Vemdalen dag 4

| Resor
Idag har det än en gång gått dåligt i backen. Jag bröt typ benet, okej nej inte egentligen men det kändes som det. Jag blev rädd och vägrade åka mer.. fast jag blev tvingad. Suck, gick på after ski efteråt och när vi kom hem spelade vi spel, kort, åt pannkakor och nu kollar jag på Desperate housewives, en grym serie ♥


tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hehe tack^^ fräsiga bilder :D

kram<3

Emelie

Är du skillad på skidor? ^^

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack ;D

Darina

vilka härliga bilder! :)

Mathilde

SV: Ojdå, hoppas att det inte var något allvarligt. =(

Patricia♔

Det var din familj du var med väl?:)

danten89

Det är bra :)

Vad gör du?

ida

jag va i vemdalen över nyår, för att fira och festa. Det är ju så fint där, eller vad tycker du?

DIANA ÖSTERBERG

sv; Tack så jättemycket :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

Vad gör du nudå? :D

Felicia

fortf så mysiigt



puss

Zabina

Arå.. själv?=)

molly

hurru anmäl dig jätte gärna till veckansblogg om du har lust! :)

Cajsa

god morgon! allt bra med dig idag söt? :)

Lisa

så lite så:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, man blir lite extra peppad på att träna då :D hihi

Ina♥

Aha :D kul! När kommer du hem då? :)

SAGA LINNES

Hihi :)

Alle, Clara

Blev din 232 följare :))

Jag gör ett inlägg som komma upp imon vid 11!;)

Denise 22 - mamma till Kevin 6

Hahahha, diggar bandets klädsel! ^^,

Angie Obell

Tack så ycket :)

Saga

Hej!

Nu har jag dragit igång min tävling om ett valfritt sött örhänge från smyckenbyme! :)

Man vinner även en länk!



Här hittar du tävlingen: http://cocoz.blogg.se/2012/march/vinn-valfritt-orhange.html#comment

Nettez

Allt bra finis?:)

Chriis

SV: så bra jo det är bra :)

EMMAS!- alltid tävlingar

aw vad kul att vara där :)

Olessia

oooh vad roooligt med skidor :D vill ocksååå

Anonym

gött med skidor!

Louise - Moving to Turkey :)

jadå du med ? :)

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar: tack :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :)

sassa

Följer dig nu :) Sig till när du följer mig

Molly

sv; ha så roligt! :D

Patricia♡

Men vad kul:)

danten89

Vad åt du på restaurangen då? =)?

Hanna Håkansson [ Foto ]

allt bra idag? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Längtar tills jag ska åka snowboard :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; Hur är det? :)

Ulrika

Var med och tävla för en design här! http://ulrikahafstroms.blogg.se/2012/february/design-tavling.html#comment



Puss & Kram Ulrika!

julia ♥

Fina bilder :D

molly

sv: Åh, okej! :)

Felicia

SV. jaa suuuuper!



puss

sofia

jadåå :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Dagens blogg är nu utsedd, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

♫♪ Sandra T

nice!

Cajsa

jo bara bra med mig med! :D

Sv:Vd bra med mig är det toppen:D

Anonym

Va gärna med och tävla om att bli 100e bloggen på min blogg!:D Direkt länk: http://xxmickisxx.blogg.se/2012/february/100e-vinnaren.html#comment

Kram

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack så mycket! :D

Nettez

sv; härligt att höra, det är bra här å:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

Bra här med :D

Mathilde

SV: så bra, åkt något mer? =)

cherie's välgörenhetsblogg

åååh, jag vill också! :D åk för mig! :)

Ina♥

Jaha mysigt :D börjar du i skolan sen på måndag?

Ina♥

Usch illa :P

Ina♥

Jo, tyvärr jag med :(

Angelica

Så är de ! Hade du en bra vecka då?

danten89

Hur är det ikväll?=)

DIANA ÖSTERBERG

sv; de är okej med mig ;)

Felicia

SV. suuperkul!



puss nattii

Patricia♡

Hur många gånger har du åkt skidor innan?

Hanna Håkansson [ Foto ]

Absolut :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Planer för morgondagen? :)

amanda

sv; haha har inte gjort nånting idag hittils bara vaknat och käkat ;D sj? :P

molly

sv: tack :')

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: hur är det med dig idag då? :D

marina

Hoppas du får en bra dag :)

LINDAVIOLA!

Blir faktiskt nästan lite sugen på att åka skidor nu, haha :)

Cajsa

tack sötnos! ^^

Chriis

Sv. hehe ah :) gör du då? :)

sandra

- tack för frågan, svaret kommer upp i morgon någon gång :D

Gabbi

Sv: =D KRAM!

Louise - Moving to Turkey :)

härligt :)

Shuuue! allt bra? :)

sofia

hehe jaa :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi :D<3

CONVERSE

- Det är bra med mig :D

Vda gör du?

Mathilde

SV: åhhh vad roligt. =D jag vill oxå åka. =)

Anonym

görs? :D++

DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar :)

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

fina bilder :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: