by amanda

| Vardag


Idag fick vi sluta lite tidigare så jag och Filip åkte till Nacka Forum. Åt lite, kollade i affärer och jag fixade ett nytt bankomat kort. Mitt är så slitet att det knappt går att använda -.- Efter några timmar åkte jag hem. Pluggade lite, åt middag och nu kollar jag på The Vocie Sverige. Har helt missat att det har dragit igång. Ska fortsätta kolla nu, puss&kram


Jag vet inte hur mycket ni kan se på bilden. Men jag har precis anmält mig till en fotokurs och jag är såå jävla glad!
Sami

Haft en härlig onsdag? Kika gärna in på min och ställ frågor om mig på frågestunden så svarar jag på fredag :)

Sami

Sv: Ska ta och plugga SO nu, inte så värst kul men annars har dagen varit rättså bra faktiskt :) har du några planer för helgen?

Emelie

YAAAY fotokurs! :D <3

Sofia

det är bra här :)

Allt bra? :)

S A R A

åh vad kul med fotokurs! :D

Sofia

de är inte så dyra <:

Anonym

söt du me ju :D

Sami

Sv: Aha va kul :D ska bara pluggapluggaplugga.. längtar redan till sommarlooov haha

Sofia

elgiganten, inet, siba, expert osv :)

Sofia

190 tror jag <:

Sofia

yes :)

LINNEA

så lite !

Quynh Dang.

sv: Tacktack fina du!:)

Sofia

skola och sen så har theo o jokke vart hemma hos mig sen igår ^^

MICHAELA - FOTO

sv: mjoo, jag vet.. Det passar ganska reält in på dagens samhälle :

Sami

Sv: Går första ring :) du då?

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

allt bra? <3 :D

Anna med A

samma :)

Anna med A

Ja :D

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

vad bra, jo de är bra sjdå? :D

kram<3

LINNEA

tack så jätte mycket ! ♥

sofie

sv: tack detsamma sötnos!

- härligt :) ja mår också bra!

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

hihi aa, gött :D

har du lov nu? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D

Anna med A

Ja :D

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du haft en fin dag och får en fortsatt bra kväll! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack :)

allt bra?

LINNEA

hehe :D

En modells liv

För ett år sedan medverkade jag i tävlingen om att bli Miss World Sweden. Jag rankades i topp bland dem första veckorna. Jag kämpade för att jag ville vinna. Tredje veckan i tävlingen fick jag veta att min mormor låg i canser. Vilket var jätte jobbigt. Jag åkte iväg och blev plåtad för miss world sweden tävlingen och hamnade i tidningen i Gävle för att folk skulle rösta på mig.



En vecka innan tävlingen slutades hamnade jag bland dem första i tävlingen för att hamna i final. Jag blev överlycklig. Min mormor hoppades på att jag skulle hamna där i final och att jag skulle kämpa. Jag lovade henne att jag skulle hamna i final. För det var det hon även ville innan hon dog.



Veckan efter 3 dagar innan tävlingen avslutades dog hon i Cansern. Jag mådde jätte dåligt då jag inte hade min mormor kvar, hon var den närmaste i släkten jag hade. Så jag gav upp tävlingen för att jag blev sårad att hon dog, jag sörjde henne otroligt mycket. Jag gick på begravning samma dag Miss World Sweden cempen börjades. Jag mådde skit även att jag gav upp tävlingen för att jag hamnade i sorg. Jag viste ju att mormor även ville att jag skulle hamna i final och hoppades på att jag skulle få min dröm uppfyllelse.



Nu startar tävlingen igen imorgon. Nu har jag bestämt mig att nu ska jag kämpa över hela mitt hjärta. Och jag behöver flera som hjälper till. Även om det är en som ställer upp så måste jag ha flera. Flera röster desso mer chans har jag.



Jag vill be dig om att ställa upp och skriva om tävlingen och länkbidraget imorgon på din blogg så vore du jätte gullig. Om du vill ställa upp så skickar jag länken osv imorgon i komentar på din blogg. Som tack kan du få en länk på min blogg :) <3

Sami

Sv: Aha nice. Går det bra med nationella och så? :) kommer ihåg hur panikslagen jag var.. usch!

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :D

Enya♥

Sv; vilket citat? :)

LINNEA

ska dra mig till sängen :D du?

Tove

Haft en bra dag? :)

S A R A

sv; förstår det! :D skulle också vela fara på en sån ^^^

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej, jadå :)

görs?

Anonym

HEEELP MEE! http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/lets-goooo.html#comment

DIANA ÖSTERBERG

sv; haha aa ;)

Sandra

Ligger och kikar på top model sverige på tv3play innan jag ska sova.



Vad gör du?

Kram

ksenia jernbom

Ville bara tala om att vinnaren av min "veckans blogg" - tävling är uppe nu. Ta en till på min blogg och se om det var du som vann! Blev det inte du? Ta chansen igen nästa gång! 1000 kramar! ♥

Anna med A

Är i skolan :)

marina

sv. :)

elin

sv: yes! tack :D

Amanda ♥

Sv: Hej, tack ! ♥



Söta bilder på dej ! Allt bra ? :D ♥

tove

fin mugg!

LINDAVIOLA!

Åh, vad roligt :D

▲ Mohammedi's™

hehe fina bilder ;)

Patricia♔

vad kul med en fotokurs, kostade den något?

Anonym

Tjenare snyggning!

Jag tycker du är grym om du är med i Dagens blogg hos mig, :) Det hade vart SKITKUL!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-3.html#comment

Hoppas du har en grym dag! PUSS

FOTOGALEN

joda jag hade en jätte bra alla hjärtans dag :) dd? :)

Florina

hej nu är länkarna uppe! Tack för din klick. Finns en ny liten omgång,kika in på bloggen :)

- jodå :)



allt bra=

' d anni

- Störigt som fan, fattar inte varför den gör så :O

IIRMA'

allt bra med dig? :)

Lisa | 12 | Foto & vardag

Sugen på att bli Dagens blogg ?



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang-16-172-2.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer.

/ L I S A ♥

Olessia

hääärliga dagar du verka ha :D

blomman

men gud va kul! :)

Skulle inte du gå media på gymnasiet? Foto ingår väl då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. inte mycket,du då? :D

Lisa

åhh vad kul:D^

Sara

Allt bra med dig? :)

Cajsa

allt bra idag söt?

Lil bex'

hehe

Hanna

Sööt bild :)

The Vocie Sverige är ju jättebra, kollar alltid på det på tv4 play, haha men det är bra :)

SV: Vaad gått dte låtar :D

Kraam <3

Nathalie

SV; Jorå! :)

Vad händer i helgen?

kram

N

kul med fotokrus! kram

sofia

hhe :D <3

Molly Bergström, UPPSALA

Något gott? :D jag kollar tv

Enya♥

Sv; okej! :)

frida-four

sv: tack! :)

natalie flores

söta bilder

♫♪ Sandra T

nice :)

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D spaghetti är gott iaf :D

Enya♥

Sv; hihi jag med! :D



Vart är den fotokursen? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D hittar du nån bra?

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi :D

Enya♥

Sv; handen? xd

Molly Bergström, UPPSALA

blogg :P

Enya♥

Sv; aha :)

Molly Bergström, UPPSALA

Vadå? :P

anna

kul med fotokurs :)

KiwiBerries

söt kopp!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: