by amanda

| Vardag
Martin Vikberg är bäst.. eller något. (Han tvingade mig skriva det här) ;) ♥

Idag har det varit en bra dag! Stannade kvar efter skolan för att plugga matte sedan mötte jag Cecilia och vi åkte till bowling hallen. På dagens träning slog jag än en gång mitt personliga rekord! Det gjorde min dag! Efter det åkte vi till donken och åt. På hemvägen hämtade jag grejer hos mamma och sedan dess har jag bara chattat med folk på msn, skype och facebook. Ska fortsätta med det nu. Puss&Kram

Bilder från våran spa kväll, älskar er brudar!




kajsa

mysigt med spakväll :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: så lite så :D

Zozo

Fin blogg,länkbyte?:)

Mizel Eriksson

sv: vad kul :D

Mizel Eriksson

sv: haha :D

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

hoppas du haft en bra dag :D

elin

sv: yes! men nice badkarr!

Mizel Eriksson

sv; jag ska lägga mig för jag ska vänja mig att gå upp tidigt nu på lördag, själv? :)

Sandra

sV: nä man tycker ju det, men känns som den inte sitter rätt och shit:/

LINDAVIOLA!

sv; haha, jag såg mitt första avsnitt för någon månad sen xD

Linda

Tack!

Va härligt med en spa kväll!

Några planer inför helgen?:)

Mizel Eriksson

sv: okej vi får skriva mer imorgon, ska sussa nu :)

Mizel Eriksson

sv: godnatt :D

Sandra

sv: Jo ska dit den 1 mars och kolla :)

LINDAVIOLA!

Ser härligt ut på bilderna :)

Sandra

sv: verkligen :)

Sandra

sv: jaha där ser man, varför inte? :P

LINDAVIOLA!

sv; jag förstår det :)

Linda

Låter roligt!:)

Jag har faktiskt inget planerat för en gång skull^^

tova [ en blogg utan pappa ♥]

aa :D

mysiga bilder :D<3

Josefine

Va med och tävla om att bli veckans blogg ! :D

gå in här - http://ideot.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-d-1.html#comment

isabelle

älskar badkaret :')

tova [ en blogg utan pappa ♥]

varsegod :D

Lisa

sv; jamen visst är det, dock jävligt coolt:D

danten89

Fina pics =D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

som du heheh :D <3

HANNA

sv: hiih! :D

alexandra | fotoblogg

myys med tjejkväll :)

ronja

sv: tack :D

mysigt!

jennifer

gud vad mysigt! :D

sv: tack ska du ha! :)

jaa :(

Mathilda

Allt bra med dig? Fin blogg! Vill du kö ett länkbyte?

Jennifer

Skulle bli super duper glad som du ville ställa en fråga till mig i blogrespons! (Till höger i min meny) kanske lite konstigt men bara för att jag ska komma "upp" lite i listan! De vore toppen isf!! Tipsa gärna om du har några tävlingar eller något sånt :)

jätte fin blogg du har!

Kramkram

Anonym

mysigt :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Godnatt och sov gott :)

Amiciz ♥

Hej ♥ Ny blogg kolla in o säg vad du tycker ! :D ♥

Bloglovin byte? :) ♥



Gjort idag då? ♥

amanda

okey :)

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

ska du göra i dag? :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, alltid kul med presenter :D

Mizel Eriksson

sv: nu har jag vaknat ;)

amanda 17år & mamma!

Nej, men vilket coolt badkar.. Skönt att unna sig..

SV: allt bra här, sj :)?

LINDAVIOLA!

sv; :)

HANNA

godmorgon! hoppas du får en grym fredag :D

Johanna Edén

Fin blogg du har! Hoppas du får en fin fredag och kolla gärna in min blogg om du har lust! kram :)

marina

sv. ah det var gott :)

MADDISENJ

det är fint med mig. härliga bilder

Emma ' What is love?

åååh gud vad mysigt :D

Patricia♔

Är det där hemma hos dig?

sofia

japp :D

Dellz - Två liv, en blogg ♥

Hoppas du får en as bra dag! ♥

Anonym

nu har jag svarat på dina frågor ! ((: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/2012/february/utkast-feb-22-2012.html#comment

Anna med A

biggest loser :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; nä, jag har bara legat i sängen än :D haha! själv dÅ?

Hannah och Bella

Hoppas att du får en underbar dag!:D

Cajsa

bara bra med mig men helt skakig i kroppen.. :S vet inte varför..xD

härligt det såg ut!

Lisa

härligt:D^

vad mysigt! :)



sv: hehe:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra här :D

mysigt!

kkrazyjulia :s

-Med mig är det bara bra:)

Hur är det med dig idag? kramis!:D

A L I C I A J A S M I N E ♥

Snygg blogg! vad gör du?

Gabbi

Sv: Japp :D

Bismillah <3

Fin blogg :) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

En modells liv

Hej!Tänkte höra om du ville vara söt och rösta på mig i miss world sweden? :)



Här är länken: http://www.missworldsweden.se/kval2012/rose_marie_wedin



Sen klickar du på GILLA där mitt bidrag är :)Om du gör det är du världens goaste! <3Du får gärna länka det i ett inlägg också om du vill :) Så jag får mer som röstar <3

Enya♥

Sv; ja :) mår du bra?

Hanna

Tja, såå mysigt det serut att va!

Vill också ha spa kväll, hihi.

Är badrumet hos dig? :)

SV: Okej, haha! :P

KRaam <3

Beda o Cajsa

Ha en bra fredags kväll! :D kram

LINNEA

fan va mys! vill också ligga i badet<3

BATTS-

va mysigt!

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:Bra, niceee men spa dag typ:D!

ABSOLUTEELIN

snacka om mysigt det såg ut!! :D

är de hemma hos dig ni var eller?

Hanna Håkansson [ Foto ]

sure, lägg till mig, säg vilket nmr du blev, så lägger jag till dig :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

blev 228 :)

Patricia♔

Älskar ert badkar:D

▲ YOURCLOSET ▲

åh vilket härligt badkar! Hade inte tackat nej till ett sådant...



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: