by amanda

| Vardag

Hej kompisar! Mobil bloggar nu eftersom jag är för lat för att sätta på min dator. Jag befinner mig hur som helst i Norrtälje och kom hem för ca 10 minuter sedan. Det är så galet kallt ute, dö vinter dö. Innan jag åkte till Norrtälje var jag och Filippa på gymmet. När vi kom hit åt vi middag och sedan mötte jag Whanessa och Linda. Vi gick till donken, satt och pratade och sen softade vi lite hemma hos Whanessa. Imorgon måste vi gå upp riktigt tidigt plus det är nationella del B. Joooobbigt! Puss&kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kursen är as bra :D!

Anonym

tack :D



Haft en bra dag?



Kolla in imorgon igen för tips om hur du enkelt pimpar upp dina gamla tröjor och klänningar! :)

Anna med A

Ja verkligen :)

Sandra

sv: nice!

det är sådär, är magsjuk /:

Tack så mkt! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nice :D

ELSA

sv; Jo det är la bra, förutom att jag är sjuk.. :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jättekul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare inom några dagar.



Glöm inte bort att jag kommer att ha en ny tävling varje vecka. Så det finns mycket att vinna!

Denna vecka kan du vinna: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-en-valfri-sketch-1.html

KRAM

Mina awesome foton ♥

svar: hehe :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det är den verkligen! :)

Cajsa

hahaha ok..xD I surrender.. :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Super gott är det! :)

Cajsa

hahaha du har bra övertalningsförmåga..xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. då får du fika där snart! :)

Cajsa

hehehe märkte väl det!? Xd

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: åhh, jag vet inte! :)

Själv då?

Cajsa

hahahah..xD

nej nu ska jag ta och göra något att dricka...

Frida

Hoppas du haft en bra torsdag! :D kram <3

RONJA

sv; härligt :) jag skrev om ¨när tiden stannar¨och då valde jag att skriva om första gången jag och min pojkvän träffades :) du då?

Kitty B.

jepps det har jag absolut haft (:

LINDAVIOLA!

Mysig tröja förresten :)

Cajsa

åh, gött! :D

Frida

Sv. tack :D allt bra med dig idag då ? =) kram <3

Patricia♔

jag vill också att vintern ska vara över nu!

tilda

sv: okej 99a:)

Anonym

sv; :)

Cajsa

jag med. ;-)

HANNA

sv: tack så mycket !:D

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll :)

felicia - fotokobran

känner igen din blogg.. tror jag var här för något år sedan? ;p

fin i alla fall! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Bara legat i soffan hela dagen, så vet inte, haha själv?

Anna med A

jag med :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Aldrig vart där :)

tilda

jepp:D

Frida

Sv. okej, jodå allt är bra här! :D kram <3

RONJA

sv; okej hoppas det gick bra för båda oss :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag får göra det :)

Anna med A

Ja :D

Patricia♔

sv: Jag med. Det känns som om det har varit en så lång höst och vinter i och med att sommaren som var nästan var som höst vädermässigt den också:(

Anna med A

Jodå :) själv?

Anna med A

Vad ska du göra i kväll då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vet inte, du då? :D

Anonym

sv; Tack så mycket :D

När jag mobilbloggar med blogg.se's app kan man inte kommentera på inlägget.. Undra vafan det är.. :/

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: absolut .d

Cajsa

hehehe.. :P

Anna med A

Jag ska göra en fruktsallad och kolla på teve :)

fanny ahlm

vill du vara med och vinna om mina 200 läsare? Då är de här något för dig! http://fannyyahlm.blogg.se/2012/february/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

' d anni

- jag tar bara det lugnt just nu :P själv?

Cajsa

citrondricka

Patricia♔

sv: Tycker du? Jag tyckte bara det var dåligt väder hela tiden:( I alla fall här i Gbg.

ttova - en blogg om livet

Sv: Har velat sluta basket länge. Och jag blir aslätt sur och när jag blir sur och förbannad bryter jag ihop osv..

CASSANDRA

söt:D

Cajsa

det är det inte faktiskt! :D

fanny ahlm

lycka till jag meddelar imorgon :)!

Cajsa

men den är riktigt god! :D

sofia

tack :D

Cajsa

hehehe ja precis..xD

emma

tack sööötnos. allt bra?<3

Amanda

veckans blogg är avslutad! kolla om du vann & anmäl dig igen! :D

http://ssmileyface.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

' d anni

- Okej härligt det :D

ttova - en blogg om livet

Sv: Har slutat! :)

Gabbi

Sv: Jag är född år 1997 :D

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fin torsdagskväll :)

CASSANDRA - TÄVLING

sv; tack :D gör du då? ;)

Cajsa

mamma och pappa kommer förbi på lördag och på söndag ska jag öva.

Anna med A

Once upon a time :)

CASSANDRA - TÄVLING

sV; mysigt, jag ska snart plugga lite ;)

Cajsa

hehehe jo det ska det bli! :D

själv då?

Anonym

Vinn ett halsband på min blogg! Klicka här för att tävla: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-ett-halsband-fran-timstorese.html

emma

super.. vad gör du?:D

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :D

sv: Ja :)



okey, se tv ;)

Fotograf Sandra

Sitter och går igenom alla bilder för att se vilka jag ska lägga upp på nya hemsidan!



Tips på några bra låtar?

Kram

Emma Lindstrand

svar på kommentar: Tack,det värmde fan! <3 :D <3 Bästase kusiN!<3

Sofia

mysig tröja ^^

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

jag skrev ett brev "hej du tonåring 2050!" Du själv? :)

Max Larsson

Du är den sötaste mitt öga har skådat ;-) <3

Kitty B.

haft mysfika hos syster (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: