Vemdalen dag 3

| Resor
Det blir kanske lite tjatigt med bilder från Vemdalen varje dag och i stort sätt inlägg om samma saker men ni får stå ut. Jag väljer att lägga in några bilder varje dag istället för galet många samtidigt sen. Hur som helst så har skidåkningen gått mycket bättre idag och för ett tag kände jag mig till och med stolt. Har dock sjukt ont i vaderna och tills imorgon lär det ju inte blir bättre. Har bara softat sedan dess, kollat på Desperate housewives, spelat kort, spel och umgåtts. Snart blir det läggdags, trött och ska upp tidigt. Vi hörs imorgon, puss&kram





DIANA ÖSTERBERG

sv; okej ;)

vanessa

haft en bra dag ? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

inte mycke :) dudå ?<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar bruden!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi okeyy :)'



hur va dagen idag? :D

kram<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :)

haha vi har stuga där :)

vart har du vart ? :)

Anonym

ska jobba sjdå? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; Jag lyssnar på musik och har det allmänt chill! :D dudå?

Hanna Håkansson [ Foto ]

okej :D

i varberg ;D

Anonym

okej vad roligt :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; massa party musik :) hehe.

okej!

Anonym

nej nu ska jag sova :) godnatt :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

Okej gött :D

danten89

Underbara bilder =)

Jo allt bra :P

Canan Zanyar <3

http://cananzanyar.blogg.se

FRÅGESTUNDEN (svaren) är ute nuuu CHEECKa ;)

Fail i slutet xD

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

vad bra att höra :D

den kanske blir bättre och bättre :D

de kanske inte blir så tråkit lov endå xd

hihi jo den har vatt bra <3

kramis<3

Felicia

så himla roligt ni haft det



pysss

Carro - http://four.blogg.se/

härliga bilder :)

amanda

hihi ja visst är dem?

Zabina

Okeej =)

Ina♥

Hahaha aa verkligen :D haha!



Fina bilder! :) vemdalen vart ligger det? sälen?

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Wilma

Fina bilder :D

LINDAVIOLA!

sv; :)

Denise 22 - mamma till Kevin 6

Gud så mysigt det ser ut!!

Beda o Cajsa

ha en bra dag!! :)

Nathalie Nyrén

Jag tänkte börja läsa den i veckan, många säger att den är bra så det ska bli kul och se vad man själv tycker :)

Anonym

Hejhej!

Allt bra idag? :)



Kram/ http://byyemelie.blogg.se/

Alle

Skiiiit fin blogg!! Skulle du vilja göra ett bloglovin eller länkbyte? :))

Becka [fotoblogg]

sv: Tack själv :D

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! :D

Chriis

SV: yes :D gör du då? :)



förlåt för sent svar har tagit en mini bloggpaus

Cajsa

hehe tackar! ^^

Sarapetter ^^

mysiga bilder! :D händer idag?

Shuuue! Vet att jag säger det här ganska ofta, men förlåt för sent svar. Har inte riktigt tid, men känner att jag borde ta tag i det ganska så snart. Haha!



Allt bra med dig? :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

härliga bilder :D

Anonym

sv- tack! :) fina bildeR!

I'm stuck in this fucking rut

känns konstigt med all snö när vi har fjärilar, getingar och över 20 grader i solen haha.. :)

sofia

var så lite så :D <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

tackar ;D

Alexandra Pallin♥

sv: vad kul! :)

sofia

japp :D

DIANA ÖSTERBERG

sv: javisst :D

LINNEA

hihi 1:)

Mathilde

Åhh är avis. Åkt mycket skidor. =D

vilma

åhh där har jag varit fast jag var mest i klövsjö! Allt bra? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jodå, jag har haft en bra dag :D du då?



PS. du har väl inte missat mina pågående tävlingar: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html



(Där du bland annat kan vinna en egen webshop, hårborttagningshandskar, en damtopp samt ett armband!)

Emelie Eriksson

sv: det var ju bra :)

Allt är bra med mig också :D kram

Maja Kuoppala (Foto)

Fina bilder! :D Allt bra med dig idag? :D

sofia

haha ne int här uppe i norrland, för är det mkt snööö :p <3

Olessia

oooooh sååå roligt

Emelie Eriksson

sv: Jodå, lust med ett bloglovinbyte? :) kram

MMEELI.SE / Frisörelev

sv: jaa :D

Lisa

fan vad härliga bilder:D

vilma

det är bara bra! :)

Anonym

OM dom är! :D

Linn

SV: Härligt! Allt är bra med mig meed (:

Madeleine ♥

tittar in & önskar dig en härlig kväll! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ihih :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Okej, vad härligt :D

sara

Hej :)

skulle du vilja kommentera mina bilder jag tagit i detta inlägg?:)

Om dom är fina eller fula :)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/redigerade-bilder.html#comment

Vanessa

:) bloglovinbyte? :)

haft en bra dag ?

amanda

hehe

Emelie Eriksson

sv: följer nu, blev 231 tror ja :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg

Haft en bra dag? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

kolalr match, sj? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

kul :D

danten89

Allt bra ikväll?=)

Kram

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Allt bra?:D

sassa

fin blogg du har :)

Följa varann på bloglovin? :)

Alexandrapallin

Sv: nemen tack!! :D <3

Gabbi

Sv: Tack, detsamma hörru! :D

Molly

Fin blogg! :D

Mysigt att vara i vemdalen! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: