by amanda

| Vardag
Tidinställt inlägg!

Igår så mötte jag Regina i stan vid 1-2, hon shoppade loss på Hollister och sedan tog vi en fika inne på Espresso house. Därefter åkte jag hem och packade. Mötte Elin, Ulrika och Alva i Gamla stan runt 5, vi åt middag inne på Vapiano. När vi var klara knallade vi vidare till Wayne's Coffee. Satt där och myste tills jag och Elin åkte hem till Uffe. Olivia var också där. När jag kom hem packade jag lite till.

Idag åker vi till Vemdalen, kommer hem igen nästa söndag. Kommer ha dator och internet med mig så håll tummarna på att det finns bra täckning där uppe så jag kan blogga. Kamera är med i högsta hugg också. Bilder från igår kommer att komma så fort jag får de av Ulrika och Alva. Puss&Kram


marina

sv. tiittade på någon konstig film som hette Bug :)

Isabelle :]

Ha en bra dag :D

EmmaTeiko

Vad fin blogg du har! :)

Gabbi

Sv: Hehe, visst är de! ;)

Anonym

sv - det är bra! :) vad gör du?

Erika

Fina bilder! :)

Härlig blogg!



Allt bra med dig?

Ha bra dag! :)

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

hoppas du haft en bra helg :D

n e j j a - you can try byt never stop me

Hoppas du får en trevlig söndag!



Kram :)

Anneli

Fina bilder:)

N

Önskar dig en finfin dag! :)

nadde

jättefin blogg du har var gärna med i min tävling

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Önskar dig en toppen söndag! :D

Alexandra Pallin

Sv: ja! :D fina bilder! :)

Cajsa

hehe ja! ^^

danten89

Jaha vad kul :D

Ha det så bra i fjällen =)

Anonym

Allt bra denna söndag? :)

sofia

jadåå :D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

HHAHAHAHA nej kanske inte ;P

hahah va tänkte jag xd

jaja, jag har oftast 100-200, men som minst, 50 -.-<33 :P dudå? :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; thanks!

sv; härligt, jo det är bra :) vad gör du? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ihhi :D

alva

va med i min tävling? du kan vinna bland annat playstation tillbehör kontroller osv, iphone skal, smink tillbehör, wii tillbehör, kläder, hörlurar och mycket mera! Hoppas du är med och lycka till! Kram

Fredrica

Hej snygg blogg! :)

allt bra? :)

kram :)

LINNEA

sv', nej jag hade lov v.7 dudå?

Sevil

Hoppas du har det fint! :)

Linda

Tack!:)

Beda o Cajsa

ha en bra dag! :)

Felicia

LÄt som en rolig dag med blandade aktiviteter :)



PUSS

Amiciz ♥

sv: Så bra :D ♥

Emma

Snygga kläder! :)

nipple

Aaa :)

~ lova

Hej, superfin blogg! Vad gör du? :)

Olessia

oh vapiano muuums

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv just nu inte mkt :D

LINDAVIOLA!

sv; hahaha, eller hur ;9

Ina♥

Jag gillar din header! :)

Lilly-Rose

Vilken fin header du har!:)



Hur länge har du bloggat?:)

Anonym

passat lillebror sjdå? :)

amanda

ja det är bra :))

Anonym

sv-aha ok, inget jag ska ut! :)

Solin (solinjamil.blogg.se)

Sv: Härligt att höra! Det är bra med mig också, vad gör du?:)

Shuuue! Ville bara kika in och hoppas på att du har haft en bra vecka! Själv har jag haft bloggpaus men är tillbaka som vanligt i morgon! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; thanks! Hur är det? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack :D

sofia

pluggat, spelat sims å varit ute,dusj? :D

Fredrica

sv. Varsegod! :)

Härligt att höra!

Jo här är det bara toppen! :)

gjort idag? :)

~ lova

sv; Svarar på kommentarer.. Som jag har gjort hela eftermiddagen, haha.

Cajsa

typ inget. själv?

danten89

Är du i fjällen nu?=)

sofia

okejj härligt :D

Lilly-Rose

Svar:

Oj! Va länge, vad roligt!:)

Jag har bloggat till och från nu i många år, hade tänkt att jag skulle börja nu igen :)

danten89

Blir det skidåkning hela veckan=)?

ida asperud ♥

Ditt hår är super fint!

Allt bra?:)

Fredrica

sv: Vart ligger det? :oo

danten89

Är du duktig då?=)

Zabina

Jaadå! Det är finemang! :)

sofia

japp :D <3

Carro - http://four.blogg.se/

sV: tack! :)

görs?

Lilly-Rose

Svar: Aa, okej:D Aa, jag får ju lite perioder då och då när jag inte orkar skriva så mycket i bloggen. Men nu får de va slut med det!:)

Anonym

sv - skulle köpa lite saker! :) va gör du ?

Nettez

TÄVLING!

VA MED OCH BLI VECKANS BLOGG! :D

http://neettezcarasig.blogg.se/2012/february/bli-veckans-blogg.html#comment

Cajsa

typ inget. :P

marina

sv. haft en bra helg? :)

angelica♥

- Att han är & inte lite heller!

Anonym

sv- ok, ja ska duuuscha! :)

Nettez

SV; HÄRLIGT ATT DU ÄR MED! ;)

sv; Ja, tack! :)

FIna bilder (:

Hanna Håkansson [ Foto ]

bra :D

Linn

Tjena sötnos!

Allt bra? :)

angelica♥

- fast danny är snygg han med :D

sofia

hehe tack :D <3

Cajsa

hehehe jo..xD

göres?

Ina♥

Jadå :) visst!

Varsågod!! :)

Zabina

Fin blogg du har förresten :)

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej, tv ^^

Haft en bra vecka?

BATTS-

nice!

alva

svar: tack :)

Mizel Eriksson

allt bra? :)

Anonym

sv; Ja :)

marina

sv. ja då :)

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: