by amanda

| Vardag
Halloj! Nu är jag hemma igen, eller vi kom hem runt halv 11 kanske. Har inte gjort så mycket sedan dess, softat lite hemma och ätit lunch. Ska alldeles strax röra mig mot skolan, har en ganska viktig redovisning som jag måste vara med på. När jag slutat skolan ska jag möta Filippa och Julia för att åka och göra en sak, kan tyvärr inte berätta vad. Därefter ska jag i allafall möta Cecilia. Jag bloggar mer ikväll igen och då berättar jag och visar bilder från Tallinn. Hörs då, puss&kram

Vadå orange hår? Dags att färga snart.. Det ser i allafall ut såhär när solen ligger på haha :)
Sofia

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

Allt bra idag? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw, tack! :)

Cajsa

tack söt!♥

♫♪ Sandra T

ha en fin vecka! :)

EmmaTeiko

Fin blogg :)

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

Tjena sötnos!

idag är de 3 år sen min pappa dog, vill du veta mer om de?

klicka dej in på min blogg och läs, och skriv gärna en gullig kommentar! :)

pussN♥

Läs om min pappas död i bloggen nu, släng in en kommentar och ge mej ert stöd!♥

http://ttovahelgessons.blogg.se/2012/february/min-pappas-dod.html

JAG RÄKNAR MED ALLT STÖD FRÅN ER BLOGGLÄSARE!

Anonym

sv; Det är bra, själv?

Max Larsson

Ditt hår spelar inte stor roll du är vacker ändå, på insidan och det är insidan som visar den riktiga människan man är och du är vacker överallt.

sv; ja jag menar det :D

felicia - fotokobran

sv; jaha, gött! :D

vart var det nu igen? :)

Emelie- Modell med tre egna företag

Tack <3



Nu lottar jag ut en romantisk sommarkjol! :)



Var med och tävla vet jag! :)

' d anni

-Tack :) kolla ditt mejl.

Jennifer Ljungquist

okej det låte härligt ! Kram

Agnes Eriksson

Ja, själv? :)

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv hihi :D görs?

Shuuue! Ledsen för sent svar. Har som sagt haft väldigt mycket med skolan den senaste veckan och har inte hunnit med att svara på kommentarer.



Men hoppas allting är bra med dig, och att du inte tror att jag dissat dig på något sätt! :)

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt bra måndag och en bra start på nya veckan :D

Emelie

Sv: Hehe... nää inte i Jedward... I Edward Grimes min prins :* <3

Aja jag lyckades knåpa ihop 5 val :D

fanny ahlm

jadå samma här :)!

CONVERSE

Vilken söt bild :)

sofia

visst var den :D

Anna

Hej! Kolla gärna in min bloppis :D Massa billiga kläder är till salu, ha en fortsatt bra dag! :)

Olessia

oh men späääääännande :D hoppas allt gick finemang

Florina

allt bra med dig idag? :)

Hanna

Hej svejs!

Härligt att softa, de är skönt dee :)

Roligt och spännande med bilder från Tallin!

SV: Taack, mår mycket bättre idag.

Kraam <3

HANNA

sv: taack så mycket :D ha en bra kväll :)

Max Larsson

Ditt hår spelar inte stor roll du är vacker ändå, på insidan och det är insidan som visar den riktiga människan man är och du är vacker överallt.

LINNEA

lycka till :D den avgörs snart! KIKA IN

Julia . dearlittleme.blogg.se

HEJHEJ.

NU ÄR SVAREN IFRÅN FRÅGESTUNDEN UPPE..

TITTA VILKET SVAR DU FICK!

http://dearlittleme.blogg.se/2012/february/-fragestund-svaren.html#comment

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: förlåt för att jag svarat sent.

är allt bra med dig? :)

Anna med A

ska duscha :)

Allt bra idag? ;)

F E L I C I A

så söt! :)

sandra

sv: tackar :)

Cajsa

göres?

♫♪ Sandra T

eller hur :)

FOTOGALEN

härligt härligt :D



Vad händer annars i veckan då? :)

Anonym

aa, de har han nog. tack gumman, dsm! <333

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi ^^

händer ikväll då? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ja, jag gillar utmaningar :)

Anonym

sv: härligt! det är bra, bara lie trött :)

Anonym

glömde adressen*

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: här med! vad gör du?:D

HANNA

sv: hihi! allt bra? :)

Cajsa

kollar på 2½ män.

Florina

sv: kanske dags o lägga sig snart!

har du haft en bra dag?

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: tack! vilken låt?:D

HANNA

sv: samma här! lite övermätt bara x)

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

puss cheyen! <3 :)

Cajsa

bortsätt från att jag är sjuk så är det väl bra antar jag.

batts.blogg.se

finis

Anna med A

Ja :D

HANNA

sv: hehe :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack så mycket :D

Anonym

sv: nej inget :))

tova [ en blogg utan pappa ♥ ]

<3

Anna med A

Tack :)

felicia - fotokobran

sv; haha, va?

eller vart du var på semester kanske? ;p

Cajsa

samma symtom som magsjuka men ingen spya tack och lov....

HANNA

sv: haha :D hänt nått kul idag ?

Florina

sv: men så bra då, härligt o höra! jag har haft en bra dag :)

HANNA

sv: kul ! bara vart hemma :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi, okej :) vad sjunger du då?

jag kollar på tv ^^

sofia

diggar bilden på dig :D

sv; hehe ja :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hihi tack :D

HANNA

sv: ja, helt okej ;)

HANNA

sv: will do ;)

Florina

har dansat en massa, love it! vad har du gjort då+ :)

sofia

varse :D <3

Molly Bergström, UPPSALA

Kuul :D är du duktig?

Cajsa

ja som fan...bara det att efter att man spytt mår man bättre ett tag...så det har jag ju inte fått göra. :/

Anna med A

vad gör du? :)

♫♪ Sandra T

vet inte, tack för tipset! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: kollade på mammor & minimodeller :D hihi

åh, den låten är fett bra ju! :DD

Anonym

Åh får sån ångest när jag ser ditt långa hår!

Klippte nämligen av mitt slitna igår haha & det känns så kooort! :(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: