by amanda

| Vardag




we<3it

issa

Hej

Svaret på förra frågan var att jag började träna kickboxning när jag var 11 år, för dom som svarade rätt finns nu en länkning ;)

För er som svarade fel och för alla andra finns en ny chans i form av en ny fråga ;)

Ta en vända in på bloggen och svara på frågan, gratis länkning till dom som svarar rätt.



Ha en bra kväll

Molly Bergström, UPPSALA

Asfina bilder :D

emma

Ja för allt i världen gör de tjejen...:/ jag har ALLTID vart emot rökning. Men när jag börja gymnasiet, så dem jag umgicks med, rökade, och då blev de att jag med gjorde de för att VARA cool ! ;S jag menar för de första hade jag inte åldern inne, och avskyr folk som handlar cigg som är under 18 år. Men ja sen va jag fast och nu 4.5 år senare inser man hur mkt pengar man sparat, på 1 år , om man röker varje dag som jag gjorde, så blir det 11.000 kr och lite mer, jag menar 11.000 * 4.5 = 50.000 kr man lagt på cigg :S SJUKT...

Molly Bergström, UPPSALA

Jaa :D

Molly Bergström, UPPSALA

Måste på toa men orkar je hahahahah :P dudå?

CASSANDRA - TÄVLING

fina bilder!

Molly Bergström, UPPSALA

Hhihi okej ;d vad lyssnar du på?

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv ganska bra :D själv?

Ida-foto❤

We <3 it ger alltid så mycket inspiration :)!

emma

Vet helt sinnes sjukt :O mamma visste inget om, hon kommenterade alltid: EMMA VAD DU LUKTAR RÖK? röker du? jag bara nej de är Louise, min kompis.. Sen var det när jag tog sudenten så hade en i min klass tagit en bild när jag höll i en ciggg. & la ut på FB. & det såg mamma och fick värsta DAMPPPP. hon va as arg länge, till sist gav hon sig, och jag satt och rökte med min mamma, kändes sjukt ..:/

Anonym

vad fin och härlig design du har!



haft en bra torsdag? :D

felicia - fotokobran

sv; haha, vad taskigt! ;o

Molly Bergström, UPPSALA

hon är prapra :D

Ksenia Jernbom

Ville bara säga att du har en jättefin blogg, verkligen! Sen ville jag också tipsa om att du kan vara med och delta i min "veckans blogg" - tävling där du kan få chansen att synas för 1000 unika läsare! Du kommer direkt till tävlingen genom denna länk: http://kseniajernbom.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



Hoppas också att du gillar min blogg! Jag bloggar om allting, du får färgglada och stilrena, fräscha bilder varje dag! Ta en titt så kanske du fastnar! 1000 kramar från mig!

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv. nice :D

jag skrev om 4an " när slutar man vara barn" typ :d sj ?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

Vad gör du?

jennifer

sv: ville testa något nytt :)

okej, Ivana?

Tycker om Alice, Jamilla, Jenny och Nina :)

rebecca

fin blogg, haft en bra dag ? :)

Ahokej:) planer inför helgen?

Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: Ett matteprov som är indelat i två delar, vi ska sitta och göra det i 2 (!) timmar :(



Okej, vad pluggade du för något? ^^

Kram

hanna ♡

bara bra här, själv? :D

Agnes Eriksson

fina bilder :)

Joanna Johansson

Hej finis! Lottar ut USA-tröjan från modekungen på bloggen. IN OCH TÄVLA VETJA ♥

KUBDAVUIKA!

sv; Vad bra ;(

Fina bilder! :)



sv: jag minns inte vad jag såg x)

Anonym

jag med :)



Vad ska du göra idag?





Kolla in senare för tips på hur du piffar upp dina gamla tröjor och klänningar. :)

ullis

Nu är designtävlingen avjord! Kika in och kolla om det blev du :) om inte så kommer den en ny chans inom en snar framtid.



Va gärna med i veckans blogg som jag har just nu! :)

kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Älskar läpparna: d

Matilda

Hejsan , jag har bytt blogg =) Mathildatyyne.blogg.se elr ngt sånt hette jag innan meen bytt till blogspot =) matildatyyne.blogspot.com !



SV : Det är finnemang hur är det själv ? :D

Lil bex'

ja de är de verkligen !

marina

allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

gillar bilderna :)

Anna med A

haha det blev så :D

Emma ' What is love?

:c

Lil bex'

idag ska jag t gbg kolla bio med kompis sen kanske jobba i jönköping i helgen hehe sj?

Emma ' What is love?

åh tack gullunge!:')

Cajsa

hejsan söt!

Lil bex'

det vet vi inte än hehe !

najs !

Anna med A

Ja :D

Molly Bergström, UPPSALA

Ha en underbar fredag :D

sofia

okejj, hehe jaa me :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hihi vad bra :D

becca

svar: Tack så mycket ! :)

sofia

skrev ni på papper lr på datan? :D

sv: allt bra idag? :)

sofia

okejj, alla skrev på datan :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha nice :D

Molly Bergström, UPPSALA

:D vad gör du?

felicia - fotokobran

sv; jaha, vad bra, är hon duktig? :)

Molly Bergström, UPPSALA

åhh :D jag leker med min iphone :D

sofia

en och en halv sida typ, dusj? :D

Molly Bergström, UPPSALA

Exakt :P haha

felicia - fotokobran

sv; jaha, trodde det var hon som erbjöd sig..

Molly Bergström, UPPSALA

Hih :D när vaknade du?

Cajsa

allt bra?

felicia - fotokobran

sv; nehe, hur mår du då? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Aha usch :O varför? Jag gick upp 9 typ

Molly Bergström, UPPSALA

ja? :P

Cajsa

det är bara bra med mig med. :)

louise

Sv: Tack! :D

Molly Bergström, UPPSALA

nej jag menade, varför har du ont i magen?

agnes - naxo, en blogg med tips!

sv: jag gillar stronger med kelly clarkson :)

allt bra idag?

Cajsa

så skönt snart får jag gå hem! :D

Cajsa

hehe ja! :D

nej nu ska jag börja stänga av. :P

rebecca

härligt, ja det har jag :)

Agnes - naxo, en blogg med tips!

sv: Med mig är det bra :)

vad gör du?

Lisa

så fin bilder:D!

Molly Bergström, UPPSALA

Ahaaa okej :( usch stackare! :(

Molly Bergström, UPPSALA

Haha :P

Vad gör dudå?

mbp

nemen shaa! super snygg blogg! hur måru ? :D

Anna

Riktigt fina bilder!

Älskar båda skorna ;)

Lisa

sv; ja verkligen:D!

Lisa

sv; jag vet, dem är så fina=)

♫♪ Sandra T

fint!

ronja

härliga foton :)

FOTOGALEN

Älskar weheartit! :)

Johanna

de glittriga skorna är ju såå snygga! :)

danten89

Yeah:)

Nice.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: