alla ♥ dag

| Vardag
Idag är det alla ♥ dag! Jag hoppas ni haft en riktigt bra dag.

Jag vill bara säga till mina fina vänner och familj att jag älskar er. Det är ni som gör att jag orkar kämpa och utan er i mitt liv hade jag aldrig varit där jag är idag. Tack för allt ni gör för mig varje dag!

Efter skolan idag åkte jag till Björkhagens skola för att möta Natou. Vi satt och väntade på Fanny. När hon slutat skolan åkte vi in till stan. Tog en fika inne på Espresso house och sedan åkte jag hem till Filippa där hon och Annie var. Vi åkte in till Kungshallarna, efter en liten stund kom Elin. Där åt vi en romantisk alla<3dag middag. Me gusta. Sedan blev det att skynda hem för att inte missa Top Model Sverige. Nu sitter jag framför datorn, har precis lagt på i telefon med Filip. Jag bloggar kanske lite mer senare. Puss&kram

Anna med A

detsamma :)

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej :)

gjort idag?

Molly Bergström, UPPSALA

åh choklaaad :D

CASSANDRA - TÄVLING

sv; på torsdag :D

Molly Bergström, UPPSALA

Det är underbart hihi :D vad gör du?

elsa♥

Hejsan hur spenderar du alla hjärtans dag? :)

Hoppas du fått en super bra dag! :)

Emelie

Sv: I alla fall, det va ju inte så att jag inte gilla dej :P (: Men du sa ju inte heller hej eller...? ;)

DIANA ÖSTERBERG

sv; Helt okej, dock har jag ätit för mycket så jag skulle kunna spy :( haha..

LINNEA

ja :)

alexandra | fotoblogg

så myysigt det låter att du har tillbringat din dag med dina vänner, själv dissade jag allt och alla för att istället umgås med matteboken..

Cajsa

har ny tävling på bloggen! :D vill du inte vara med så kommentera ett annat inlägg. ;-) för övrigt säger jag god natt nu! :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: haha okej :D

S A R A

hoppas du får en riktigt bra onsdag! :) kram

Enya♥

Sv; Härligt! ja allt är super :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag hade en riktigt bra dag igår, hade du också det? :)

mickis

gud vilken fin header! KRAM

Agnes Eriksson

Så lite så :)

marina

sv. tack :)

Nathalie

låter som en mysig dag och kväll:)

Lil bex'

nej du är snyggingen

sandra

- hur mår du? :)

Anonym

fin blogg !



allt bra med dig ?

Emma ' What is love?

Hur mår du?:)

- japp! :)

händer idag då?

CONVERSE

Gott med choklad :D

Emilia

Hej!

Har dagen varit bra hittills ?

Fick du nåt fint igår på alla <3-ans dag?

KRAM<3

Hanna

Mumsigt, vad blev det för alla hjärtans dag middag då? :)

För mig blev det hamburgare, hehe och lunchen var pannkakor, de va rätt najs ju!

SV: Jaa de är skönt, mycket roligare än att vara hemme o vara sjuk :D

Kraam <3

N

Tackar ju inte nej till lite av den där underbara chockladen ;) kram

Hejsan, var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 500-600 läsare! :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/february/dagens-blogg-tavling-15-februari-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

Lisa

härliga bilder:D

' d anni

- hihi :D

' d anni

- Mitt domän krånglar just nu så vet inte vad det är :/

CASSANDRA

sv; du kan kolla bloggen då, massa bilder :D

sofia

varse :D <3

Emelie

Sv: Fast det var ju jag som gick i skolan xD

Aja whatever :P

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fin kväll :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

Hoppas du fått en toppen dag!

F E L I C I A

hur var din alla hjärtans dag? :)

CASSANDRA - TÄVLING

sv; hihi ja :D

Cajsa

göres?

sandra

sv: jag mår bra jag med :D

Anonym

Hej! Nu har jag avslutat tävlingen i samarbete med meStore där du kunde vinna earcuff eller halsband! Kika in och se om vinnaren var du.



Om inte så ska jag välja en ny tävling tills imorgon, har du något tips på någon tävling du/andra skulle vara intresserade av?

Enya♥

Sv; haha nej, men lite lika? (A)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

♫♪ Sandra T

nice!

sandra

sv: hehe javisst :)



haft en bra dag?

Emilia

sv: samma här, hittills iaf ;)

Kram

Emelie

Sv: Men asså jah... Lika bra argument som du ju :P

Nathalie

SV; Idag har jag varit med bästavän! :)

Längtar du till helgen?

kram

sofia

jodå, dusj? :D

Enya♥

Sv; skit i de då :)

Cajsa

typ inget. :/

sandra

- ja okej :D



Jo min dag har också varit bra

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack så mycket :D!

- tack :)



okey, kul :) inte så mycket.

sandra

- Ja så bra, grinade som bara den :P

sandra

sv: exakt, man måste ju vara riktigt jävla känslokall om man inte gör det!

sofia

härligt :D

sandra

sv: haha ja det också!

LINNEA

aw tack ! :D

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej fina du!



Har du nå tips på en tävlingskategori? Jag ska lägga upp en ny tävling imorgon! Vill gärna veta vad läsare tkr om! Kram

sofia

tack :D <3

sandra

- vad gör du då? :D

Cajsa

visst är hon fiiin!? ^^

Enya♥

Sv; Menart :)

Anonym

SV: Vilka tävlingar skulle du kunna tänka dig delta I? :)

Sofia

allt bra? :D

Anonym

SV: Freebra låter ju faktiskt bra! Har ett företag som hört av sig faktiskt.. ska kolla upp mailet lite mer ordentligt nu! :D

Cajsa

nää jag ska nog sova nu. nattis söt!

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra :) min helg var bara bra!

Allt bra med dig idag? :)

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra :)

Jo, trots det så är det hyffsaat bra med mig. Bara trött på alla idag som inte kan tänka sig för :)

blomman

oh va gott med choklad!

Sara

Hej, ska vi ha bloglovinbyte? :)

issa

Gratis länkning till alla som svarar rätt på frågan i min blogg ;) (man måste scrolla ner några inlägg för att komma till frågan)



Ha en fortsatt trevlig kväll :)



p.s Imorgon drar jag igång helgens töngaste blogg igen! Vinnaren länkas i menyn hela nästa vecka, missa inte det.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: