Vemdalen dag 1

| Resor
Idag blev jag såklart väckt tidigt. Vi har åkt bil i flera timmar men stannade på vägen och åt. När vi väl kom fram hämtade vi ut våra skidor, handlade mat och har sedan dess bara softat. Åt just middag. Sent eller vad? Jaja, trött är man i allafall och det värsta är att vi ska upp tidigt imorgon igen. Här kommer några bilder från idag, vi bor fett lyx. Kan filma eller fota delar av huset senare! Puss&Kram







SARA - IMSOOUTRAGEOUS

sv :D görs?

Cajsa

ok. typ inget...funderar på att gå och lägga mig snart.. ^^

sofia

ska vi köra ett länkbyte? :D <3

Mizel Eriksson

sv: ja det är bara bra :)



vad gör du då? :)

sofia

okejj, men vi kan göra ett imorron på kvällen? :D <3

Mizel Eriksson

sv: okej vad kul :)



läser bloggar och svarar på kommentarer :)

Emma '

usch vad mycket snö :o

danten89

Fint det verkar vara? =D

Anonym

sv; ja, verkligen!

LINDAVIOLA!

Härligt det ser ut!

Angelica

Sjukt bra med mig! haft blogg stop och en massa andra saker så jag har mest läst din blogg och inte skrivit nått, jag har inte tagit hand om mina gamla kommentarer. Men nu är jag tillbaka!



Längtar efter sommaren men de är skönt att man fick någon form av vinter !

SAGA LINNES

Åå ska dit på onsdag :D

sv; varsågod! :D

Ja supergodaa! ;)

LINDAVIOLA!

sv; kan förstå det :)

Enya♥

Sv; hihi tack eller något :D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

fina bilder :D

hehe okeyy :D

kram<3

sv; Nej det är de inte ;)

danten89

Händer ikväll?=)

Alexandra Pallin♥

sv: vsg! D åh vad härligt med så mycket snö! :D

danten89

Ska se film och sen sova :)



Kram

Alexandra Pallin♥

sv: :) är det i Dalarna? :P

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

Hänt den här veckan då? ^^

SAGA LINNES

Kommer inte riktigt ihåg.. Första gången vi är där faktisk annars brukar vi vara i sälen :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

naj, sj? :D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

varse :D

kram<3

Ina♥

I know :D kollaru på den jag tipsade om nu på 4ran? ;)



Fina bilder!

angelica♥

- japp :)



jag har ingen aning om vad jag ska blogga om.

Hanna Håkansson [ Foto ]

mys :D

NyttNu

ta en titt på vår nya hemsida. du kan skicka dina dagliga bloggar på vår hemsida ;)

och fin bilder !!

Nettez

Nu är veckans blogg avslutad gå in och kika fall det blev du :)

Länk:http://neettezcarasig.blogg.se/2012/february/bli-veckans-blogg.html#comment

tova [ en blogg utan pappa ♥]

kramis :D<3

Ina♥

Varse :)



Nähä okej! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej, har du haft lov? ^^

skolan m.m sen fick jag lov :) hehe

Anonym

Hejsan!

Jag har en frågestund på min blogg eftersom den fyllde 1 år igår :) Jag skulle bli superglad om du ville fråga mig nåt + att om du frågar mig nåt så får du en länk :)



Klicka bara här → http://byyemelie.blogg.se/2012/february/min-blogg-fyller-1-ar.html#comment



KRAM/ http://byyemelie.blogg.se/

Kajsa

Bloglovinbyte? :)

SAGA LINNES

Ja, visst :D

Angelica

Tack du ! Älskar sommaren jag kommer aldrig klaga på värmen efter den här vintern utan snön har man märkt hur kallt och skit de varit!

Felicia

Såg ut som om ni haft det mysigt!



pyss

danten89

Taggad för nya veckan?==)

Anneli

Jätte fina bilder!:)

Anicia

Fin blogg du har tjejen!!

Har du haft eller kanske har en dröm om att göra någonting här i livet - men att det finns någonting som hindrar dig....? Eller kanske bara läsa om min dröm....

Kolla våran blogg, och mitt senaste inlägg!

Ha en kanonbra dag, kram ♥

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/february/era-drommar.html#comment

Anonym

Sv: kommer utse en vinnare av "Finn ett fel" tävlingen inom ett par dagar, glöm inte att kolla in då! Det kanske är DU som vinner!? :D



http://swaxu.bloggplatsen.se

amanda

hehe, händer de något kul nu i veckan då?

N

mysigt ni ser ut att ha det! njut nu!

kram

enya

Sv, hihi :)

marina

sv. det är ju bra ju :)

Sandra

Vilken fin blogg du har!:)

Gabbi

Sv: Hahaha :D

Lisa

Åh vad härligt:D^

Cecilia

Nej men fan vad mys då!

Längtar tillbaka till fjällen för fan :(

Rut

Vad ska du göra idag? Kram

Angie Obell

ska åka o kika efter en ny skinnjacka :) sj då?

Vem har sagt att livet ska vara enkelt?

heheh :D

sv: Tack så mycket! :)

Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

sara

Hej, kolla om du blev veckans blogg!:)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/february/kolla-in-veckans-blogg.html#comment Kram Sara :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; de är bra med mig :D

moa

Fina bilder! Allt bra?

' d anni

- Ja det är alltid kul :)

jag fick mejl från dem för någon dag sen och svarade igår och jag skulle typ skriva lite saker till dem o länka osv. Så hoppas dem skickar snart:)

Erika

Hej!

Vilken mysig blogg du hade :)



Kram

Nathalie Nyrén

Så lite så! Härligt med skidåkning, blir du där hela veckan eller? :)

LINDAVIOLA!

sv; Du kommer skratta åt mig nu, jag har aldrig åkt skidor. haha.

Birta

nu har jag lottat ut 6 vinnare i veckans blogg:

http://birta.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnare-v8-ny-omgang.html#comment

glöm inte att vara med igen :D

kram !

roxana

Fin blogg!

allt bra sötis? :)

Anonym

fina bilder!

FREDRIKA PERSSON

fina bilder!

Mathilde

SISTA CHANSEN!!!



Var med och TÄVLA om 5 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG TILL SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande)



Direkt länk!

http://happyfluffy.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-gratis-plus-tjanst-hos-rembyco.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla, gå gärna in på min blogg och säg vad du tycker. =P



fina bilder ser härligt ut!

Linda

Hur är läget med dig idag?:)

LINNEA

sv; åh va härligt !

kkrazyjulia :s

-inte mycket, allt bra idag?:)

KRAMAR!

Patricia♔

Jag tycker det är kul att läsa sådana här inlägg:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: