Svar på frågorna, del 3

| frågestund
saga:
1. hur många unika besökare har du varje dag?
2. när började du blogga?
3. Varför började du blogga?
Svar: Jag har runt 100-130 Ibland mer och ibland mindre.
Jag började blogga i April 2008 för att min syster gjorde det och då ville jag också.

Madeleine:
Dom fem bästa bloggarna?
Din förebild?
Svar: De fem bästa bloggarna är helt klart Paow, Hugo Rosas, Tinkerbella, Smilinggirls och Gossips.
Jag har ingen förebild.

d anni:
Vad är det främsta din blogg handlar om?
Svar: Den handlar nog främst om min vardag.


F E L I C I A:
1. Canon VS Nikon?:D
2. Varför just blogg.se ?;)
3. Favorit djur?:]
kram
Svar: Canon.
Blogg.se var där min syster bloggade så började också där.
Jag har väl ingen favorit direkt, men katt eller hund..

B Y S I S T E R S:
Favorit klädmärke?
favorit djur?
Svar: Jag har inget speciellt favorit märke.
Favorit djur är nog katt eller hund.

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:
bästa resan du gjort?
favorit sport?
Svar: Min bästa resa är nog till Mallorca eller Turkiet.
Favorit sport har jag ingen om inte bowling räknas?

Cajsa:
vad heter du i mellannamn?
Svar: Jag heter Kristina i mellannamn.


batts.blogg.se:
skulle du kunna köpa ut alkohol till unga?
Svar: Det där är en riktigt bra fråga för jag vet inte. För det första så beror det på hur gamla de unga är och hur bra vän de är med mig. Men om det skulle vara någon som är flera år för liten och som jag dessutom inte känner så nej. Men om det skulle vara typ en bra vän som har 1-2 år kvar från att få köpa själv så kanske..
Lil bex'

vf iunte de hehe ?

Lil bex'

de e kul hehe

Anonym

sv; Ja :)

Deqa

Dagens blogg är nu avklarad.Kika in och se om det blev du! ^^

Anna

Super fin blogg! Gå gärna in på min! <3

Anonym

fint örhände!

Darina

Hejsan :)

Nu är vinnaren utsedd, kika in!

Direktlänk: http://toto.blogg.se/2012/february/utkast-feb-19-2012.html

Nathalie Nyrén

Tack så mycket!!



Åh vilket snyggt örhänge!

S A R A

kul med svar :D

Johanna

Veckansblogg är nu avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/19-februari-2012-veckansblogg.html#comment

PERNILLA

Superfin blogg!!

N

önskar dig en fin kväll!

Liza★

Vad har du för planer för veckan? :D

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

haha ja :;D

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:Okej, idag har jag varit i linköping köpt lite nya möbler till mitt rum & så har ja varit med rebecca:D

Linda

gör du något kul?:D

Tove

sv - jodå :D



planer inför veckan? :)

Emma ' What is love?

tack gumman <3

Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

Bezzie & Dellz - Två liv, en blogg ♥

Va gärna med i min och bezzies tävling :)

Vinnaren lottas ut om 24 timmar.



http://bezzieochdellz.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment



/ dellz

P E R F E K T I O N I S T . S E

Hejsan! Allt bra med dig? :)

Sv; Härligt , jo det är bara bra !:)



Vad skall du göra idag?

Deqa

Skönt att det äntligen är måndag eller hur ?! :) Hur ska du starta veckan ? Önskar dig en toppen vecka :D Kram

jennifer

ha en fin dag du :) kram ! kika gärna in hos mig elle rkolla in mitt senaste videoinlägg under kategorin "videos" i vänsterspalten :)

enya

Sv; bajs :) hihi.



skit snygga iaf!

Gabbe

fina bildeR ^!

Lisa

Det började klockan 21.00.. men jag vet inte hur tiderna till vekcan ser ut=)

fanny jönsson

sv; hähä ja jo det gör ju det.. Men det är det värt !! :D

KRAM !

HANNA

sv: tack så mycket :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tvn, var upptagen :(

Bezzie & Dellz - Två liv, en blogg ♥

Önskar dig en skön dag :)



/ Dellz

Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Tack :) men jag har haft den jätte länge så vill förnya mig :)

Anonym

sv. ah det är mysigt att sova hos pojken :)

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Det är bara bra med mig! :)



Händer idag då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

Lil bex'

nej jag har redan haft mitt lo v

Cajsa

hejsan söt! :D allt bra?

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Nice! :D Något speciellt du är ute efter på Ikea då?



Jag har inga planer än mer än att jag ska gå och duscha och äta frukost.. (lunch kanske haha) :D

P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Aha! Mysigt ändå. :)



Åh nej, hatar när det är så! Finns seriöst nästan inget värre. :( I feel ya dude!

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:Sjukt snyggt örhänge:D

danten89

:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad roligt! :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Syns inte mitt senaste inlägg eller går det inte att komentera på det för det är två personer som kommentrerat mitt inlägg "godnatt - figge&elin #3" ?:D

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

haha de minns jag itne :0

hahah, nejmen, händer idag då? :D

kram<3

Lil bex'

när då vadå?

Nathalie Nyrén

Tack så mycket sötnos :D



Hoppas att du också kommer in, är det höga intagninspoäng??

danten89

Sportlov? :*

Lil bex'

ja hade lov veckan som precis gick hehe

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

aha kul :D

jag sa inte göra ett skit :D

kram<3

danten89

Japp?=)

sv: allt bra? :)

Sv; Jag flyttar till min fästman till helgen ! :)

Lil bex'

ja men hade hellre velat ha nu när de e ganska skönt ute hehe

Lil bex'

gött ska du göra ngt spec då eller ?

Sv; Ja , jag blir sambo ! :)

Lil bex'

aha najs ska de bli kul?

Lil bex'

nehe vf inte det ?

Lil bex'

jag förstår dig !

Lil bex'

ojdå dålig stämning där kanske ?

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

aw tack, dsm gulle! :D <3

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

så lite så finis! :D <3

♫♪ Sandra T

ha en fin vecka! :)

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

hehe typ ingeting, dudå? :D

kram<3

fanny jönsson

sv; Tack ! :)

kram !

Lil bex'

aha får hoppas hon inte vet det då hehe

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

hehe okejj :D har redan sagt att jag itne ska gör något ahahha :D

aww :* <3

Lil bex'

hehe ne precis !

danten89

Hemma idag ändå?=)

Anonym

hejhej, allt bra idag?

följa varandra via bloglovin? :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

Alexandra - ♥

Riktigt snyggt örhänge!!

Ronja

Coolt örhänge! :)

Anonym

sv. ah :)

danten89

Har du ofta så? ;/

ronja

jättefint örhänge!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: