Gästbloggning

| gästblogg
hej kompisar! nu är det stora Filippa som bloggaaar på lilla Amandas blogg. Yeaaaaah, nu ligger vi i min säng och har det lite mys. Vi har kollat på Jersey Shore. Egentligen vill jag inte blogga men Amanda tvingade mig... så jag tänker länka min blogg bara för att............  Hoppas ni mår bra, pusssssssssssssssssssss
MFAC.BLOGG.SE ps. jag är bäst.
MADDISENJ

Hoppas du har en fin lördag och att det händer nåt skoj :)

LINDAVIOLA!

sv; Du har säkert utvecklats massor sen två år tillbaka också :)

Lil bex'

allt bra ?

Nathalie

Sv; Idag ska jag bara kolla på massa serier och chilla. :)

Hur är det med dig idag?

kram

marina

sv. :)

Josefin

Hej! Fin blogg! :D Var gärna med i veckans blogg hos mig :)



http://srkbast.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



KRAM! <3

Sv; Härligt jo det är bra. Vad gör du idag?? :)



Kramiz

sofia

okejj härligt :D

Sami

Sv: japp! vad för gymnasium och linje funderar du på att ta då? :)

Lisa

fin bild=)

sv; Varsågod! ;)

Tack så mycket

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: Okej:D

fin bild!

Gabbe

Hej ^^

Ville bara medela att jag har en frågestund på bloggen, bara för att du ska veta det ^^

Fråga gärna något =)

svarar på allt i morgon eller i veckan, fråga vad som helst men vill bara ge tips på frågor om: mitt ritande, mitt modellande och mitt fotande ^^ Men du får ha en bra dag och förlåt för "reklamen" =/ Kramar!

amanda

gullig bild :D

emma härnqvist

haha, tjejer :)

Fotograf Sandra

Jag sitter och redigerar dom sista bilderna från dagen, sen blir det att dricka cola och spela sims medan mannen är iväg och lever livet!



Vad gör du?

Kram

N

haft en bra dag? kram

N

sv: tycker du? tack! dsm får jag säga

marina

sv. ja det var nice :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

FlizanLizan

sv: jajjemen :P

LINDAVIOLA!

sv; hihi, tack snälla du :)

Deqa

Va gärna med på dagens blogg hos mig här: http://deqasweet.blogg.se/2012/february/kom-igen-nu.html#comment

Ha en awsome söndag :D

S A R A

hoppas du får en bra söndag ^^ kram

Nathalie Nyrén

Tack så mycket!

Olivia (Foto)

Super fin blogg!

Följa varandra via bloglovin? :D

kram

saga

Fin bild :)

Lil bex'

vad gött !

sv: :)

Lisa | 12 | Foto & vardag

Dagens blogg är utsedd, men det blir ingen ny omgång denna gången. Men ikväll blir det Veckans blogg istället som kommer upp kl 18.00, var med då!



Dagens vinnaren:

http://lisafisap.blogg.se/2012/february/dagens-bloggar-ingen-ny-omgang.html#comment



/ L I S A ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag med, dom är sjukt fina! :D

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: :D

Vad ska du göra imorgon då?:)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej ^^

Haft en bra vecka?

♫♪ Sandra T

söt bild!

Lil bex'

DAGENS BLOGG - 2000+ LÄSARE - JAG ÄR MED RÄCKER - http://bexollila.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-2000-lasare-jag-ar-med-rack.html#comment

S A R A

sv; har du några planer för ikväll? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; Jag förstod inte vad du menade? haha.

Lil bex'

Kul att du är med och lycka till, vinnarna dras ikv !

sofia

okejj härligt :D

Jodå de har jag haft :D

Lil bex'

så lite så !

sofia

aaråå :D

Sköna som bara den :d

DIANA ÖSTERBERG

sv; Du skrev "vilka bilder" :) haha

Lil bex'

den har vart bra, din då?

sofia

hehe :D

Lil bex'

vad skönt hehe !

Lil bex'

händer ikv då?

M I N A B R U N - photography

sv; tack så mycket :)

Sofia

varit på disco me mina kompisar och bara tagit de chill, dusj? :D

Enya♥

Sv; Ja samma! :D



Åh glasögonen! Vart har hon köpt dem?! :D

Lil bex'

det ska jag med hehe och kolla big brother hehe

julia's

Hur har dagen varit? (-:

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

sådär, har ju varit sjuk för det mesta

Vad gör du nudå? ^^

marina

sv. ja visst är det snyggt :)

' d anni

- ja :)

julia's

sv: toppen, vad gör du ? :D

LINDAVIOLA!

Sv; kollar på sambon när han spelar fotbollsmatch, själv?

Sofia

rösta nr 7 så blir jag jätteglad :D

http://aliciadala.blogg.se/2012/february/utkast-feb-19-2012.html

Lil bex'

haha ja precis

Shuuue! Ville bara kika in och hoppas på att du har haft en bra helg och får en fortsatt bra kväll! :)

S A R A

sv; ska umgås med en kompis ikväll :)

Sofia

åh tack :D

allt bra? :)

Sofia

det är bra :D

händer idag?

Lil bex'

haha tkjr du?

Lil bex'

hehe coolt !

Sofia

inte mcyket här heller :)

' d anni

- Det hoppas jag med, blir förbannad snart.. det ska inte ta så långt tid. Skrev ett mejl till för en halvtimme sen så hoppas snart jag får ett svar. <3

Lil bex'

ne de gör jag ej xd



ja de e dem!

julia's

sv: läser lite kommentarer, gjort idag då ? :D

' d anni

- Hoppas jag med :)

Lil bex'

hehe men så kan de va..

Vem?

- Tack så mycket! :D

Lil bex'

det gör jag med hehe !

kkrazyjulia

Jättefin blogg du har! Hur mår durå?:)

Du kanske är inntreserad av ett bloglovin-byte? kramar!:D

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

sv; tack :D

Sofia

bara tagit det lugnt, dudå :)

Alicia

Sv: Du kan rösta under bilden! :-D

Lil bex'

det går inte kommentera ditt senaset

Lil bex'

hmm din blogg cepar ganska ofta u :/

Lil bex'

ja men oftast din som blogg.se går på..

Lil bex'

för mig gör den de :o

Lil bex'

ja men det funkar ju att läsa iaf de e huvudsaken!

marina

sv. ah :) görs ikväll?

marina

sv. tar det lugnt här också :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: