by amanda

| Vardag



Här är lite bilder tagna med mobilen.

Igår så var jag och Cecilia i bowling hallen, kollade på en match och åkte sedan hem till henne. Åt tacos till middag och sedan kom Oliver och Max. Vi kollade på tv, spelade kort och så. När jag kom hem gick jag och la mig typ. Gick upp vid halv 8 imorse. Mötte Cecilia och vi åkte till bowling hallen. Vi var uttagna till en liga match i mix laget. Det var kul men dock gick det inte så jätte bra för mig. När den var slut mötte jag Meliina, kollade i affärer och tog en fika. Snart ska vi äta middag här hemma men medan kollar jag på The Voice Sverige. Bloggar kanske mer senare, puss&kram
ebba<33

grym blogg , kolla gärna min blogg lite då o då kommentera gärna nåt då :)

MICHAELA - FOTO

sv: :)

Haft en bra helg?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :D

mys!

Felicia

låter mysigt! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; hehe så kan de bli ibland ;)

ebba<33

aa :)

Ronja

Gud så fin bilden var högst upp i vänstra hörnet! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, aa

Händer ikväll då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vart med vänner, du då? :D

Linda

ser mys ut:D

ebba<33

det är jätte najs :)

Lil bex'

nu funkar det ju hehe !

ebba<33

Mm!:) hur många läsare har du per dag? :)<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

fanny jönsson

sv; Åh jag med !! :D <3

CHAD ÄR SÅ HEEET ! :D

Lil bex'

super bra hehe!

Lil bex'

verkligen hehe

ebba<33

60-100 och ibland 30- 40 :)<3

Lil bex'

scrubs hehe ! sj?

ebba<33

aa men mitt besöksrekord är 357 vad är ditt besöksrekord? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack så mkt! :D

fanny jönsson

sv; ja !! Fast han är min!!;D;D

sofia

okejj härligt :D <3

LINNEA

ja :) hihi

härliga bilder :)

Lil bex'

brukar va dem serierna hehe

sofia

japp :D

ebba<33

det är ganska mycket! :)

Lil bex'

haha !

fanny jönsson

sv; Då är han otrogen, han är tillsammans med mig ju !! ;D

LINNEA

viisst är han :D

ebba<33

haha :)

Malin Oskarsson

Hej, allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skolan, du då? :D

ebba<33

aa! :)

Malin Oskarsson

Härligt att höra! jo det är bra :)

Ska du se BB då?

Ebba

Kul! :)

Malin Oskarsson

Varför inte? :o

Jo det ska jag! :)

Malin Oskarsson

Haha yes, men värt är det ju (tycker jag) :)

sv; så lite så :)

Lil bex'

Ja visst är dem?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi :)

hnäder ikväll då?

Gabbi ♥

Sv: Vsg! :) Tack så mycket sötis!

fanny jönsson

sv; haha ;D

Ebba

Okej

MADDISENJ

läckert badkar

sv; hihi :) ska du se bb ikväll?

laura

JÄtte fin header!! är det du som har tagit bilderna?? :D

Lil bex'

vems badkar äre det ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :D

FOUR - wendla

sv: tack, tycker det är jättesnyggt med usa-tryck på allt just nu :D

Lil bex'

omg fan va lyx ge mif..

ebba<33

Mm :)

fanny jönsson

sv; jag har varit med en kompis och tränat, själv ? :)

Lil bex'

ja de e de verkigen !

ebba<33

tack sötis!<3

Lil bex'

avis nu..

Lil bex'

aha får jag också va med ngn gång hehe

fanny jönsson

sv; Okej, det lät mysigt ! :)

Anonym

sv: mm :D

Lil bex'

vad gullig du e !

fanny jönsson

sv; Härligt ! Nu ska jag återgå till att kolla på oth, vi hörs :)

ha en fin kväll !

kram :)

klara

FIn blogg!

Kolla gärna in min, fotografering och annat pyssel http://wiidmarken.se/

sv; ja det ska jag :)

fanny jönsson

sv; hähä, jag har också sett alla boxarna, jag håller på att se om alla, så nu är jag på säsong 4 :)

KRAM !

Lil bex'

alla borde va snälla & goa som du

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket, du då? :D

sofia

blir skolan, plugg, säkert vara med kompisar, dusj? :D

LINDAVIOLA!

sv; Det är rba det programmet :D

laura

sv, jätte snyggt! :3 vad händer då??

Lil bex'

nej men du är !

laura

sv, same typ, funderar på att träna lite c:

Lil bex'

hehe tackar ^^

klarak

Javisst, lägger till dig nu ja! :)

Lil bex'

kollar du BB eller ?

laura

sv, mage, ben och sånt men mest flexibiliteten C:

Sv; Okej vad roligt ! :) Hoppas det blir snyggt i håret . Jag skall fortstätta och packa faktiskt. :)

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: