by amanda

| Vardag
Jag vann en tävling här!

Idag är det fredag och det är så himla skönt. Äntligen helg! Gick hem efter skolan, packade lite och nu sitter jag bara framför datorn. Jag ska snart börja åka mot Cecilia. Vi ska äta middag hemma hos henne, sedan blir det bio och därefter sover vi hos henne. Så himla mysigt. Gillar den tjejen lite grann, hihi (a) Fast bara lite dock.. Bloggar kanske något mer senare. Ha en bra fredag kompisar ♥
sara

Tre-fyra år ;o

Felicia

allt bra?:D

kram

Felicia

sv: okej:D bara bra här med!:D

gjort idag då?:)

kramis

Felicia

sv: okey:) Skolan e med en kompis och typ stallet:)

kramis!

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

söt bild ;)

Cecilia

Vadå lite tönt? :o haha :D <3

BEXOLLILA.

ja !

var gärna med i dagens blogg hos mig nu hehe.

BEXOLLILA.

ja älska cola!

HANNA

hur har dagen vart än så länge? :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: hehe japps :)

sara

Allt bra idag? :D

Sophie' ♥

- lätt :D

tkr du det? :) <3

MADDISENJ

åh sommar :)

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll! :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: yes :D

allt bra med dig ikväll? :)

Sofia

Sv; Har haft studiedag så det är superbra med mig :)

Amanda

glöm inte att anmäla dig till min veckansblogg tävling! :) kram<3

http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

This Is Olessia

jaaaaa men visst :D länkbyte kl 8!!!!? vi kör då

sofia

aarå :D

marina

sv. åh vad roligt :) vad ska ni se? ska vara med vänner :)

batts.blogg.se

söta!

hanna ♡

nu är det så att imorgon åker jag till umeå för att få spela min första division1 match någonsin, vilket betyder att bloggningen kommer vara väldigt dålig, kommentarerna också.



så jag hoppas att du får en fin dag imorgon :)

LIL' BABUSTYLE - Tävling i bloggen

God kväll! Kikar bara in och hoppas på att du får en riktigt bra kväll! Själv ska jag strax se film med pojkvännen :)

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Dagens bloggar är utsedda :)

om du inte vann var med igen, men glöm inte svara på frågan! :)

direktlänk:

http://bruudar.blogg.se/2012/january/vinnarna-bli-dagens-blogg-glom-inte-fragan.html#comment

Sararutberg

Hejsan! Skulle du vilja ta del av mina 400-500 läsare!? Anmäl dig då till min dagens blogg! Lycka till sötis! <3

malin

hihi okaay!:D

Angelina

sv: jaha okej "/

Anonym

tack amanda !

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

;D

BEXOLLILA.

Kul att du är med och lycka till!

malin

ja jätte bra!:D

själv ?

Angelina

sv: ja :)

BEXOLLILA.

fan ligger alla bloggare och sover eller ? heheh

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Hoppas allt är väl ikväll!

BEXOLLILA.

ne jag vene känns så bara hehe!

BEXOLLILA.

hahah skulle jag med gjort iofs men orkade inte ta tåget hehe!

BEXOLLILA.

festat i borås hihihi

BEXOLLILA.

jappsan hehe!

BEXOLLILA.

eller hur ingen här fan !

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Hehe :P

LINNEA

görs? :)

LINNEA

äter nachos med smält ost muuuuummmmmsss! :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Fixat med en ny design störst delen av kvällen. Vet att den jag har är ganska ny men har tröttnat på den :P dd?

LINNEA

aaaaaas gott :D

BEXOLLILA.

förlåt att jag försvann jag fixade naglarna hehe !

BEXOLLILA.

det blev sådär för jag gjorde det så fort.. men det får duga heheh!

BEXOLLILA.

naglack är en sak men jag drog på lösnaglar hehe så grymt jobbigt att skriva på datorn nu!

BEXOLLILA.

jag hade med det tills jag klippte av dem så kör med lös ett tag heheh

BEXOLLILA.

fan vad segt de e på bloggen när alla bloggare är borta heheh



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: