by amanda

| Vardag

Såhär började jag min morgon. Först en dusch och sen lite bubbel badkar! Underbart eller vad?! Har fixat mig och ätit, ska bara platta håret sen är jag klar. Klockan 3 ska jag till läkaren för att kolla lite saker. Vad som händer efter det vet jag inte riktigt, men vi får se. Antingen träffa kompisar eller hitta på något med mammisen. Men ni får ha en sån bra dag så bloggar jag mer senare! ♥
GOCHICK.SE

Bra de :D

Louise

Åh, underbar start på dagen :)

FELLABELLAS

okej, samma :) ska du göra i veckan då?

Ellinore

Härligt och tack :D

Allt bra idag :)?

alexandra | fotoblogg

guud så mysigt!

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Läget? :)

Sofia

okejj, bara tagit de lugnt :D

LINNEA

tack amanda ! :)<3

Sophie' ♥

- javisst :) <3

FlizanLizan

sv: okej nä inte mkt :P

sv; tack:)

- Swedish Source Of The PLL

sv: vad görs? :D

Emilia ♥

Sv: Alltid skönt med bubbelbadkar. Har det också, det är fantastiskt! ♥

Mathilda

det där ser inte lite lockande ut :o

CONVERSE

NAJZ!



- Tack :)

Elsa

sv: Jo, svarar på kommentarer :)

Hur var ditt nyår?

Kram

MADDISENJ

tack så mycket. det där såg inte fel ut

Anonym

sv; ja okej, Men vad betyder själv ordet macro?

Vad har det för skillnad på marco mot vanligt objektiv? ;)

ping lowhngren

nej gu va skönt me bubbel pool! c: hahah inte avundsjuk alls ;)

cherie's välgörenhetsblogg

åh, vad mysigt! :)

GOCHICK.SE

Tack så mycket! :)

tova

mysigt :D

sv; haha jag vet inte, tycker man de e skit kul kan man spela hela kvällen :D men jag bytte till sims sen, frö de e roligare :D

kraam<3

Nathalie

sv: Aa ! Hände idag ? :)

GOCHICK.SE

Tackar! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det ska finnas en knapp på objektivet som heter MF och AF! :)

Monika

sv; Ja, haft en bra dag? :)

CONVERSE

- Har du sett någon bra film på sistonde?

Emmababy

sv: hih kej :D jo bara bra

Esmeralda<3

Åh vad skönt med bubbel bad!

Anonym

Nice!



Ha en bra kväll!

amanda

Åh vad härligt!

Rebecca

Härligt, jag mår toppen! :)

Anonym

sv; okejokej treeevligt! inte gjort ett piss typ xD

sara

ahh okej, hoppas det gick bra i alla fall! :)

Johanna

Svar : Hihi blev lite segt svar från min sida nu, kom hem från Göteborg precis :D hihi.



Men det kändes faktiskt trots allt bra att träffa honom. Allt var som vanligt och vi hade kul som vi alltid har :) Alva var dock även med och det är skönt att dom också kan umgås :) Men som sagt, det var bra, han var som vanligt :) Retades dock en massa med mig.. haha.



Han hörde även av sig idag, vi smsade lite och så. Fick reda på att han och Madde (tjejen han höll på med du vet) tydligen bara är vänner nu. Han ville dock inte berätta allt riktigt. Funderar dock på om det är därför han hör av sig igen. Men men. Jag tänker bara vara vän med honom denna gång :) Det funkar inte mellan oss på andra sätt. Hehe :)



Och jo det där med Elliot, han borde ju förstå att du tog bort honom med flit liksom. Annars hade du väl lagt till honom igen själv ifall det var av misstag? Haha :) Har du accepterat honom nu eller skiter du i det? :) <3

Emilia ♥

Du är snygg & söt! ♥

Gabriella

Klicka gärna på länken där jag tipsar om en sida där du kan tjäna pengar på din blogg!



http://gabriellaita.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html

Lisa

sv;nae jag har inte ett makro objektiv=)

sara

Åh va skkööönt med bubbelbaaad :O

Amanda Matanovic ☆

Allt bra med dig idag? :D

E l i n

Fin blogg, kolla gärna in min!

Vad gör du ? :)

LINNEA

vill ligga i den<3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :) haha ja!

Anonym

ja jag sov också sådär..

Hej snygging :) Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg så kika in om det blev du! :D

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-1.html#comment

Anonym

Dagens blogg anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

Ellinore

Skönt! Det är bara bra här också :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Grymt! Lycka till :)

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Okej! :D

ping lowhngren

theheh hoppas allt e bra!^^

a m a n d a s f o t o

cool :D

Emelie

NAJ va orättvist! Så du bor stort alltså... Inte jag -.- ;)

ronja

åhhh vad skönt!

isabelle

ohmy avis, vill också ett sånt haha :)

Tara & Julia

nice badkar ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: