by amanda

| Vardag

Första dagen i skolan och det var faktiskt helt okej. Även om jag inte alls sov speciellt mycket inatt så vaknade jag pigg. Dock har vi redan 2 prov till nästa vecka och en läsläxa tills på torsdag. Om terminen startar såhär, undra hur den fortsätter då..?

Efter skolan så åkte jag, Hanna och Annie runt lite med tunnelbanan. Efter ett tag åkte jag till Kärrtorp, stötte på Olivia så vi stog och pratade lite innan jag gick hem. Skulle egentligen ha träffat Cecilia, Nicklas och Oliver runt 4 men hade ingen lust alls, ingen energi och ville bara hem så hem gick jag. Har inte gjort så mycket, duschat, målat naglarna, ätit och druckit minst 5 koppar te (a) Men hoppas ni haft en bra dag kompisar ♥
Molly Bergström, UPPSALA

sveriges mästerkock :D

ping lowhngren

den e jätte mumsig! ;)

Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/

' d anni

- Inte den roligaste men har ju bara suttit framför datorn så haha:)

ping lowhngren

;)))

Anonym

Jaa :) söt bild!

Anonym

söt! :)

Anonym

Kolla gärna in min frågestund och ställ en fråga :)

Sofie

Fin blogg :)

Molly Bergström, UPPSALA

Gör du? :D

ping lowhngren

de e fiiint sitter o käkar socker kaka hahah nom nom ;D sj? ^^

Molly Bergström, UPPSALA

Okej :D kollar tv :P

Elvina

Fin blogg! Allt bra?

Molly Bergström, UPPSALA

Jaa han är underbart söt hihi :D

' d anni

- Haha nej precis;)

ping lowhngren

hahah liten tjockis mums c; hahhaha vi pratar bara om mat kom ja på ;D XDD

casan.blogg.se

SKit fin blogg :) vad gör du?

/http://casan.blogg.se/

Gabriella

SV: Vsg! =)

ping lowhngren

hahaha jaa inge fel på mat inte O:)

' d anni

- ska iväg och fylla i min tatuering annars inget:)Själv ?

emma härnqvist

skoj att vara tillbaka?



och jo tack, med mig är det bara bra!

e

Fint hår du har! ;d

Anonym

aha går ni samma klass då ;)`?

Anonym

sv: tack så mycket! snygga smycken :)

' d anni

- Jag kan lägga in bild på bloggen imorgon, har ingen på den just nu : )

ping lowhngren

så nu när vi ändå håller på ;) haru nån vafo rätt? ;D

bexollila.

aha men låt henne prata med dig :)

casan.blogg.se

Inget msik tv data skit fin blogg btw :)

' d anni

- Länka inlägget vad menar du? :) att jag ska skicka länken med inlägget till dig?

bexollila.

hahaha ja vene så hade jag gjort ;) låt henne komma fram och snacka med dig lix.

bexollila.

ja det tkr jag med :D

' d anni

- Jaha ja okej :)

ping lowhngren

sv:hahah jaaa precis favvoooo mat * ;)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Kul att du tycker det :D

Nicole

Sv. :) Haft en bra dag?

Anonym

sv: kommer faktiskt inte ihåg ahha :(

catrin

VSG :)

catrin

nix en tjej som jag hadde länkbye med det är jag som är på imn header ;)

catrin

tack dsm :)

hanna ♡

bara chill, skolan börjar imorgon, så tar det bara lugnt och laddar ;) :(

' d anni

- jadå:D

ping lowhngren

inte säker... pollo pizza e jätte gott... men BEA sås E JÄTTE JÄTTE GOTT c: hahahah ja har favorit bitar av maträtter iaf ;) ahhaha typ som RIS= jätte mums, Bea sås, kött biffarna (men inte potatisen) xD hahah ;)

Moa Christensen

det tycker jag :D

finfin bild!

' d anni

- HAHAHAHA koppel! Jo det har du rätt i faktiskt:) Iallafall halsringar, jag har ett sånt och jag känner mig som någon jävla ja jag vet inte vad :D haha

bexollila.

tack så mkt :D

ping lowhngren

pizza med kycklign o annanas :DD (de e kycklingen som e god ;) ))

' d anni

- Men det är ändå snyggt tycker jag :D

bexollila.

gaah .. kommer inte kunna somna idag heller fan!

bexollila.

ååå jag vill också va trött!

LIL' BABUSTYLE - Tävling i bloggen!

Hej!



Det pågår just nu en tävling i min blogg där Du kan vinna ett iPhoneskal värde max 500kr! Hur najst är inte det!? :D Kanske till dig själv? Eller någon vän? Perfekt i alla lägen!



Läs reglerna och delta här: http://babustyle.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

stephanie isabell

kikar in ;D

Anna med A

vad gör du? :)

malin

hihi :D

sv; Tack! :D Ja visst var det ;)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jajamen, va ska du göra imorgon då?

Kattises :)

TÄVLING - VINN ETT VALFRITT IPHONE SKAL!



http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/tavling.html

hanna ♡

man tackar! :D

HANNA

sv: vad ska du göra idag? :)

Hhooppee - Gaja♥

Allt bra med dig? :)

♫♪ Sandra T

finis :)

Lovisa

nu har jag gjort ett inlägg om din blogg :D

ronja

fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: