by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Idag efter ett långt, tråkigt och kallt arbetspass så kom jag hem, tog en dusch och blev hämtad av pappa och resten av familjen. Vi åkte in till Söder för att äta på Koh phangan men det var för lång kö så vi gick till en annan resturang istället. Jag åt entrecoté, potatis gratäng och bearnaisesås. Till efterätt blev det gino. Det var en riktigt trevlig kväll med familjen trots att servitrisen var så dålig att jag spenderade halva måltiden irriterad. Nu är jag hemma i allafall och kollar på Desperate housewives. Imorgon ska jag spela junior leauge, en bowling tävling i Sollentuna så måste upp tidigt. Puss&Kram
Cajsa

senast jag skrev var kanske en vecka sedan...har försökt i typ en månad nu. :P

danten89

Såå gott det lät ;)
Blir det husfruarna nu?

EVELINA

vad fin bild!

sv: hihi okej, jo jag har köpt en del! :D

I D A

Fin bild!

Sv: Tack så mycket finis :)

Ping Lowhngren

hihi :DD

candy♥

Bara bra:)

Celisty

Heej!
Var gärna med på dagens blogg, skriv bara att du är med och större chans att vinna är att man länkar tävlingen i sin blogg ;)
Hoppas du är med!
Kram

Carolina

Kollar du på julkalendern? :)<3

Elin

Det är bra :) gör du?

Julia ♥

vet faktiskt inte riktigt en!
lycka till

Michelle - foto

SV: Jag veet, serierna är så himla bra! :D

Tess

Superfin bild! :) Kram

Sotnosen!

Brr... Kylig och vacker bild! :-)

Trevlig 3e advent!

Agnes Eriksson

fin bild :D

FlizanLizan

sv: jaha vad skoj lycka till :D

Inga-Linn

Vad jobbar du med?:)

sandra

sv: det var så lite så :)

Hoppas det gick bra i tävlingen idag:D

Amanda Persson

fin bild :D

anna

ja visst ä dom de :D! ja älskar när träden ä vita å fina man får så grymma bilder då :D!

MADDISENJ

kul att du är med i tävlingen, vinnaren kontaktas inom kort :)

jonna

ja, det är bra :)
har du haft en bra helg?

Cajsa FOTO

FIN BILD :D

De är han :D

J o j z y ♛

SV: Tackar ! :D

- Caroline

sv, Hur har helgen varit då? :) <3

Bysisters

Sv: Allt bra?<3

M A T I L D A ♥

sv. du är snygg !

sara

vacker bild! :)

Michelle - foto

SV: Jag med :D

M A T I L D A ♥

sv. hihi lugnt ! :D

fin bild!!

sv: tack :') <3

Jessica

Okeej, trevligt :) Jobb, fest & idag så ska jag bara ta det lugnt :D

Michelle - foto

SV: Nej faktiskt inte :) dudå?

sv; det var så lite så! :) <3

Jessica

Jaa, det var de :D

| photo |

Sv; Tack!

| photo |

Sv: :D

allt bra annars då?

sv; najs :D <3

- Caroline

sv; Vad bra, jodå helt okej rätt seg bara! :) <3

Cajsa Lindahl

jag har inget nummer till henne. :P

Ebba

Hej fin blogg och allt bra? Kolla gärna min blogg

| photo |

Sv: Härligt, jo det är bara bra här med:D

danten89

Händer ikväll? =)

SHF

Damons ögon är ju bara för fina så han är nog lite utav en favorit! Men Taylor är också en riktigt bra person! :)

Lillablå♥

Ja det gör jag faktiskt :D haha! <3

~ L I N N ~

Vinnaren av lucka 15 är nu presenterad och du hittar den här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-15.html#comment
Glöm inte att även delta i lucka 16 som är dagens tävling, de gör du här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-16.html#comment :-D

Kram!

Moa

Riktigt snygg blogg! :)

Enya♥

Sv; ohjjaaa! :D

Fin blogg!

Läs gärna min blogg om hur det är att leva som bipolär tonåring och nykter alkoholist sen en månad tillbaka.
Hade värmt! Kram

Lillablå♥

Tackar! :)<3

Elin

Tack!

Gör du?

anna

tackar :)

händer nästa vecka :)?

Elin

Vilken?

Ebba Green

Är din kamera bra? Håller på och letar efter en ny kamera nu. Kan du tipsa om en bra nikon? :D

ebba

sv; det är bra med mig! :)

| photo |

Sv: Jadå:D

Cajsa Lindahl

gör du sötnos?

Lillablå♥

Hänt idag då? :)<3

Enya♥

Sv; haha då är vi 2! fin bild :)

- behuy -

fin bild :) hoppas du får en fortsatt härlig tredje advent!

M A T I L D A ♥

sv. hihi taack :D

Fin blogg!

Läs gärna min blogg om hur det är att leva som bipolär tonåring och nykter alkoholist sen en månad tillbaka.
Hade värmt! Kram

FlizanLizan

sv: hehe så lite så :D

Cajsa

sitter hos min syster...ska snart tillbaka till mormor och morfar tror jag..

| photo |

Sv: Jag vaknade klockan 2 så jag har inte hunnit göra något speciellt..;P vad har du gjort då?:)

Cajsa

jo då.. :P men jag vill inte ritkigt tillbaka.. :P känner hellre för att sova här. :/

- behuy -

sv:
Tack tack ^^

MADDISENJ

tack tjejen!! Ha en mysig kväll :)

Lillablå♥

Mysigt :) har du tävlat i bowling eller? :) och vad har du bakat ? :)

Jag har tagit hand om Jenny, suttit i bilen med Jenny för första gången och shoppat med henne i farsta :) <3

- Caroline

sv, Hade migrän hela lördagen och sådär :/ <3

Jessica

Joo, jag går skolan och på fredag så har jag sista dan :D sjdå?

danten89

gör du nu? =)

Bysisters

Sv: Jo det är väl bra här med! :)<3

Vad gör du sötis?<3

Saga

Fin blogg:)
Läs gärna min:)

tereseflinth

sv; Vad mysigt!

Jag var med älsklingen :)

E M M A

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: