by amanda

| Övrigt
 
För några veckor sedan skulle jag ut och fota frostet på gräset, som ni ser blev resultatet inte som väntat men jag tycker de blev lite coola i allafall. Vad tycker ni?
 
Mor min lyckades inte ta sig hem idag pågrund av att de inte har plogat där hennes bil står. Så för att slippa sova ensam hemma kom pappa och hämtade mig och nu är jag hemma hos honom. Eller jag har faktiskt varit här ett par timmar. Snäll som jag är hjälpte jag till att skotta uppfarten också. Snö upp till knäna liksom "/ Klockan börjar ticka mot elva så jag ska snart rulla mot sängen. Pussiluss 
Ping Lowhngren

thihi :D

♫♪ sandra T

coola bilder

- Caroline

sv, Haha ja :) <3

Heiduskaja

Hej! Jag har massa tävlingar på min blogg nu där man kan vinna allt från en publicering till att bli veckans blogg, vinna ett pris värt 400 kronor och massa mer! :) Alla pågående tävlingar finns i kategorin Competitions, hoppas du är med och deltar! Kram kram! :D Btw, jag tycker du har jättefin blogg!

|| mannen som kan prata om hundar ||

De triggar fantasin :)

Lillablå♥

Jo, men ser inte ut som frost :D<3

NICOLE

Sv. Jaså gör du? :( tycker det är mysigt! :)

Beatrice

hoppas du sov bra :) kram

hanna

ja eller hur! men dom flesta fjärrkontroller är ju as dyra ;C

Anonym

sv: ahah ja jättesöt:D

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så mycket :)

WhoIsThis

aww stackars din mamma :/ sova på jobbet är inte kul

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tycker faktiskt att de blev cooola:)

Madeliene!

- fina bilder! :)

Inga-Linn

Vad jobbigt att dom inte hade plogat!:)
Sv: Ja, visst är det!:)

ladies.webblogg.se

Vad härligt! Har du några tips på julklappar då? :)

FlizanLizan

sv: har du kollat om det liggar nån (ul)eller vad den heter typ under eller över den koden? :P

Art By Tina - Art & Fashion

Huset är omringat av snö, bäst att stanna inomhus då.

Luìza Lolita

jag håller med, aså jag vet (tror) att gjorde kommer inte att gå undan, men ändå så blir "omg tänk om det händer". men vi hoppas inte det :(

Kram

Frida Grimhage

SV: Åh tack så mycket! :D

madde!

sv: okej skönt!
jo det är toppen:)
hoppas du får en bra kväll!

Enya♥

Sv; varsågod :) snyggt!

M A T I L D A ♥

sv. ja eller hur :(

sofia

okejj :D

sofia

tack :D <3

anna

haha ja :)

händer i helgen=

Lillablå♥

Haha maybe :D<3

sofia

aarå :D <3

Anonym

Ja visst blev den :) tackar filippa för det hihi! Saknar dig <3 ! Fin din design är btw!

jonna

okej :) hittade du några? jag håller på att packa in julklappar :) hehe

FlizanLizan

sv: men shit vad konstigt :/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag mår bra du då? :D

danten89

Jag ska se på julkalendern =)
dudå?

danten89

Vilken säsong är du på?=)

danten89

Har du dem på dvd?=P

Beatrice

tihi=) kram

vad gör du? kram

- Caroline

sv; dom luktar sjukt gott :D

Carolina

Jag pratar med älsklingen :) dudå?<3

danten89

Fusk ju? ;)

- Caroline

sv; Haha okej vilken har du nu då? :) <3

elin stridh

du har bytt design ser jag :D

ja eller hur? älskar alla dofter vill ha allt! :D

danten89

Ser på tv/streamar och köper/önskar mig :P
Tex Merlin har jag sett på tvn, har säsong 1,2 och 3 på dvd och ska få 4 i julklapp^^
Säsong 5 går i England nu och ser varje nytt avsnitt på streaming varje vecka.

elin stridh

fin :D gillar texten med bilder i :)

LINNEA

ha en bra fredag ! KRAM<3

elin stridh

:) gillar den i bokstaven M mest :)

danten89

Men serien merlin kan jag se om och om och om igen :D
älskar den.
kommer aldrig släppa taget om den :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så lite så:)

elin stridh

hihi okej ja variation frönöjer :)

elin stridh

förnöjer menar jag haha

danten89

Jadu :)
Jag tycker du måste se den nån gånG? :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack Amanda<3

danten89

Jatack gärna =D

- Caroline

sv, Haha aha :D så du har inge du typ använder oftast`? <3

Beatrice

Jag är typ med killen, fast vi ska ta de väldigt lugnt nu! :) kram

danten89

Det var inte lite du? ;)

elin stridh

jag ksa nog träffa pojken för lite mys och julmarknad, ev. julbord, fika, shopping och pepparkakshus bygge hahah själv?

Eriica

Tuffa bilder! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är en av nackdelarna att bo på landet - men det är ju tur att vovvarna tar dem :P

Nathalie

Hur är de med dig? kram<3

Lillablå♥

Okej ;D <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så mycket :)

LINNEA

sv; tack finis ! <3

sofia

sitter i skola å bara chillar, dusj? :D <3

NICOLE

SV haha jo det är sant! Jag tycker det är fint (från fönstret) och hör såklart till julen, men nja det är sinigt kallt ja!

Anonym

sv: ja:) skönt med helg ska du se xfactor?=:D

Agnes Eriksson

Taack sötis :D

Isabelle

Vilken mysig blogg! Kika gärna in på min :)

elin stridh

åh tack :D

Häftiga bilder! :)

Anonym

sv: jagf hejade på awa:)dudÅ?

Rosanna:)

Det blev jättecoolt:)

Josefine

Häftiga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: