Film betyg

| Filmbetyg


3/5 hjärtan
Efter sällskaps- skid- segel- golf- och hälsoresor kommer nu Stig-Helmer tillbaka. Den här gången i en tidsresa – tillbaka till Stig-Helmers barn- och ungdomsår. Varför blev han som han blev? Finns det något originellt att vaska fram om honom. Hur var han som ung? Har livet kuvat honom eller är hans totala brist på karisma medfödd?

Tryck här för att se trailern.

Den här filmen var inte dålig, verkligen inte. Men den var lite små tråkig, de andra har varit bättre och roligare så efter att ha sett den här filmen var jag lite smått besviken. Jag hade högre förväntningar. Men den var faktiskt rolig ibland. Om man har sett alla andra filmer så är det roligt att ha sett den här också. Men det var nog inte värt att betala för den. Det var kul att se tillbaka blickar från hur det var när Stig var yngre, och hans brud där - vilken pudding ;) Sen måste jag ju bara säga att Ole är så jävla skön!


bild lånad från google
Emelie

Sv: 10 val?!!! Are u joking with me??? :OOOO

Heheh ganska lätt att lista ut om du tänker efter O.o <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: sjukt gott :D!

LINNEA

sv; aw tack amanda !! :)

desamma



ANMÄL DIG GÄRNA TILL DAGENS BLOGG - http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment :)

ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer! då kan du bara ta bort kommentaren.

Olessia

naajs :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: jora helgen har varit helt okej din helg då? :P

EmmaoJulia

Fin blogg! :)

Anonym

sv. ah :)

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 500-600 läsare! :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/february/dagens-blogg-tavling-12-februari-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

N

Har oxå hört att den var lite små tråkig :/

sofia

jaaa :D

sandra

Vad skoj =)

Vilka är du där med?



Kram

Jennifer Ljungquist

trevligt hoppas att du får det roligt. Vad gör du där ? Kram

Amanda ♥

Sv: jo allt är bra ! ♥



Planer för morgondagen ? :D ♥

Florina

tack, hör av mig när länkarna är uppe :)

Emelie- Modell med tre egna företag

Mest jobbat med mina företag.



Vad tycker du om min partyoutfit som jag hade igår? :)



Kolla in imorgon och var med och tävla om en kjol från min webbshop www.emelieraey.se :)

batts.blogg.se

nice!

MICHAELA - FOTO

Haft en bra helg? :)

fanny ahlm

allt bra ?:)

Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

jo, tack så mkt! :D Du har inte något annat filmtips? :P desperat! ;D

felicia - fotokobran

sv; åh, vad gött! :D

vad gör du där? :)

HANNA

sv: kul! :D

Emma ' What is love?

tkr den verkar tråkig hah a:O

Kaffehörnan

Jo på dom har man mega förväntningar

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

jag är sjuk så försöker bli frisk, hehe



Hoppas du får en toppen dag idag! :D

Anonym

sv; eller hur :D

natalie flores

har hört att den inte alls ska vara bra ;S

Patricia♔

Jag gillade den här filmen, men inte lika mycket som jag älskar de övriga filmerna. Men det är ju så att denna filmen hade ett helt annat syfte än vad de andra har. Denna var ju bara inriktad på Stig Helmer.

ABSOLUTEELIN

kul att du skrev om den , vill se den!! :D



gör du idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: