by amanda

| Vardag
Hej! Idag var det första dagen i skolan på 5 veckor. Först en veckas lov och sen fyra veckors praktik. Det är faktiskt länge.. Jag åkte hem efter jag slutat och runt halv 5 mötte jag Cajsa. Vi åkte till John Chris coffee och fikade. Det var trevligt. Länge sedan vi träffades så det var jätte kul. Sen följde jag med Hanna en snabbis för hon skulle kolla på några skor och sen åkte jag hem. Har suttit och pillat på min design en stund så det känns lite bättre. Nu ska jag värma några lussebullar till mig och mamma. Kramis
jonna

tack :) det är mycket bättre nu!

Elin

allt bra?

anna

härligt ne ja ska snart sova :)

- Caroline

sv; Tack så mycket :D

Cajsa

tack för en supermysig eftermiddag/kväll sötnos! förlåt att jag är så tråkig bara..xD

danten89

Jomenvisst =)
Gör du?

kaffehörnan

Vad fina bilder, tack för berömmet

- Caroline

sv, Allt bra med dig då? <3

- Caroline

sv; härligt! nja sådär är sjuk :/ <3

Cajsa

haha fast jo... XD jag var sjukt tråkig...men jag är sån när det kommer till att gå ut och ta en fika...mina kompisar skulle nog se mig som....jobbig snarare än tråkig om man ska se mig som helhetsperson.. :P

Fannie

Tack :D

sofia

haha jaa :D <3

Emmi♥

Mysigt!
Allt bra?

Beatrice

Det är slut nu.. Han vill inte mer... :/ kram

Enya♥

Sv; tack sötis! fina bilder :)

louise

Hoppas du har fått en bra start på december månad!:D

sv: det bara brat :), tror du på det där med att jorden kommer går ner?
kram

danten89

På vadå?=)
Jag ska sova nu^¨

Inga-Linn

Gjort om på bloggen ser jag, det blev riktigt bra!:)

Beatrice Jakobsson (foto)

Mysiga bilder :D

♫♪ sandra T

mysigt!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Lussebullar låter inte helt fel! :)

Ha en fin dag!

LindaViola - mamma till två!

Fina bilder!

LindaViola - mamma till två!

sv; Varsågod :)

LINNEA

sv; tack amanda !! :*

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

Carolina

Julit! :') ehm jag spydde 2gånger igår natt :(<3

Klara-Fina •

sv; tackar :)

tereseflinth

Åh vad fint håret var där det var platt uppe och lite lockigt nere i topparna!


sv; Härligt!

Det är sådär här!

tereseflinth

sv; Är hemma från skolan, mår lite illa, förkyld, huvudvärk & sådant :(

Beatrice

Han orkar inte med mig, =/
Vag gör du? kram

Anonym

sv: de tkr jame:D

Beatrice

Jag har gjort mitt livs största misstag, alltså iunte vart otrogen men pratat med en kille på fel sätt på datan :/ kram

Beatrice

Ja med tanke på att jag skrevb baby, sötnos hjärtat till den killen.. Men vi träffades aldrig han gjorde mig glad av att prata med men nu har han vänt allt emot mig och printat allt och printar allt till killen sen säger han att vi haft sex oxå=(
kram

Lillablå♥

Jag kan meddela att så äre verkligen :/ <3

sofia

tycker jag oxå att de är :D <3

Marika Saarenpää

Tack, söta bilder :

Elin

allt bra?

Marika Saarenpää

:-)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att ni också fick sol idag! :)

Marika Saarenpää

Svarar på kommentarer, själv?

Lillablå♥

Som fan :D <3

Ida

Sv: jadå det kan jag men det beror på hur länge det tar och om det är några stora eller små fix grejer, för har 8 inlämningar att fixa till skolan så har lite mycket tyvärr, men vad strular? :D kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lycka till! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Inget fara :)

FlizanLizan

sv: för att ändra mellanrum mellan menyn och inläggen så gör du det inne på meny grejjen inne på redigera stilmall :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jo det är riktigt svårt :(

Mikaela

Sjukt fint hår!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. inte dom sex sista dagarna! :) men dom ska jag fixa i veckan :)

s

vad skaru göra idag då? :D <3

sofia

okejj, nå har haft skolan å nu är man hos syrran och sen ska man hjälpa till på gymnasium mässa :) <3

sofia

haha ett gymnasium finns det :) <3

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

sofia

joo :D <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Skall hämta mina bröder om en stund och då skall vi åka lite pulka, sedan skall vi på julpyssel på deras fritids :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

FlizanLizan

sv: testa återställa kategorimallen ;)

WhoIsThis

meeen så mys :D bullarna såg jätte goda ut.

Beatrice

han tror inte mig,så kan inte göra nåt.. :/
kram

LindaViola - mamma till två!

sv; Haft en bra dag hitills :)?

Beatrice

Ja du alltså jag vet inte, han litar inte på mig. Nej dom känner inte varann. Ja men jag är en sån som behöver höra mkt att jag är fin och sånt av pojkvän, men killen är inte så mkt för det. Hmm, jo jag vet att de är de tecknet alla får men jag vet inte, jag älskar min kille/ex över allt annat!
kram

Lillablå♥

Hehe :D <3

▲ J E S S I C A

Gud så fint hår! *avis* :D

danten89

visa din lista på bloggen då?^^

Emelie

fin blogg!

Marika Saarenpää

Hoppas de gick bra då :=)

EMMAS!

fina bilder:D

danten89

Gör du då?=)
kram

ladies.webblogg.se

Ja, jätteskönt! La märke till det igår och fick panik, haha! :D Med mig är det också bra, proven i skolan börjar ta slut så det är superskönt! Hur ska du fira ju i år då? :)

kaffehörnan

Hoppas du mår bra, har du några planer ikväll

Melinda Nyrén

Jag var och shoppa och fika med några kompisar!
Ha en bra kväll!

LINNEA

allt bra? <3

Beatrice

Jo jag har försökt prata med honom men problemet är att han är så svår att prata med! Jo jag har sämst självförtroende, har alltid haft det ända sen jag vart mobbad i grundskolan :/
kram <3

Ping Lowhngren

ah va söt hello kitty kalender! :D

simone -och lite steampunk

snygga lockar!

Maja

Jätte fin blogg! :)

Nathalie

Mysiga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: