Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Den sanna historien om Michael Oher, en hemlös afroamerikansk yngling från ett trasigt hem, som tas in av familjen Touhy, en välbärgad, vit familj, som hjälper honom att uppnå sin fulla potential.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Den här filmen är så fin. Den är ett måste för alla att se. Det som Leigh Anne gör för Michael finns det inga ord för. Det fick mig att tänka på mig själv, min familj och min framtid. Jag skulle också vilja göra något för en annan person. Hjälpa någon, förändra någons liv till det bättre. Jag vill känna att jag gjort en skillnad som betyder något, på riktigt. Jag tycker att Michael är beundrande. I början så tyckte alla att han var konstig, hade inga betyg eller någon som visste vem han egentligen var. Egentligen så var han bara unik jämfört mot alla andra. Jag älskar scenen när Leigh Anne precis gett honom ett eget rum och han säger "jag har aldrig haft en förut" Filmen är så stark och har ett sånt fin budskap!
Bild lånad från google
sofia

okejj! :D <3

Nina~

Hej finis! :) Vad ska du du fira nyår? ♥
Kramis :D

Homs

SV: okej men väldigt fin! :D kram

♫♪ sandra T

vill se :)

Beatrice

kollar film :D sj ?

danten89

Hehe hitt på nåt då?=)

WhoIsThis

den måste jag se:P

Melinda Nyrén

Jag ar med en komps och sen fixade jag lite saker med pappa!
Allt bra med dig? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen! :)

Carolina

Nice :D<3

I D A ♥☺

den är bra!

Sv: ja visst är den fin hihi! ;)

Rhoda Rodis'

sjuktfin blogg! allt bra?

Maja

såå fin blogg du har! :D

danten89

Blir vad man gör det till? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lyssnar på musik, själv? :)

Carolina

Tackar :)<3

Hanna

Sv: tack så mycket, håller med! :D kram

MartinaOlsson

sv; haha jag vet inte, var lite ledsen innan så kanske kan bero på det ;)

Rhoda Rodis'

sv; hihi kul att höra! de bara bra ;)

Sarah

Den filmen e så himla bra :)

MartinaOlsson

sv; nejdå, det är ingen fara :)

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D Funderar på att ha den på nyår!

danten89

sov så gott ;D

J o j z y ♛

SV: Nice nice ! :D

- Caroline

sv; Åh tack finis :D <3

Ping Lowhngren

oh den filmen e helt underbar! :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Japp, hur grymt som helst :D

EVELINA

sv: tack ska du ha :D

ladies.webblogg.se

Jag har faktiskt sett den filmen tidigare och den är grymt bra! :)

Sv: Vad härligt då! Jo, min juk var också bra, toppenmysig :)

M A T I L D A ♥

den filmen har jag inte sett :o måste jag se :D

Hanna

Åh den vill jag så gärna se! :D

Malin Wallin

Fin blogg! :D

Allt bra?

Cajsa

hahaha jaha..xD jag fattade det som att det bara var macron som funka.. :P hahaha va fel man kan uppfatta...xD

Wendela ♡

Allt är jättebra med mig :)

Nathalie & Amanda

- De är bra, vad sker idag? kram<3

sv; så lite så <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Carolina

Händer idag? ;)<3

Sophie "autophoto"

Tack så mycket! :)

inte hur text snitten o de ska va om det är det du menar? :)

Jessica

Okeej , kul :D

a

händer idag då?

Popkungen

Ikväll kl 22.30 på SVT2 visas 1-timmes lång dokumentär från 2012 om hur Michael Jackson skapade albumet BAD - låtarna, musikvideorna och världsturnén!

Aldrig tidigare visat material och ger oss en sällsynt inblick i hans kreativitet. :) Se gärna.

Evelina

Den vill jag se!! :D

I D A ♥☺

Sv; hihi yes :D

hanna

hoppas de är bra :D

Amanda & natta

ursäkta att jag svarar lite sent
jo jag fick en surfplatta :D
Sjukt awesome! :D

/ amanda
kram

s

tack :D <3

Emilia & Linn ♥

Sv: Det blir lite fest här med. Hoppas allt är bra med dig! ♥

FlizanLizan

sv: tack så mkt det ska jag :P

Tove

tack för tipset!

sv: det är bara bra! planer inför nyår? :)

Elin Sandelin

sv: luuugnt :)

Inga-Linn

Älskar film tips!:)
Sv: Ingen fara!:)

Klara

Sv: Ja, jättekul :D
Vill du göra bloglovinbyte?
Kram

Frida G

SV: Jo det är bra! Vad gör du? :)

Hanna

Sv: ja måste bara ladda ner den först.. :)

Melinda Nyrén

Taack :)
Planer inför nyår?

Nathalie & Amanda ❤

- Tack! :D allt bra med dig? Kram

Carolina

Kul! Vilket? :) jag och min kille ska oxå på museum :D jag har tagit hand om bebben, som sover över ;) <3

danten89

Bara skojbilder ^^

amanda & natta

svar: åh tack du! :D

Kram! <3

Nathalie Nyrén

Tack så mycket!!

Har alltid vetlat se den där filmen men alltid slutat med att jag kollat på något annat ^^

Ping Lowhngren

jaa den e ju jätte fin den filmen!^^

ida'

åh, den filmen är riktigt bra :) en av mina favvosar!

danten89

Nattuggla inatt? =)

Ping Lowhngren

oh takc så mycket! :DD

Nathalie & Amanda ❤

- bra, vgd? Kram ❤

' elin ~ wild, young and free.

allt bra ? :D

Anonym

grymt
!:)

' elin ~ wild, young and free.

sv ; jodå synd och klaga :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: