by amanda

| Övrigt
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Idag när vi slutat skolan så stannade jag kvar en stund med Caroline och Gustaf för att jobba på vårt grupp arbete. Sen åkte jag hem och pappa kom och hämtade mig. Vi åkte till en thai resturang där vi mötte mamma och syster. Det var mysigt. Kom hem för några timmar sen och nu försöker jag och pappa fixa min tv. Knaaas med den. Hoppas ni haft en fin dag ♥
danten89

Precis som jag skrev i inlägget? =D

Angelina

sv: jaa :P men tyvärr är jag sån :/ gör alltid sista dagen :/

cassandra gigel

fin bild :D

Melinda Nyrén

Ja det har jag!
Allt bra med dig?

Beatrice Jakobsson (foto)

Hoppas du haft en bra start på veckan! :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack tack :)

LINNEA

sv; ska snart käka sj ? :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

LINNEA

sv; tack finaste amanda ! :*

hanna

vilken cool bild :D

danten89

Jotack ;)

Händer?

Erica

Allt bra? :)

WhoIsThis

vad gott med thai :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, gott med thaimat:)

hanna

så lite så , vad har du för dig idag?:D

sv; vi va och kollade på ekonomigrejen, tyckte det verka skit tråkigt :) <3

Beatrice

vad mysigt!

CASSANDRA

sv; tack sötis :D

- najs :)

Beatrice

Tack så mkt! :) du är sööt du med!

cassandra gigel

sv; tack sötis :D

- okejj =)

Alice - bilderbyalice

Jätte roligt att du är med och tävlar om valfritt smycke på min blogg!
meddelar när vinnaren är utsedd!
kika gärna in lucka 6,7 och 9 , där finns tre till tävlingar! (om du inte redan är med)
allt bra med dig idag?

Beatrice

=) Taaack

FlizanLizan

sv: då flyttar du bara daturmkoden till under rubrik koden ;)

elin stridh

segt :D

LINNEA

sv; visst va hon ! :) <3

Elin

allt bra?

danten89

Hur är det annars då?=)

danten89

Det är helt okey :Å
Gör dudå?

danten89

Nice.
Jag ska iväg och handla =)

LINNEA

sv; ska snart iväg med mamma och pappa, handla lite sen tror jag även vi ska äta någonstans :) när man kommer hem blir de plugg.. chill och aa kolla tv som vanligt typ själv då? kram<3

LINNEA

en fråga bara? kan du kolla vad ditt typsnitt här i kommentarsrutan heter? taaack<3

Beatrice

=)

Agnes Eriksson

cool bild :D

elin stridh

är de en juklstjärna på bilden? :)

hanna

samma ta det lugnt :D

Agnes Eriksson

så lite så :D

ladies.webblogg.se

JA, det är ju faktiskt smart. Jag och mina systrar gör det med en julklapp faktiskt! :) Hur mår du då? :)

Mirella .

fin bild!
vilken klass går du i? :)

sv; inget speciellt, vad gör du? :) <3

Beatrice

inte mkt alls, sj?
kram

sv; vad bakar du? :D <3

sv; ännu godare med lussebullar ju! ;o <3

martina

sv; tack! :)

Mirella .

jag går i 7:an! :)

sv; nehe :D <3

hanna

Tack så hemskt mycket :D

hanna

lite nytt och annorlunda :D

Agnes Eriksson

tack sötis :D

Beatrice

Låter mysigt! :) allt bra med dig? kram

Agnes Eriksson

Mycket i skolan dom sista veckorna? :D

Lillablå♥

Tackar :D<3

Rhoda Rodis'

Jättefin design, och fin bild, haft en toppen dag? :D

Beatrice

JO de är bra med mig :D kram

SV; haha nee :') <3

Sophie "autophoto"

Vill do :)

men får man va ful o fråga vad det va mer för problem? :P
Kommentaren har typ försvunnit där du skrev fettu!

danten89

Haft en bra tisdag? :)

anna

då är vi två :D!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D

J o j z y ♛

Fin blogg, hörduu ! :D

~
Hur är det med dig en tisdag som denna ? :D

Jennifer

Fin blogg! Hoppas att du har haft en bra dag!♥

NICOLE

sv okeej fint :D ska göra en kladdkaka!

LINNEA

sv; det är avsnittet som heter textarea{ :) <3

elin stridh

haha kanske är samma som jag har :D

elin stridh

stjärnan!!! :D

elin stridh

åp instagram finns en :D elinscecilias!

anna

haha håller me dig, man kan ju inte låta bli å skratta när man kollar den sidan :P

elin stridh

absolut följ mig så följer jag dig :D

sandra

sv: härligt :) det är bra med mig med :D

Celisty

Fin blogg
Kika gärna in i min blogg och släng också en kommentar
Kram

J o j z y ♛

SV: Yeyy !
Jodå, det är riktigt braa :D

celisty

Vill du göra länkbyte med mig kram

I D A

Fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: