by amanda

| Vardag

Tjo kompisar! Idag gick jag och Ulrika hem till henne på sista lektionen för att jobba hemma istället, så förhoppningsvis är den uppgiften äntligen avklarad. Mötte därefter Filippa och vi drog till gymmet. Efter en timme kanske åkte jag hem. Duschade, åt middag och packade. Nu sitter jag bara framför datorn, lyssnar på musik och dricker te. Ska försöka lägga upp något mer inlägg ikväll. Håll tummarna, puss!
Carro - http://four.blogg.se/

sv: okje, jadå :)

görs?

lina

sv: samma här ! ska du göra sen då ? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra kväll denna onsdag :)

Cajsa

hahah nää för hon vet hur seg jag är..xD

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv imorgon haha :/

Cajsa

hehehe...xD

Cajsa

nää det hade jag nog inte i detta fall men jag hade nog glömt en massa saker och behöva gå tillbaka flera gånger innan jag ens kommer över bron..xD

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du ?:)

Caroline ♥

sv; ja absolut :D

Haft en bra tisdag ?

lina

sv: jaa :)

' d anni

- Tack för frågan sötnos :)

viki

Sv; Jaa :D Tack!

Anna med A

Ja (:

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv japp! :D

Molly Bergström, UPPSALA

kollar tv :D

lina

sv: samma här :) Hänt idag ? :)

Cajsa

vad gör ud?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

inget spc :P

gjort idag?

CAISA KÄLLGREN

vad söta ni är! :)



gå gärna in och ställ en fråga i min frågestund, kram! :D

Emelie

Sv: Jaaa :') Såg du min tröja och bild?? :'''D <3

SVAR: Hade jag varit dig, och redan haft linser, hade jag deffinitvt köpt färgade :D

Molly Bergström, UPPSALA

sveriges mästerkock ;D gillar du det?

Cajsa

glass och sång. ska snart sova tror jag

Cajsa

hehe ja! :D

lina

sv: inte så mycket :) Inttressen ? :)

Molly Bergström, UPPSALA

något annat bra på tv ikväll? :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Yes ;D

MADDISENJ

Önskar dig en fin kväll i kylan :)

N

Ååh vad gott med te! Det skulle jag behöva nu när jag är sjuk!

Kram

Anna med A

Tack :)

' d anni

- hehe :)

Anonym

Svar: :)

CONVERSE

- Okey men det lät ju bra :)

CAISA KÄLLGREN

sv: tack för frågan, återkommer när svaren är uppe :)

Cajsa

skola. jag håller i ett av lotspassen (en lektion helt enkelt) tillsammans med Ida.

' d anni

- Så säger jag med egentligen, känns som dem inte skulle kunna passa mig.. haha men det är ju snyggt att vika upp dem kanske med någon snygg topp. Men ja man får väll testa :D haha

SVAR: Haha jaha, men då förstår jag :D Man ska vara snål ;)

Malin

Tack för att du var med i dagens blogg, nu är denna omgången avslutad och vinnaren finns uppe, här hittar du vinnaren & en ny omgång - http://nightmarecandyy.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-22.html#comment

' d anni

- dem blåa och rosa tror jag :D

' d anni

- Ja dem är snygga dem också :D

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Sheningen sötingen! :D



Nu har jag utsett "dagens blogg" Kika in och kolla om det vart du! :) Om inte, så kommer det en till chans imorgon att länkas inför mina 1000+ unika besökare om dagen. Kraaaaam

sv: bara bra med mig :)

SVAR: Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



Glöm inte att denna vecka kan ni vinna en hemlig goodiebag från e.l.f - HOPPAS DU REDAN ÄR MED, annars finns tävlingen här: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-hemlig-goodiebag.html



KRAM

Cajsa

vi ska göra det vi gör på praktiken med våra 4åringar för att jobba på vårat sammarbete..xD

Molly Bergström, UPPSALA

Heh eokej :P varför inte?

Zandra

sv: tack så mycket :D

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:Vad bra , händer imorgon då?:D

Fin blogg! :)

MICHAELA - FOTO

sv: shoppa :)

Johanna

Svar : Hihi <3

claudia

Hej gulig blogg :)

Kram :D

' d anni

- ja :D vad hittar du på ?

Molly Bergström, UPPSALA

Okej :P ja det är ju roligare kanske :)

Cajsa

Haha jag kan inte berätta på nåt bättre sätt heller. ^^

' d anni

- Okej kollar tv :D

Molly Bergström, UPPSALA

Jag har alltid tvn på i bakgrunden så :P

frida

sv; haha tack :D

skönt, jo det är finfint :)

sv: vsg! allt bra?

' d anni

- extrem överlevnad just nu haha, finns inget bra på tv..

Molly Bergström, UPPSALA

Jaha okej hehe :D

' d anni

- Jag hatar det haha.. jag väntar bara på att scrubs ska börja nu :D

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv ja eller hur? :D

görs?

Molly Bergström, UPPSALA

Jääätte gott :D

' d anni

- 22.50 så det är ju 50 hela minuter kvar tills dess haha jobbigt :(

' d anni

- Jo, fast tiden går iof ganska snabbt ändå så, sitter man här så glömmer man bort tiden och så helt plöstligt är den 22.50 :d haha

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi ;) har ni inget hemma?

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tackar!!

' d anni

- Det stämmer bra det med haha! Men jag menar som nu när man svarar på kommentarer, kommer in en ny hela tiden och så går tiden för de :)

Wilma

Godmorgon! allt bra? Hoppas du får en fin dag :)

sofie

fin blogg, besök/följ&kommentera gärna min, ha en fortsatt bra dag, kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: