Svar på frågorna, del 2

| frågestund
Canan Zanyar <3:
Är du på G med någon? :D
Hur mår du idag?
Läseru min blogg?
Jag är glad att vi lärde känna varandra ! :D
När ska vi träffas?
Älskar din blooogg :D
puus <3
Svar: Nja, hehe (a)
Idag mår jag bra! Ja jag läser din blogg :)
Jag är också glad över det, vi träffades härom dagen.
Älskar din blogg också, puss <3

Julia Lindh:
Älskling! Varför är du så snygg?
Om du fick välja mellan en rik och ful kille eller en fattig och snygg kille, vad skulle du välja?
Har du någon gång varit kär?
Vilka är dina bästavänner?
Vem pratar du med när du är ledsen? Vilka litar du mest på?
Snyggaste tjej/kill kändisen?
Vilken är din absoluta favoritfärg?
Oskuld?
Favorit affär?
PUSS älskar dig!
Svar: Det är du som är snygg hjärtat!
Det beror på personligheten ;)
Ja jag har varit kär.
Mina bästavänner - Filippa, Angelica, Hanna, Elin & Cecilia. Men även du, Ulrika, Yosra, Frida och Whanessa står mig nära.
Det är även de, min familj och ett få tal killar jag litar på. Jag vet inte riktigt vem jag pratar med när jag är ledsen, det är olika beroende på vad det handlar om, vilka som varit inblandade osv.
Finns sjukt många men Ed Westwick och Lively Blake är riktiga puddingar.
Favorit färg är svart, rosa och vit.
Virgin forlife.
Jag har ingen favorit affär, beror på de olika kläderna i affären.
Jag älskar dig också.


jennifer:
Vad har du för planer inför sommaren 2012? :)
Bästa låten just nu?
Svar: Sommarjobba på samma ställe som förra året och åka till Göteborg.
Bästa låten just nu är nog Young, Wild and Free med Snoop Dogg. Fast den börjar bli uttjatad.

Beatrice Jakobsson (foto):
favorit smycke? :)
Svar: Just nu mina örhängen från Glitter. Men har massor som jag gillar.


XTIO /Andreas Söderberg:
När förlorade du oskulden?
vilken ställninge är bäst?
vad är dit sämsta minne i sängen?
vad är ditt bästa minne i sängen.
Svar: Dina frågor kan tyvärr inte besvaras då jag är virgin forlife :)

Cassandra - Mamma till Lisa:
Vad är det mest pinsammaste som du har råkat ut för i ditt liv?:)
Svar: Det var länge sedan något riktigt pinsamt hände mig så kan inte komma på något.

Julia:
Vart köper du oftast kläder?
Favorit låt?
Om du vann 1 miljon vad skulle du göra då? :D
kram!
Svar: De flesta av mina kläder kommer från H&M och Ginatricot. Men har såklart en massa andra.
Favorit låt är nog Young, Wild and Free med Snoop Dogg men börjar tröttna.
Resa utomlands!
Linnéa Fredriksson

Sv: Vad bra att allt är bra med dig. :) Nja, mycket som händer just nu, så mår inte så bra.

' d anni

- Tack :D

malin

- Ja visst är den fin :)

Hanna hellbom

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/bli-vecka-06s-blogg.html#comment

800 - 1200 bes, länkning, 5 vinnare

Daniella - Drömmen om att bli designer

Har du haft en bra dag? :)

Fotograf Sandra

Vi har kollat på melodifestivalen ikväll och nu sitter jag och myser med min älskling framför teven :)

Vad gör du?

Kram

Amanda

Fin blogg! :)

Caroline ♥

sv, hehe :)

hur har din lördag varit då?

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

▲ Mohammedi's™

WHAT'S UP!!, hehe ;) Nu är tävlingen avslutad ( TAKKAY.NET , VINN ETT VALFRITT SMYCKE )

och vinnaren presenterades i samma inlägg ( HÄR: http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-takkay-2.html#comment )



Det var superkul att du var med och tävlade, startade en ny + häftig tävling igår, så

jag skulle bli JÄTTE JÄTTE GLAD om ni ville tävla i den nya tävlingen också:

http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment



Ha en trevlig heg! Kram!

bellaml ♥

Hej allt fint med dig? :) kram

This Is Olessia

åh skoj :p gillar också H&M :D

Birta

nu har jag lottat ut 6 vinnare i veckansblogg kolla om de blev du om inte anmäl dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/february/veckans-bloggar-v5.html#comment

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej snygging, du har jag lottat ut vem som vann ett skal värde 198 kr från blingskal.se! Kika gärna in å se om det var DU :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:Okej inte all mycket:D

B E X O L L I L A .

ja visst är dem!

catrin

japp dd?

Cajsa

haha jättemysigt utan soffkuddar och allt..xD

Anna med A

ja det är den :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^ allt bra?

Madelene - Tävlingar igång ♥

Sv; Härligt ! :) Jo det är bra här med ! :)

Hänt idag då ? :)



Kolla gärna in mina tävlingar :)

kram♥

ida | foto ♥

Sv: det var så lite! :) kram

sv: ja det är gott :) har du någon favorit smak?

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv toppen helg :D sj?

kate

Bloglovin byte??

sv: Jo jag har haft en bra helg, sj?

kate

följer dig nu

Agnes Eriksson

Bra svar :)

Maria en Norrlandsblogg

Hej Nu är dagens avslutad gå in och se om de blev du:) om inte va gärna med igen http://mariaenliten.blogg.se/2012/february/dagens-vinnare-dagens-blogg-5.html#comment

Anonym

sv: lungt :D

SARAH CARLSTEN

Hoppas du fått en bra start på veckan ;) !



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Okej kul! Åker du dit varje år?

I helgen har jag shoppat, pluggat, bloggat, varit med bästis, kollat på film och en massa annat.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



Har du sen samsungtelefon? Då kan du vinna ett valfritt skal till den här: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-samsungskal.html

KRAM

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra :)

det är bra här med!

Haft en bra helg? :)

sofia

okejj :D <3

Kikar in och hoppas du får en bra start på veckan! :)

morningtwinkle

virgin for life, du skämtar va ? ^^

fin blog :)

Patricia♔

Kul att få läsa lite svar från dig:)

Anonym

visst är den ! LOVELY

A common blogg -

sv; tackar! det är bra:D



planer?

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Köper också mest kläder från H&M och Gina! ^^



ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- oj om jag råkade skriva det där med Vampire Diaries till dig så var det inte meningen! Trodde jag skrev i en annans blogg ^^ <3

Linnéa Fredriksson

Sv: Jag har nyss haft vinterkräksjukan så det är en anledning till att jag inte mår så bra. Sen är jag allmänt deppig, har varit en längre tid.



Hur mår du idag? :)

Emelie

Tack så mycket för frågorna! :D

Kramkram <3

B E X O L L I L A .

aaw tack så mkt hehe

Gabbi

Sv: Ja, det har jag =) Själv då?

Cajsa

hoppas att du har haft en bra dag i alla fall! :D

Anna med A

haha jag med :D

ida | foto ♥

Bra svar!!



SV: tack snälla :) kram

morningtwinkle

haha man vet aldrig ja menar vissa vill bli nunnor o så ^^

sv: b&j :)

sofia

okejj :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: super gott :D

Linnéa Fredriksson

Sv: Med tiden så blir allt bättre. Så bra! Jo da, det är att lite bättre. :)

ronja

sv: tacktack :)

B E X O L L I L A .

allt bra med dig idag då?

Cajsa

NU SÅ! nu ska jag äntligen sätta mig och fixa med ett nytt inlägg. :)

sv: phish food :D

Linnéa Fredriksson

Sv: Ja, jag har problem med kärleken nu kan jag säga. Inte så rockigt. :(

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

A common blogg -

"allt bra?"

tror jag :)

B E X O L L I L A .

de e bra här med!

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra! Min helg har varit helt okej.

Några planer för i veckan? :)

Cajsa

hehe ja do it! :D

SVAR: Absolut, har haft en bra start på veckan :) själv då?

Lil bex'

ja du får gätrna vara med då hehe

Cajsa

hehehehe...xD

åh, jag vill inte gå och lägga mig samtidigt som jag borde..xD

Lil bex'

aa fast det är inte de snyggaste precis hehe

Mina awesome foton ♥

svar: ja :( men va fan, mår man dåligt, så gör man, och vissa vill inte prata om det, man får knappt säga ifrån här i bloggvärlden förren någon ska vara argt tillbaka... -.-

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^musik :)

planer för veckan?

angelica♥

SV: yes :) hur är det?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: