by amanda

| Vardag

Idag slutade skolan halv 3, gick direkt hem för att plugga Spanska och No. Men la mig framför tv:n istället och somnade. Syster väckte mig så jag har pluggat en stund i allafall, lyssnat lite på musik och chattat med folk. Snart kommer pappa och hämtar mig. Vi ska åka till Abbes för att äta. Smarrigt, bloggar mer ikväll om inte blogg.se krånglar som det gjort 2 dagar i rad nu -.- Puss&Kram

sv; Hihi :D

bexollila.

aha så kan det med va!

Hhooppee - Gaja♥

- bra :)

' d anni

- Visst, men lägg till mig på facebook så får du se den där. Orkar inte lägga upp den här haha :P Daniella Bengtsson

Caroline ♥

sv; ja :D

är allt bra med dig då?

ping lowhngren

hahaha njaaa iten tesmns då xD hahah ;D

Elsa

sv: Okej, roligt :)

I kalmar.. Om du vet vart det ligger, haha ;) Var bor du då?

Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett dagens blogg, gå in här och kolla om det blev du eller anmäl dig igen: http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang-6.html#comment



Kram! /smilinggirls

MADDISENJ

Hoppas du har en fin kväll tjejen!

Anonym

hehe :D tack igen½

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Låter gött det ju! Har du nåt speciellt planerat för imorgon eller blir det en "helt vanlig" torsdag tro?

Gabriella

Sv: Aa, allt är bra =) Själv då? Kraam!

sara

din arbetsintervju?:D

bexollila.

jasså du tycker så!

Lisa

sv; haha jaha ja det förstår jag:D

Anna med A

Haha ja :)

bexollila.

det är nice det !

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

var med i dagens blogg och bli länkad framför några hundra! :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

bexollila.

Jag tycker båda är så snygga så jag kan inte ens själv svara på min fråga !

♫♪ Sandra T

jag bor i narnia som sagt ;)

Anna med A

Det gick bra :D

Anna med A

Spinning :)

Anna med A

Haha ja :D

sofia

haha aa :)

Anna med A

Visst är den (:

Angie Obell

den är lite lik saw faktiskt.

' d anni

- Great såg det :D

CONVERSE

Vad gör du? :3

' d anni

- ja det är aldrig fel :D

malin

jag pratade med min kompis alldeles nyss

och nu ska jag nog bara fortsätta sitta här!

Hoppas ni ätter nåt gott :D

Anna med A

Haha kolla igenom min musik-kategori :)

Angie Obell

tycker jag :)

ping lowhngren

sv-hahahd de e nog itne värt o förklara ens xD ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det har jag, du då? :D

sofia

jodå, dusj? :)

Sandra

Sv: Klart det är Grisslehamn! Varit där? :D

Anna med A

Bra! :)

Angie Obell

ah men den är inte alls lika farlig som saw :P

malin

vad bra!:D

sara

hmm okej, skumt :o

Anna med A

it will rain - bruno mars

world in our hands - taio cruz

the pipers song - Gypsy

malin

ja, rätt så iaf :)

Själv ?

Angie Obell

hehe ja

sara

hoppas det löser sig i alla fall ;D

Anna med A

Varsågod :)

Angie Obell

tack :)

Anna med A

haha ja ;)

ping lowhngren

jaa då själv? ;D

Lisa

sv; vad kul att du gillar den:D



fina sockar;)

ping lowhngren

sv- hahaha va bra då!^^ ;D men nu ska ja fösöka plugga ltuie göra lite nytta ;DD

Agnes

Fin blogg! :D

alexandra | fotoblogg

så söta sockor :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

vad söta strumpor! :D

- tack detsamma snygging!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: