Mina julklappar

| New in, Vardag
 Nu har jag äntligen tagit bilder och så på allting jag fick i julklapp. Är så himla nöjd, tack allihopa! ♥

Btw så träffade ju jag Cecilia igår, vi åt på donken och gick sen till Ungdomsmottagningen. Fixade lite saker och tog sen en fika på Espresso house. Oliver kom dit och efter någon timme så drog jag. Mötte familjen på Söder och vi åkte till resturang Koh Phangan. Himla mysigt, åkte sen och mötta Cecilia, Oliver och Nicklas. Vi åkte hem till Cecilia, kollade på skräckfilm och spelade kort. 
 
Idag har jag shoppat med mamma, det kommer upp bilder på det så småningom.
500 kr, bio kort på 300, present kort på Farsta centrum 300 kr, body lotion & foundation 

Armband, örhängen, värme sockor och almanacka

Stickad tröja
2 par strumpor, en bh och 3 trosor
Mascara och 3 bas linnen
Tröja
2 toppar 
Gym väska och underställ
System kamera
Foundation, ögonskuggor och tröja

3 pack strumpor, hår inpackning, 2 böcker
Pengar till gymkort 
Iphone skal, hörlurar, presentkort på h&m 500 kr, medlemsbevis för lägenhetsköande 
Inga-Linn

HÄRLIGA JULKLAPPAR!:D

cassandra gigel

sv; tack sötis:D
ha en bra kväll!

Linda [fotoblogg]

Fina klappar!

Klara

Fina grejer du fick och du har samma kamera som mig också :D

Fin blogg

malin & angelica - en inspirerande blogg

Åh vad bra julklappar! :D Allt bra?

Alexis

SV: det blir nog att tillbringa nyår här uppe vid finlands-gränsen :)

M A T I L D A ♥

roliga julklappar :D

anna

najs ne inte mkt :P ¨h inga dåliga julklappar

sofia

varse! :D
Du fick en systemkamera! :D
Ska du flytta till en lägenhet? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Gabbi

Vilka coola presenter :D

cassandra gigel

sv; tack :D

Emma - Foto och annat skoj!

Följer dig nu, blev nummer 286 :D

Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev:D

Emma - Foto och annat skoj!

Vad många fina presenter du fick btw :D

Cajsa

fick du en ny kamera i julklapp!? :D

Sarah Persson

Bra presenter! :)

klickar in & önskar dig en trevlig helg!
planer för helgen? :)

FlizanLizan

sv: jaha okej, idag har jag bara vart hemma för jag håller typ på att bli sjuk :/

sånna där värme sockor fick jag med :P

♫♪ sandra T

fint!

Nathalie Nyrén

Åh vad fina grejer du fått :D

hanna

du fick ju as fina grejer :D

malin & angelica - en inspirerande blogg

sv, det är bra!

hanna

ja jag ska lägga ut om en liten stund :D

Wendela ♡

Ja ska bli skönt att komma bort ett tag! :) vad gör du? :)

Louise - Fotoblogg

Vad bra och fina julklappar du fick! :)

vi har samma kamera som jag också fick i julklapp såg jag nu, hiih! :D
sv; jag ska nog gå ut & fota med min älskade systemkamera, tjata på pappa om ett stativ osv! :)
vad tycker du om kameran än så länge?

Emma - Foto och annat skoj!

Sv; vad bra:D

Wendela ♡

Inget typ :) gör du länkbyten? :)

Emma - Foto och annat skoj!

Startade nyss min första frågestund på bloggen. Är det något du undrar är det bara att fråga det i mitt senaste inlägg. Om inte, kan du väl bara hitta på något att ställa? Alltid roligt att få lite frågor att svara på!

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll :)

sv; jag mer än älskar den! den är så perfekt för mig! :D
det ända negativa är att den ibland ändrar "form" på bilderna, alltså hur dom ska sparas, (AMS, RAW OSV)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

emilia

vill ha den stickade tröjan <3<3<3 ;)
sv; jorå vart nöjd ! :)

Homs

Fin blogg, vart har du gjort designen? :) kram

Emma - Foto och annat skoj!

Okej! :) Vad bra!

Nathalie & Amanda

- De är okej! Vad sker ikväll? kram<3

LindaViola - mamma till två!

Fina saker du fått :). Och nu är det bara att sätta igång med träningen ;)

Nathalie :)

sv: hihi tack! :D allt bra med dig? :)

Lillablå♥

Tackar! :) fina julklappar <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Gotti :)

Marlene

Nu är veckans blogg vinnarna uppe gå in o kolla om det blev du :)

Nathalie & Amanda

- De är bra! vad sker på nyår?<3

Emma - Foto och annat skoj!

Haha, grattis till dig med dåå :D

Lillablå♥

Fick du allt du ville ha? :D <3

danten89

Det var inte lite julklappar du ;)
Men en massa fint =)

Agnes Eriksson

Fina julklappar :D

Nathalie :)

sv: jo, allt är bra med mig med! :)
jätte fina julklappar du fått! (:

danten89

Händer ikväll?=)

Emma - Foto och annat skoj!

Tack, haha :D

Dock är jag 2:a nuu! :D

ladies.webblogg.se

Gud så härliga julklappar! Hade du en bra julafton frånsett det då? :)

danten89

Filmkväll =)

Wendela ♡

Inget speciellt :) lyssnar på musik o så :)

Wendela ♡

Ja väldigt nice!

Emma - Foto och annat skoj!

haha, men det är väl bra iallafall? :)

Du syns ju på listan! ;)

Wendela ♡

Ska du göra något kul imorgon? :)

Agnes Eriksson

Lugnt :D

Beatrice

Heej!
vad gör du?
kram

Wendela ♡

Ska packa :)

Frida G

Vad många och fina julklappar du fick! :D

SV: Jo det är bra! Vad gör du? :)

Emilia & Linn ♥

Fina julklappar! ♥

danten89

Lugnt alltså?=)
kram

Wendela ♡

Mår du bra nu då :)

Cajsa

jo jo men de va ju inte så bra...det är samma som att inte ha någon.. ;-) Speciellt om man bara har macro på systemen...asbra om man ska ta närbilder men det ska man ju inet alltid.. ;-)

ja, det kostar 40 för dig eftersom att du är under 18.

assala

Åh så fin blogg & fina saker!:)
ta gärna en titt på min blogg med & släng in en kommentar om vad du tycker!:)

gud vad bra grejer!!

MartinaOlsson

sv; härligt! samma sak :)

sara

Åh vad bra julklappar du fått :) planer inför nyåret?

ellinor

gud vad fina julklappar! :D Jo allt bra hur har din dag varit? :)

Frida G

SV: Jag gör inget speciellt, allt bra? :D

Elin

Vilken fin blogg du har :) Jag skriver en hel del om träning i min blogg och fotograferar väldigt mycket. Så om det är något som intresserar dig så borde du kolla in min blogg också :) Kram kram!

http://eelineriksson.myshowroom.se/

Nathalie & Amanda

- Ska fira med kompisar :D hehe allt bra med dig? kram

jonna

fina och bra saker :)
hoppas du får en bra lördag!

Matilda Johansson

Svar: Tack! :)
Vilka fina julklappar du fick! :D

felli

jätte fina saker :)

EMMAS!

bra saker:D

Amanda Persson

fina saker :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad mycket bra saker du fick sötnos:)

Jasmine Lundvall

Fina saker!

danten89

OJ SÅ sent? :)
jag ska sova nu strax :)

Vian

hej besök gärna min blogg http://vians.se

Emmaholm.se

Riktigt snygga kläder! :)

Jennifer

Fina saker du fick!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: