by amanda

| Vardag


Vad har jag gjort idag? Jo jag följde med Filip till hans frisör efter skolan. Softade medan han klippte sig och sedan åkte vi in till T-centralen. Mötte Cecilia och Oliver, gick till Espresso house. Köpte en chai latte och sedan satt vi bara och pratade. Kom hem runt 6, åt middag och nu kollar jag på The Vocie Sverige. Skulle egentligen ha åkt till gymmet på ett träningspass men Filippa bangade så nu är jag jätte arg på henne! Nu ska jag fortsätta kolla, puss på er!
JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Men man kan ju kolla tv också :P eller samtidigt!

Mizel Eriksson

Sv; okej, jo allt är bra!

vad har du gjort idag då? :)

Mizel Eriksson

Sv; okej :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

hehe jaha okej xD

Mizel Eriksson

Sv; okej, jag har varit med en kompis och sen varit i stallet :)

SANDRA

Jättefin blogg du har!

Kika in på min om du har lust för det, kram på dig! :)

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Okejs :P hehe jag älskar tv!

Nicole <3

fin blogg!

S A R A

chai latte är ju det godaste! ;)

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; ja okej ;)

Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar: tack så mycket :D

hanna

va fint hår du har!

Vad har du hittat på för nått idag då?

kram

Kornelia

Fin blogg! Göra ikväll? :-D

sofia

japp :D <3

Sandra

sv: jag vet inte /: tror min spiral spökar :(

amanda

haha vad frågade jag? xD

Anonym

Spana in www.alexinas.blogg.se

Nathalie

SV; Idag har jag pluggat..

Längtar du till helgen?

kram

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Hihi :D

Nicole

Fin blogg, allt bra med dig? :)

danten89

Tack tjejen =D

Deqa

Sv: Nice!:) Min dag har vart ganska okej,faktiskt.^^

LINNEA

den är GRYM! :D

LINDAVIOLA!

sv; jag skall inte shoppa mer nu, det är inte bra :o

Patricia♔

Det är väl inte hela världen att missa ett träningstillfälle. Det kommer fler;)

Rut

Hur mår du idag? Kram

Gabbi

Sv; Okej :) Igår vart jag i skolan och sedan på kvällen hade jag dans, kraam!

danten89

Ha en bra kväll=)

Patricia♔

sv: AHa, men då förstår jag. Då skulle jag också bli sur.

Patricia♔

sv: Haha okej;)

angelica♥

- visst äre.

Anonym

herhe ja :D fast de är typ bara nårra dagar kvar :( <3

Selma Muslijevic



Spana in min blogg sötis:)

om du är Trött på mode bloggar så kan du gärna följa du min, där läser du bland annat om mitt fotbollsliv och mycket annat!

DIANA ÖSTERBERG

sv; japp :D

Tom

göra ett bloglovin byte?

Isåfall är det bara att du klickar på min ikon i min meny på mig blogg och följer mig sen skriver du villket nummer du blev så kikar jag vidare och gör det samma på din:)

http://tomagren.devote.se/

issa

Hej

Nu finns en ny fråga i min blogg, svara rätt och få en länk ;)



mycket enkelt

Ha en bra dag :)

Beda o Cajsa

Hoppas du får en bra dag! :D kram

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

Amanda 17år & mamma!

Fin bild :)

angelica

- ´konstigt ://

Anna med A

vad gör du? :)

N

fin! :)



Allt bra?

Lil bex'

det gör jagh med !

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

gott med chai latte!! :D

sv; tack så mycket, hihi :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja sötnos :D

Angie Obell

gör dudå?

MADDISENJ

Hur mår du idag?

Linda

Fin bild!

Jätte fin header!

Allt bra med dig?:)

Cajsa

hur är läget med dig idag då?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jätteroligt att du är med och tävlar om hårborttagningshandskar :) Tävlingen avslutas på söndag, jag hör av mig när vinnaren är uppe! LYCKA TILL.



Tills dess har jag andra tävlingar som du gärna får anmäla dig till: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

ok, planer i helg? :)

Fiona

jätte fin blogg!!! allt bra med dig? kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar om du vill... och om du vill kan vi följa varandra via bloglovin? :DDDDD kramis

Nathalie Nyrén

Tack sötnos!

kkrazyjulia :s

-Jag gör inte så mycket:)

Allt bra idag? kramis!:D

Tilde [ FOTO & DESIGN ]

Nu är veckans blogg ute!

Kolla om det vart du!

Om inte? Var med en gång till!

Kram!

Sandra

sv: aa, sen i mars har jag haft den :P

Olessia

mysig dag :P

amanda

hehe okej lust o göra ett länkbyte imorn 16.30? :)

sanashaba'

sv; ja verkligen! Allt bra?(:

danten89

Ska se merlin =)

LINNEA

tack amanda !! :D sötan

Mizel Eriksson

sv: ja :D

Anonym

sv; ja, verkligen:D

JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo

Vad gör du? :)

Anna med A

Teve :)

sofia

okej, typ samma å skolan :D



Sugen på att få 70% rabatt, kolla in det här inlägget då;

http://soffiiaaa.blogg.se/2012/february/memberscom.html

Mizel Eriksson

sv: inte så mycket, först var jag i stallet och sen har jag bara tagit det lugnt :) dudå?

LINDAVIOLA!

sv; ja, visst är det! Men nu har jag sett klart alla avsnitt :(

Mizel Eriksson

sv: okej kul? :)

Fiona

följer dig nu, säg gärna till när du följer míg :) :)

Zozo

Ska fixa de :)

Nathalie Nyrén

Fin!

Sophie' ♥

Du är så jävla fin Amanda! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: