by amanda

| Vardag
Igår så jobbade ju jag hela dagen och när jag kom hem åt jag middag och duschade. Sedan mötte jag Lisa och Micke, vi åkte till Espresso house och tog en kvälls fika. Det var super mysigt. Kom hem runt 23 tiden, var galet trött så kollade lite på tv och sen somnade jag.
 
Idag är det första advent så jag och mamma har bakat saffrans bullar, städat och satt upp ljusstakarna osv. Jag har blandat annat slängt lite mer än två påsar med skit från mitt rum, känns jätte bra! Har också pluggat och kollat på fredagens avsnitt av x-factor. Ska snart gå hemifrån för att möta pappa och syster, vi ska äta på resturang någonstans i stan. Ha en bra kväll ♥
Angelina

sv: aha okej :P längd eller slalom? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Japp :)

danten89

Men så bra då^^
Samma här :)

Marika Saarenpää

Ok, lycka till då :)

isabellavallberg.blogg.se

SVAR; Åh, Kenza är så braa!!
Jag har faktiskt 2 styckna favoriter!
Nattstad.se/elinwiden och dopestuff.blogg.se/

Johanna

Tack! :)

Beatrice

kom just hem har lämnat av min vän vid bussen sj ? kram

sofia

fin bild! :) <3

EMMAS!- julkalender i bloggen

fin:D

Nelly

tack:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det skadar aldrig att ta en kvällsfika :)

Lillablå♥

Tackar :D jag vet!<3

CASSANDRA

söt du är :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, mycket bra! :)
Lycka till och missa inte morgondagens lucka!

Cajsa Lindahl

Härligt! Blev det bra? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härligt att rensa ut lite skit:)

Natta och Liana

fin bild! allt bra?:)

I D A

Sötnos!!

Sv: du ja snygging :)

anna

härligt :)

jo min helg har varit bra, fin bild på dig

Elin

allt bra?

Elin

allt bra?

LINNEA GULLARBERGS

fin blogg du har :)

tereseflinth

sv; Tack så jättemycket!

Hur äre?

Cajsa

jo då, med tanke på att vi äntligen ska ses i morgon så är det bra! :D

anna

tackar :D

planer för veckan?

Ping Lowhngren

så lite så! ;)

anna

härligt ne typ jobb, kompisar, fest osv

madde!

sv: :)
du är verkligen superfin!

LINNEA

sv hihi visst är den :) o tack <3

johanna

mysigt att baka lussebullar :)

Ping Lowhngren

aw thih tack ska du ha! :D

- Caroline

sv, Härligt :) jag håller på att städa!

Ping Lowhngren

hehe gillar din nya design :)

Ping Lowhngren

men kul med lite föränding ju! :D

Ping Lowhngren

so far so good :D

kaffehörnan

Vad mysigt du hade de

isabellavallberg.blogg.se

SVAR; Nehe men du borde checka in dom :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det är ju det :)

Ha en fin dag!

danten89

Hur är det idag då? =)
Kram

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :D

sofia

varse :D <3

Beatrice

Vaknade just :)

Marika Saarenpää

Varsågod :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja det är verkligen mysigt med adventsljus och julgran haha:)

Anonym

sv: Ja:) händer i veckan?

WhoIsThis

kul att få jobba o tjäna pengar :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Du med :)

Lillablå♥

Allt bra idag då? :)<3

Ida

Sv: Varsågod <3

Flickor som busar

Fin blogg! :)
Läs vår nya blogg om singellivet som tjej :))))

♫♪ sandra T

finis :)

Mikaela

Finis!

FlizanLizan

sv: haha aa det var mysigt :D

Fannie

hehe :)

Sophie "autophoto"

Jag har nämligen själv samma problem och jag kan inte hitta felet :/

Lillablå♥

Härligt :D det är sådär :/ <3

FlizanLizan

sv: vad är det som är problemet? asså med din design :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lycka till! :)

Melinda Nyrén

Det är bra med mig!
Vad har du gjort idag då?

ladies.webblogg.se

Ja, visst var den! Älskar den! :) hur är det med dig då? :)

anna

ja verkligen :D

göru*?

Frida G - Julkalender på bloggen!

SV: Jo det är toppen! Vad gör du? :)

Anonym

sv: jaha va kuL:D jag ska plugga:/

LINNEA

sv; ja verkligen !! :) <3

M A T I L D A ♥

sötis ! :)

madde!

sv: hih inga problem! tack:)<3

Emma Härnqvist

Så mysigt med kvällsfika :)

Elin Sandelin

sv: jaa :)
otroligt söt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: