Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Vad är ditt rekord?
Svar: Mitt rekord vill jag tyvärr inte skriva ut..

Grattis min fina farfar som fyller år idag!

Åkte hem till honom efter skolan för att fira honom. Var där i några timmar och nu sitter jag hemma. Alldeles strax kommer Julia och Filippa hem till mig. Vi ska ha spa kväll. Bada jazzuci, ansiktsmasker, tjej snack och ha det alldeles underbart. Kvällen kommer bli bäst! Sover hemma hos Filippa ikväll så vi hörs då eller imorgon. Puss&kram

bild lånad från google
CONVERSE

Låter som en mysig kväll :)

' d anni

- Nej får mejla dem på måndag igen och hoppas på svar.. konstigt dem inte svarar när jag bett om ett svar :S

Cajsa

Hejsan! Hoppas att du får en bra helg! Kommer inte kunna svara på kommentarer i helgen men kommer blogga i alla fall två inlägg per dag så hoppas du tittar in och kommenterar så svarar jag sen. ;-) allt bra annars?

N

Haft en bra dag? hur ser ditt lov ut? kram

Sami

Sv: Går i Porthälla gymnasium :)

Malin ♡

Sjukt snygg blogg! :)

Tove

sv - imorgon ska jag träffa släkten och lite annat :D



haft en bra dag då? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; Tackar :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Vad gör du? :D

issa

Jag är löjligt rädd för spindlar, livrädd för att min framtida pojkvän ska fria och tanken på att bli överviktig skrämmer skiten ur mej det med.

Dom som svarade ormar har nu fått en liten länkning.



Pass på på nästa fråga för att enkelt få en liten länk, eller min pågående tävling "helgens töngaste blogg"

Anna med A

Vad gör du? :)

Anonym

haha trodde du mena mina först :s

Enya♥

Sv; ah, det händer ju alltid något för alla mer eller mindre :)

N

sv: jajjamensan! :D

Malin ♡

Hur mår du? :)

Patricia♔

Älskar Gossip Girl serien:)

Patricia♔

sv: Är det din favorit serie eller har du andra du tycker bättre om?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: