Gott nytt år! ♥

| Vardag
 
Hej vänner. Än så länge så har jag inte gjort så mycket idag, har fixat ett nytt sl kort och badat. Rakat benen, gjort hår inpackning och ansikts mask. Filippa är på väg hit och snart kommer Elin. Klockan 18 ska vi på middag hemma hos Olivia, dit kommer även Annie, Julia, Hanna och Wallander. Sen blir det att fira tolvslaget inne i stan med massa vänner och där efter fest. Jag hoppas ni får en toppen kväll och gott nytt år!
sofia

Gott nytt år fina vännen! :D <3

LINNEA

fan va grym kväll du kommer ha ! nice gumman, gott nytt år <3

FlizanLizan

sv: okok, nä jag gör inte så mkt eftersom jag e sjuk :P

Klara

Sv: Okej, haha :) Har lagt till dig nu, nummer 285 :)
Glöm inte lägga till mig o hoppas du får en fin nyårsafton, kramar :)

Emma - Foto och annat skoj!

Svaren från frågestunden är uppe nu! Checka in svaren på just din fråga! :)

ida'

GOTT NYTT ÅR :D

Rhoda Rodis'-Livet som superwoman!

Gott nytt år ! :D

Cajsa

nu får man väl säga god fortsättning. ;-)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCKSÅ SÖTNOS:)

Inga-Linn

GOTT NYTT ÅR!:D
Sv: Vad tråkigt!:(

J o j z y ♛

SV: Hahaha njeee, men tack ! :D

GOTT NYTT ÅR!

olivia

härlig blogg!

WhoIsThis

god fortsättning

♫♪ sandra T

gott nytt år :)

anna

ja verkligen :D

låter som du fick en kanon nyår

madde!

hoppas du fick en grymt bra nyårsafton!:D

il romanista

gott nytt år!

Frida G

SV: det är bra! vad gör du? :)

Nathalie :)

Sv: varsågod! :)
Tack så mycket! Allt bra med dig idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Idag tar jag det lungt, du då? :D

Emma - Foto och annat skoj!

Sorry för förra kommentaren!

Tack! :D

Cajsa

några planer för helgen då?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket söta du! :)

' elin ~ wild, young and free.

sv ; hihi tack du!:)

Jessica

Fin du är :D

▲ Lina | fotoblogg ▲

Fin! :) Har inte kikat in här på länge, men har du ny design? :)

Ida

Gott nytt år!!

Bloglovin byte?:)

' elin ~ wild, young and free.

sv ; hade du en bra nyårsafton då? :)

Cajsa

åker tillbaka på söndag och ska hjälpa min moster att flytta på fredag. men lördagen är fortfarande öppen. :P

Emma

För att min blogg ska bli så bra som möjligt för er läsare har jag gjort ett inlägg som heter "önskerubriker", där kan ni kommentera vad ni vill se på min blogg. Som t.ex. mina favoritkläder, kameragrejer, böcker, iPhoneskal ah alltså vad som helst.

Kommentera gärna, uppskattas! :) Tack på förhand!

I D A ♥☺

Sv: Varsågod! <3

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Okej :) Jag gillar den, super fin!

I D A ♥☺

Fint!

Sv: tack så mycket (:

' elin ~ wild, young and free.

sv ; ja, en av dom bästa på länge! :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Så lite! :) Ha en fortsatt bra dag :)

Juliaa

va fin du är :)

Filippa & Talia

fin blogg!

Cajsa

haha jo... :P men jag tror inte jag ska göra något på lördagen utan bara vara hemma med familjen. :)

' elin ~ wild, young and free.

sv : yeah, jag är galet taggad på 2013 :D

Juliaa

Lät som du hade en bra kväll =) hade dude?:D

Jessica

Varsågod :D

sofia

tack :) <3

sofia

har du haft en bra nyår? :D <3

Jessica

Tack så jättemycket!:D

sofia

okejj, jodåå! :D <3

Juliaa

Härligt! ja de hade jag :)

Frida G

SV: jag gör inget speciellt :) allt bra? :D

' elin ~ wild, young and free.

sv ; haha då är jag inte ensam om att vara det! några planer inför året? :)

Filippa & Talia

- Ingen orsak!
Allt bra idag? :)

Cajsa

hehe jo. :P

Anonym

hade du en bra nyår :D?

M A T I L D A ♥

sv. hihi taack :D

vill bara säga att jag har bytt blogg nu, så du vet :D

M A T I L D A ♥

sv. Jag har tröttnat så otroligt mycket på mitt förra bloggnamn, dessutom är det ett nytt år och jag behöver börja om från början kände jag :D
KRAM

Lillablå♥

God fortsättning tjejen :D <3

Sofie

är allt bra med dig? :)

Juliaa

vad gör dudå?:)

sofia

kollar på one tree hill, dusj? :) <3

Frida G

SV: jo det är bra! vad gör du? :)

sofia

okejj :D <3

Sofie

sv: jo jag mår bara fin fint ;)

Jessica

Hihi :D Vad gör du?:)

Juliaa

okej ska kolla pretty little liars :)

Cajsa

kollar på CSI NY.. ^^

Emma - Foto och annat skoj!

var så lite:)

Emma - Foto och annat skoj!

Jag små chillar till musik och svarar på kommentarer, dudå?:D

M I C K I S

Gott nytt år! :D

' elin ~ wild, young and free.

sv : bråvalla festival, alla tre dagar det är väl det enda jag vet säkert :)

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack så mycket :). Har du några löften :)?

jonna

tack :)
hoppas du hade en bra nyårsafton!
gott nytt år :)

Julia

var med och tävla om att bli veckans blogg inför 600 läsare! :)

Emilia och Matilda

Hej! Nu har vi utsett vinnarna av Dagens Blogg! :) http://viitillsammans.blogg.se/2013/january/dagens-blogg-vinnare.html#comment

Emilia & Linn ♥

Sv: Det är bara bra! Händer något kul i veckan? ♥

Cajsa Fotograferar

Skönt samma här :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: