by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Fredag och det är äntligen lov. Så sjukt skönt. Fick sluta tidigare idag eftersom vi hade simhopp på Eriksdalsbadet. Mötte Fanny i slussen, det var 6 år sedan vi träffades så det var riktigt kul! Tack för idag sötnos ♥ Vi tog en fika på café fåtöljen, satt och pratade länge och sedan tog vi en promenad. Pratade om allt mellan himmel och jord tills hon var tvungen att åka. Jag åkte hem till Julia där hon och Filippa var. Kollade på film och åt sedan middag på Abbes. Sitter hemma hos mig nu och sjunger singstar. Snart kommer Filip hit, han åker ju till New York imorgon :( Filippa sover här inatt, kanske Hanna. Vi hörs imorgon, puss&kram

SOFIA

Tack snälla, hoppas du får en underbar kväll och att du fortsätter att följa bloggen fina du. KRAM



BYSOFIA.SE

Linda

Det var det:)

Singstar är skit kul ju!

Beda o Cajsa

Härligt med lov! :)

amanda

vart är mitt länkbyte? det skulle vart gjort igår(fredag) 16.30 och jag har gjort ditt: http://uknow.myshowroom.se/lanbyte-1/#comment

SARAH CARLSTEN

Kika in min blogg! :D



http://sarahcarlstens.blogg.se

danten89

Hur är det?=)

sandra

- Ja men okej :P

tova [ en blogg utan pappa ♥]

fina bilder!

sv' heheh så lite så :D

kram<3

Cajsa

haha nu minns jag inte va jag skrev mer..xD

kkrazyjulia :s

-Vad kul att du är med och tävlar!

Jag säger till när jag har lottat ut en vinnare. Lycka till & Kram!:D

Anonym

så lite så :D

kram<3

sv; hehe ja :) allt bra?

Amiciz♥

sv : Nu följer vi dej ! :)

Följ oss nu! KRAM Emma !

Cajsa

jaha men det va ju igår ju..^^ nu är det bra igen! :D

kkrazyjulia :s

-allt bra idag? kramar!:D

Anonym

kan tänka mig det :)

Sara

Jätte fin blogg! Allt bra?

KRAM<3

marina

sv. ah :) görs?

danten89

Niice :)

Jo allt bra :)

Vad gör du?

Enya♥

Sv; Härligt! ja allt är super :)

Nathalie

SV; Jag har lov den här veckan som kommer nu. :)

Vad händer idag?

kram

LINNEA

förstår de !

johanna

fin blogg du har! :)

Anonym

Allt bra? :)

♫♪ Sandra T

åh vill också ha lov!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej :)

blomman

hoppas du får en härlig lördags kväll! :)

CONVERSE

Hej & förlåt för sent svar ♥

Är allt bra med dig?

DIANA ÖSTERBERG

sv; roligt ;D

Bismillah <3

kul har lagt till dig nu :)

Cajsa

ska nog sova nu. nattis söt!

Anonym

jadå du med ? :)



anmäl dig gärna till min första veckans blogg :)

amanda

skicka länk till inlägget så fort det är gjort!

kkrazyjulia :s

-jag mår bara bra:)

vad gör du?:D

kram.

tova [ en blogg utan pappa ♥]

hihih tack sötnos :D<3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: jaa verkligen :)

tova [ en blogg utan pappa ♥]

thiih :D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

bara suttit vid datan dudå? :D

kram<3

SARA - IMSOOUTRAGEOUS

sv tackar :D vad görs?

Louise

SV: Hihi tack :D Allt bra? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack! :)

Molly

sv. tackar, vill du göra ett bloglovinbyte?:D

Louise

SV: Så bra! :D Här är det toppen! :)

Vad gör du då?

tova [ en blogg utan pappa ♥]

aa mysigt :D<3

Louise

SV: Hihi taack! :D



Hehe okej :) Jag gör typ inte heller så mycket ;) Vad ska du göra imorgon då? :D

SARA - IMSOOUTRAGEOUS

sv musik här med :D

Molly

sv. följer dig nu! :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :)

Anonym

sv. tittar på tv :)

Molly

sv: Härligt! :D

Louise

SV: Åh vad roligt! :D

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på ;) Hehe..;)

Molly

sv: Ja, dusjälv? :)

Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas du fått en toppen dag! :)

Molly

sv: men gud vad bra! :D

Alexandra Pallin♥

härlig blogg, diggar headern! :)

Molly

nej, jag får lov vecka 10. durå? :)

Anonym

vad glad jag blir att du vill vara med :D

Anonym

tack :)



vad ska du göra imorgon då? :)

Alexandra Pallin♥

sv: hur e de med dig då :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

haft en bra dag? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

ja :D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

träffa kompisar, sjdå? :D

kra<3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

vad gör du nudå? :D

amanda

vill att du ska ha gjort det senast imorgon klockan 12.00

Anonym

jaha va roligt :) jag ska passa lillebror :)

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej, inte mkt ^^

Kollade du på mello idag?

sofia

heh jaa :D

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej, aa :)

brukar du kolla? ^^

tova [ en blogg utan pappa ♥]

aa :D åh vah kul :D <3

LINNEA

riktigt snygg ja!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: aha, okej ^^

hejar du på nån då? :P

sofia

nee, har lov vecka 10 :D <3

E M E L I E

sv: ja verkligen! älskar pizza =)

amanda

hotar dig inte? men vill gärna att du lägger upp en länk som kallas länkbyte till min blogg eftersom jag redan gjort det för dig o just nu känner jag mig lurad vi bestämde lix en tid?

Hanna Håkansson [ Foto ]

Jag gick Turism ;D va går du? :)

Solin (solinjamil.blogg.se)

Godmorgon, är allt bra idag?:)

Kram♥

angelica♥

- ja , men nuu finns det ju andra inlägg.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: