by amanda

| Porträtt

På bild: Jag Foto: Ulrika

Idag hade vi som sagt det allra första Nationella provet, i svenska. Det gick faktiskt bra. Några frågor var lite svårare men det löste jag galant ;) Eller något.. Sen åkte vi pulka.. Därefter hade vi spanska men fick göra uppgifter hemma istället så jag och Filippa kom hem till henne runt halv 2. Satt lite framför datorn, åt och lyssnade på musik. Därefter mötte vi Hanna och åkte till Kungstensgymnasiets öppna hus. Kom hem därifrån för en liten stund sedan och ska snart äta middag. Ikväll blir det Top Model Sverige! Woop Woop ;) ♥
batts.blogg.se

finis!

-

Missa inte min awesome tävling på bloggen då en goodiebag full proppad med massa awesomeheter finns på prislistan, ersänn awesome! reglerna e super lätta, GOGOGO!!

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

det är bra här :D

ELSA

sv; Eller hur! Så himla tråkigt med vinter :p

Linnea Montazami Nordqvist ♥

Tack! :D



hihi okej :) Samma här ^^ kram

Cajsa

tillbaka från duschen! :D

Mina awesome foton ♥

svar: haha okej :P

sandra

Fin bild!

Idag har jag tillbringat dagen i skolan, storhandlat och städat. Nu sitter jag och fixar en uppdatering av designen som förhoppningsvis kommer in under kvällen!



Hur tillbringar du kvällen?

Krams

Anna med A

Ja (:

A common blogg -

tackar, bara bra! själv? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

Vad ska du göra ikväll då?

sofia

okejj, jo samma för mig. Skrev iaf på allt :D Så man får hoppas på att de går bra!

A common blogg -

bara bra :)

Amanda ♥

Hej ♥ hur har du det då? :) ♥

Cajsa

hehe jo jag duschar oftast på mornarna men kände att jag behövde en liten me-time nu! ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: rätt lätte :)

ttova - en blogg om livet

Sv: Jodå! [:

Amanda

sv: så bra, va gör du då? :)

Agnes Eriksson

jag kom nyss he från teäningen :)

Cajsa

hihi ok. :) åh, vet du va glad jag är!? jag har bara en lektion i morgon och jag börjar 12.30! :D

Johanna

Svar : Åh hade du? Gick det bra eller? :D <3

Sofia

okejj :D

Aa :D

Anonym

sv: samma här! :)

Kitty B.

ja megasöt (:

naxo - bloggen med tips!

sv: jag svarar på kommentarer.

har din dag varit bra? :)

Cajsa

ja! :D jag funderar dessutom på att inte gå alls och vara hemma och kurera förkylningen istället. :P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Skönt att du håller med :D

Amanda

sv: okej nice, svarar på kommentarer :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:Du kan vara snygg:D

Cajsa

ÅH! :(

Mina awesome foton ♥

svar: jo, det gjorde han...

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej :)

jag kollar på Projekt runway, brukar du kolla?

sv: Jo, vad ska du söka för linje då? :)

Malin

Tack för att du var med i dagens blogg, nu är denna omgången avslutad och vinnaren finns uppe, här hittar du vinnaren & en ny omgång - http://nightmarecandyy.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-82.html#comment

Anna med A

tack :)

Malin Oskarsson

Allt bra idag?:)

HANNA

sv: nej jag är inte 96a :)

Anonym

Sv: jo då :) <3

Cajsa

usch usch! ^^ hehehe..:P

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: :)<3

Malin Oskarsson

Sv: Härligt, ja det är bra! Vad gör du?=)

jennifer

vem hejar du på i top model?

sv: absolut! :)

ny blogg --> http://nattstad.se/jiffy

mvh jennifer - jenniferlindahl.blogg.se

Mina awesome foton ♥

svar: bra fråga... ja jo.

HANNA

sv: gissa? :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :)

Anonym

97a ;)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket! Älskar verkligen den färgen!

HANNA

det duger väl ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

planer för morgondagen?

ida | foto ♥

fin blogg!



Sv: tack snälla :)!

sv: Okey, skoj!! :D

issa

Gratis länkning till alla som svarar rätt på frågan i min blogg ;)

hanna ♡

helt okej ändå, haft en bra dag? :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack igen :D

Cajsa

göres i kväll då?

en blogg om 5 systrar

fia-lotta svarar: Tack så mycket fina du!:)

Cajsa

typ samma..funderar på att gå och sova snart trots sovmorgonen i morgon.. ^^

HANNA

det är fett najs, fast lite 2009 kanske .. :)

LINDAVIOLA!

sv; :)

LINNEA

allt bra då? :)

redan onsdag imon sjukt!

Cajsa

hehe ja och ha hela morgondagen till att blogga! :D bara 2,5 timmars skola ju! xD hehehe

eemeiix

Vad tycker du om min nya header? :)

HANNA

och man måste ju vara vältränad för det haha :D

RONJA

hej allt bra idag?

Vad gör du nu då? :D

ida | foto ♥

sv: Hihi! det var så lite så :) Kram

Cajsa

hehehe ja! xD

ida | foto ♥

sv: jag ska plugga spanska :/ själv då? :)

Amanda

sv: jadå :D

RONJA

sv; är sjuk så det är väll sådär :P

Cajsa

fixar med bilder till ett nytt inlägg.. ^^ själv?

Mina awesome foton ♥

svar: jag försvarar honom inte? :O jag vill inte prata om det..

Cajsa

hehe ok med vem!? :D

LINNEA

jodå det rullar på :D

eemeiix

SV: Tack :D

RONJA

sv; tack så mkt :) haft en bra tisdag ? :)

HANNA

sv: aa haha :D

Gabbi

Sv: =) Kraam!

Patricia♔

Hoppas du haft en bra onsdag:)

Hanna

Jag skulle gjort nationellaprovet idag, men blev sjuk förut så missade det idag ... :( Men kankse får göra dte nästa vecka någon gång!! :D

SV: Taack så mycket <3

Kraam!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: