by amanda

| Övrigt
Foto & Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Jag hann aldrig riktigt uppdatera igår så jag ber om ursäkt för det. Efter skolan satt jag kvar och pluggade, jag hann hem en snabbis innan jag mötte Cecilia i Gullmarsplan. Max kom också så vi tog sällskap till bowling träningen. Idag gick det bättre än det gjort på länge så det kändes bra. Men funderar ändå på att börja ta privat lektioner igen.. Hmm, vi får se. Blev hämtad, åt middag och kollade på Desperate housewives. 
 
Idag börjar jag halv 12 och slutar runt 4. Så skönt med sov morgon. Jag jobbar ju imorgon som vanligt, så jag ska nog bara vara hemma ikväll och ta det lugnt. Kanske ska försöka tvinga mamma att köpa något gott till mig? :D Hihi, ha en fin fredag! ♥
danten89

Privatlektioner? :OO :)

WhoIsThis

vad roooooligt att bowla :D:D

Beatrice

Ja de känns jätte bra! :) kram

REBECCA

ha en trevlig helg :)

danten89

Är du duktig i bowling?=)

Gabbi

Sv: Sorry för sent svar! Ja det är kul :D Kramar!

Madeliene!

- fin bild! Hoppas din fredag har varit bra än så länge? :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag då? :D

Lotta

Sv: jaa, det är de verkligen! Man får aldrig nog liksom :D har du börjar kolla på säsong 4? =)

M O A

As fin bild :D Vad ska du hitta på för kul i helgen? :D Kram/Moa

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Roligt att det gick lite bättre med bowlingen:)
Ha en fin helg nu<3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ibland hinner man bara inte - även om man vill!

Ha en trevlig helg! :)

Nathalie

- De är bra, vgd? Kram<3

elin stridh

mysigt det med ju :)

marina

sv. Det på den bilden var det frost som solen tinat lite och sen blev det is då det blev minusgrader igen. :)

Carolina

Dricker du kaffe? :)<3

madde!

sv: inga problem och tack!
fin bild:)

sofia

okejj :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Daniel Kronfjäll

Hej! Jag har precis ställt denna fråga i min blogg: "På vilket sätt bryr du dig om djur?", och jag skulle gärna se att du stillar min nyfikenhet genom att svara på den! =)

elin stridh

tack för din fråga :)

Angelina

sv: ja!! :)

elin stridh

ja mums är ordet :D

sofia

tack :D

♫♪ sandra T

fin bild!

Nathalie

- Ska göra iordning mat alldeles snart, hur mår du annars då? ska du se X Factor? :) <3

marina

sv. På en av mina foton så hade du frågat, vad är det för något?, förstår du nu? :)

anna

tackar :D!

åh härligt ne ikväll lugn, imorogn stan å shoppa julklappar (å lite annat) söndag vet ja inte :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Har du några andra planer utöver jobbet i helgen? :)

EMMAS!

mysig bild:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, i kväll händer det väl inte så mycket mer, men i morgon ska jag försöka få igång vattenpumpen så att jag kan nyttja den bekvämlighet som rinnande vatten medför! :P

sjukt fin ny design!!

sv: tack :') <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jo, man vänjer sig, men samtidigt vore det skönt att kunna tvätta, eller slippa gå ut och slå hål på isen för att kunna hämta vatten till toaletten :P

danten89

Okey =)
Händer ikväll?)

Marta

köpte mamma ngt gott? :)

Cajsa

ja...det va ju de som faktiskt inte kom någon stans!:O

marina

sv. Det var 4 eller 5 dagar sedan.

Nathalie

- Klart :D vgd då?

anna

ja verkligen :D!

hanna

ja men det är ju bra det, jag ska köpa mig en snart hade jag tänkt, men varje gång man kommer på det så finns det inte sen så går det ett tag och så glömmer man bort det igen och sen ja börjas det om haha :D

elin stridh

haha du kanske gillar sen :P

sofia

aaråå :D <3

louise

nä det var ingenting, Vad ska du hitta på till helg?
kram :D

- Caroline

sv, dom luktar sjukt gott :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack raring:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad ska du göra i helgen sötan?:)

danten89

Nice =)
blev det gott?
Jag såg x-factor och på Robert Gustafsson 3 trappor ;)

Ping Lowhngren

fin bild!^^

elin stridh

hihi :D

elin stridh

jobbar, städar, varit och handlat haha sj?

Ping Lowhngren

så lite så C:

danten89

Nej, jag ville ju att JEM, Natural Blondes eller Frida Sandén skulle vinne =)
du?

patriciac.blogg.se

sv: vad roligt. Jag ska umgås med syster och pappa:)

- Caroline

sv, haha ja :) <3

Nathalie

- Just nu så har jag bara grymt tråkigt.. vad sker annars i helgen då? Kram<3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ha en riktigt fin dag! :)

Frida Grimhage

SV: hihi! allt bra? :D

jonna

hoppas du får en bra dag idag :)

Angelina

sv: ja den var grymt god! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Roligt att du är med i min julkalender! :)

LINNEA

va gör du då <3

sv; så lite så! :) <3

Inga-Linn

Sv: Tack, vad roligt att du tyckte det för det tog ett sekel att göra det!;]

ladies.webblogg.se

Nej, det har jag nog faktiskt inte! Haha, jag är också sämst på sådant! :) Men en smart sak är ju att dela på juklappar till någon, då kan man köpa lite mer också :)

emilia

sv; hihi visst är det :)

sofia

joo :D <3

Lillablå♥

Fortsätter blogga här :)<3

hanna

haha ja mena det! vad ska du göra denna lördag? :D

Emma Roodla - Fotograf

Goeftermiddag. Jag ville bara tipsa om att du idag kan vinna en porträttfotografering med mig i modebloggaren och moderedaktören Rebecca Fredrikssons (rebfre) julkalender lucka nr 8. Passa på vetja för det händer inte varje dag :)!

Julkalendern finns här:
http://glossfashion.com/rebfre/2012/12/08/lucka-8/

Och ursäkta om detta inte är intressant, men bara ett tips om du har missat det :)!

anna

haha visst är dom det :D!

sofie

galet fin blogg! ha en härlig andra advent kram.

Agnes Eriksson

Tack sötis :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: