Film betyg

| Filmbetyg


4/5 hjärtan
Jigsaw ger sig på en ny grupp människor, placerar dem i omöjliga situationer där deras enda räddning ligger i att ta livet av någon annan. Polisdetektiven Eric Mason försöker spåra Jigsaw för att stoppa honom men inser inte att "leken" utspelas mitt framför ögonen på honom...

Tryck här för att se trailern.


Denna Saw film hade jag sett tidigare när jag såg den för några veckor sedan. Jag blir så himla irriterad på hur allt är uttänkt. Jigsaw sa till den där polisen att det enda han behövde göra för att få tillbaka sin son var att sitta där tillräckligt länge och prata med honom, så jävla typiskt om ni kollar i slutet sen. Och sen hur Jigsaw planerar allting och verkligen vet hur allt ska sluta, snacka om att testa alla. Det är ju bara film jag vet men låt mina tankar flöda! Och sen den där idioten som slängde ner Amanda bland sprutorna, vilken jävel :o Bra film.

Bild lånad från google
Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg :)

görs?

awwiee

så hur står allt till med dej ikväll? :) kram

Tanya - STOCKHOLM

Hoppas du får en bra Tisdag :)

Agnes Eriksson

Så lite så :)

johanna

Fin blogg!

kul om du gick in på min :)

Agnes Eriksson

Tack :)

sv: Okey :)

jag går ekonomi- och juridik linjen! :p

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Usch den vågar jag inte se, haha

A common blogg -

allt bra? :D

Cajsa

god morgon!

Malin

-- Tack! :)

linneasstars

nu är dagen blogg igång igen!!! för större chans att vinna följ mig på bloglovin eller länke tävlingen på din blogg!

http://linneasstars.blogg.se/

kate

har lagt till dig nu säg till när du följer mig

Ida-foto❤

Den är bra den :)

batts.blogg.se

läskig!!

-elina&leila-

allt bra? :-) söt blogg.

B E X O L L I L A

Missa inte : http://bexollila.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-valfri-pryl-alla-kan-vara-me.html#comment

Milla

just nu pågår veckans blogg hos mig och jag skulle bli super glad om du var med, klicka bara här http://millashowroom.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#commentoch säj att du är med

kram/Milla ♥

Maria en Norrlandsblogg

Hej nu är dagens avslutad gå å se om de blev just du :) om inte va gärna med igen

Emma ' What is love?

åh klarar inte de där filmerna :|

kaffehörnan

Hej hopp

Nu har jag något hos mig som du ej kan motstå

Garanterad länk, kika in vet ja. Allt är gratis

Ha en vacker dag

naxo - bloggen med tips!

hoppas du haft en bra början på dagen. allt bra? :D

Tanya - STOCKHOLM

allt bra? )

EmmaTeiko

Fin Blogg ! :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en finfin tisdag :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kan förstå det :D!

Sofia

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar :D

Kram

http://smnmode.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

-elina&leila-

sv: ah, det är bara bra! har du några planer för idag då ? :-)

A common blogg

Sv: Jodå det är bara bra! :) vad gör du? :D

Louise - MINIQUE

Haha dom filmerna.. helt sjuka :p

bella ♥

sv; Jo det är bra med mig =)

kram

MADDISENJ

jag har faktiskt bara sett första

-elina&leila-

åh :o lycka till ^^, ja väntar typ bara på min vän som kommer strax :D

-elina&leila-

LÄXOR -.-. och sen typ.. mysa bara!

Patricia♔

Tack snälla:)

Cajsa

hahha nää jag suger på det..xD men gör så gott jag kan i alla fall! :D

-

a typ. vad för stjärntecken är du? hihi, håller på o fråga alla det!

MELINDA

usch saw är så äckliga :o fast hostel e nästan värre..

Anna med A

Vad gör du? :)

MELINDA

sv: okej :o finns 3 stycken,dom är riktigt äckliga :(

Patricia♔

sv: Jajemän:)

MELINDA

sv: haha ja vet inte om jag vill rekommendera dom , ångrar lite själv att jag såg dom för jag blev så äcklad :o

Anna med A

ska snart dra :)

MELINDA

sv: i ettan o tvåan är de ett par ungdomar som ska bo på vandrarhem utomlands, sen blir dom kidnappade av ganska sjuka typer :o och trean är nästan samma fast dom är i las vegas typ..

Anna med A

till min farfar haha

Cajsa

haha nä..xD

vi håller på med abba just nu och det går inge bra..xD

Tanya - STOCKHOLM

sv: jotack lite trött bara! :)

händer ikväll?

Tanya - STOCKHOLM

sv: ska de bli kul :)

inget speciellt bara plugga!

Tanya - STOCKHOLM

sv: eftersom jag har hemundervisning är de en hel del ja .. haha :)

Tanya - STOCKHOLM

sv: för jag är så lat & en massa privata osaker.

kram

Tanya - STOCKHOLM

sv: man får börja någonstans ju :)

Kitty B.

Hejsan! :)

Om du har en stund över så får du jättegärna besöka Mewana.se som säljer smycken och iPhoneskal till helt fantastiska priser!

Det kommer även snart in klänningar i shopen så håll utkik.



Välkommen in! - www.mewana.se



Ber om ursäkt om du ej gillar sånhär reklam!

Tanya - STOCKHOLM

sv: ha en bra kväll sötnos :D

Linnéa Fredriksson

Sv: Tack det ska jag komma ihåg! :)

Allt bra med dig idag? :)

Linnéa Fredriksson

Sv: Vad bra att allt är bra. Jo tack, det börjar bli lite bättre här. :)

batts.blogg.se

Delta gärna i min tävling på bloggen då du kan vinna en goodiebag (innehåller Blandannat svampbob prylar och promarket pennor och MASSA MER!), super lätta regler!!

Emelie

Hahahah slängde han ner dej bland sprutorna?? Naaah Just joking xDD

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

haft en bra dag?

RONJA

sv; tack så mkt :) är sjuk så det har väll inte varit så jätte bra :P

Cajsa

svårt.. ^^ de har ju massa bas och skit i sina låtar..xD

ida | foto ♥

SV: hihi :) kram

RONJA

sv; något infulensa aktigt är det :(

Kitty B.

var så lite (:

ELSA

sv; Visst är den! :)

Linnea Montazami Nordqvist ♥

Jaa :) går alltid åt trosor haha :)



allt bra?

HANNA

allt bra idag? :)

Gabbi

Sv: Härligt! =)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: I will :D

Mirella

vad fin header. var redigerar du dina bilder? :D

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

alice

Förstår inte hur du vågar titta på saw! Ser på trailern och måste typ sova mee lampan tänd i 7 år, hahah! ;)

Carro - http://four.blogg.se/

s: okej, jadå :)

görs?

sofia

jadåå :D Hur gick de för dig? ;D

- Swedish Source Of The PLL

sv: okej, jag pluggar :/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det gick bra :)

Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Härligt, bara bra :)

Vad gör du då? :D

Agnes Eriksson

Händer ikv? :)

Mina awesome foton ♥

usch, jag gillar inte skräckfilmer, får fan mardrömmar, haha :(

' d anni

- Vad hittar du på då?:)

Nathalie

Bara bra här med!

Vad har du gjort idag då? :)

a common blogg

Sv: Svarar på kommentarer! :)

Har du haft en bra dag? ;)

Nathalie

SV; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

kram

catrin

mHm ;)

Pia - Smilinggirls!

sv: Tack! :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du haft en bra tisdag och att du får en härlig kväll! :D

sv: Ja, de är roligt med juridik, men ekonomi är inte så roligt. Skit svår matte osv. :)

A common blogg -

Allt bra med dig?

ttova - en blogg om livet

Sv: Vart sur igår på träningen och bröt ihop och massor.. :/

MICHAELA - FOTO

sv: åh, okej! Låter som en kanon bra vecka!

Nationella i skolan, träning, kompisar, pojkvännen, kolla på glasögon på lördag osv. :)

Fått en bra start på nya veckan? :)

Sandra

sv: tack så mycket :)

catrin

haha man ska kanske fixa en sån tävling?

catrin

då ska jag försöka fixa det :D

catrin

japp :)

catrin

inget speciellt, fikat och sånt sen kan du läsa inläggen där jag skriver sånt.

Linda

gillar inte saw filmerna :/

catrin

ok :)

catrin

mhm

catrin

:DD

This Is Olessia

den är helt okej :P

maria

Hejhej! :)

Nu har jag frågestund på bloggen och skulle bli jätte glad om du ställde en fråga här :

http://ettexemplar.blogg.se/2012/february/fragestund-whoopd.html#comment



kram!!! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: