Dagens fråga

| Vardag
 

Omröstningen Tror du på gud? finns på fnul.se.
Skapa enkäter gratis och snabbt! (Gratis och ingen registrering krävs)

 
 Här ovan har gjort en liten omröstning. Skulle varit jätte kul om ni kunde svara, är nyfiken!
 
Idag slutade vi skolan 4 timmar tidigare än vanligt pågrund av att våra två sista lektioner var inställda. Så jag åkte hem och kollade på film med syster. Jag och pappa har även bakat lussebullar, eller vi håller på. Degen står och jäser just nu. Men nu måste jag sätta igång och plugga lite. Ha en fin kväll ♥
sandra

sv: hehe ja :)

svarade :D får du pengar för dem här omröstningarna? :D

Svea

Har en liten mini frågestund på bloggen, skulle du vilja fråga en eller två små frågor? :D
http://maviedesvea.blogg.se/2012/december/lucka-nummer-11.html#comment

sandra

sv: hehe nehe okej :D

Lillablå♥

Hehe :D vad gör du?<3

FlizanLizan

sv: shit vad konstigt har aldrig haft några problem med det :/

Erika

Fin blogg!
Besök gärna min blogg. :)

Simona ågren-

Hej finis, allt bra? :)

jag svarade! :D<3

sandra

sv: ja okej :D
vad har du för dig?

sv; varsågod :D <3

sv: eller hur! haha :D <3

Simona ågren-

sv: vad bra :D samma här!

sofia

okejj, nå skolan, plugg å chill :) <3

SV; haha, hade nog jag med om jag hade haft en apptelefon ;p <3

Simona ågren-

sv: Ja verkligen :)

Beatrice

Ja :D
vad händer i helgen då? kram

Saga

FIn blogg! Kolla gärna in min blogg :) KRAMIS

mickis

Det skulle vara jättekul om du skulle vilja vara med i våran veckansblogg! :)
http://teamequestrian.blogg.se/2012/december/var-med-i-veckansblogg.html#comment

Lillablå♥

Jag duschade nyss :)<3

sandra

Sv: ja okej, letar nyårsklänning :)

LINNEA

sv; åh :( men det är typ en kod man lägger till haha men aja :( du har ingen aning om vilken det kan vara? <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

sandra

sv: nej tyvärr inte :( den jag ville ha var slutsåld /:

- Caroline

sv; haha jahaa tack :D <3

patriciac.blogg.se

Härligt med inställda lektioner:)

sv; jahaaa, hahaha :D <3

sofia

yes! :) <3

sandra

sv: en svart glittrig klänning från gina tricot :P

Linnéa

Fin blogg! Kolla gärna in min med! Kram

Lillablå♥

Jadå :D<3

Lillablå♥

Julshoppat ännu? :D<3

sv; haha :D <3

sandra

sv: går inte att trycka på länken för kommer bara upp en skylt där det står att varan inte säljs längre

danten89

Hittar du på då?=)
Jo helt okey dag.

Juliaa

älskar när man får sluta tidigare :D

LINNEA

sv; hehe ja det skulle du kunna göra om du orkar :* skit snällt !! du kan skicka till min mejl fast skicka till "[email protected]" då inte den som är länkad <3

Juliaa

Det är en riktig lycka!:D

LINNEA

åååh tack så jätte mycket :***

Juliaa

tack raring:)

Juliaa

hihi haft en bra kväll?:)

LINNEA

ha en fortsatt bra kväll, vad händer imon? :) <3

Juliaa

ja , varit lugn och skön :)

Lillablå♥

Usch, stressigt eller? :(
Asså ja, jag har köpt tre böcker till min kille med bokmärke. En walking dog till min underbara brorsdotter, sen hade jag skaffat två waxburkar, jag funderar på att bara ge till min bror! :) han får waxburkarna utav mig och så får jag fortsätta leta :)<3

LINNEA

sv; åh det låter nice!
ska till skolan, sen hem plugga sen runt sex ska jag till urban night :) några artister här ifrån göteborg ska uppträda osånt :)
sen blir det la antaglien att vara uppe rätt länge för att jag måste plugga till provet :((( heheh men aja <3

Sofie

heej fin blogg! Jag har just startat en ny blogg, så det skulle betyda mycket om du kunde kika in och kanske säga vad du tycker? :) tack! kram

sv; jag önskar mig en iphone 4s, juicy counture mysdress & nickiminaj/ladygaga/justinbiebers parfym! :)
dudå? <3

danten89

^Plugga vad?=)
Jag kan inte plugga på kvällen, stressar upp mig då och tar det därför lugnt ikväll^^

LINNEAA

sv; samhälls prov :( om politik riksdag lagar och allt annat trööökigt skit :( <3

sv; najs! vad är det för kamera du vill ha då? :) <3

danten89

Har prov i psykiatri imorn, på psykoser(schizofreni) :P
den du

LINNEAA

sv; hah aja verkligen.. aja snart jullov!! vad händer då? :)<3

LINNEAA

sv; samma fast är dock borta halva lovet typ, åker till finland nästa fredag och ska fira jul där sen kommer jag hem dagen innan nyår <3

Inga-Linn

Hur har du gjort en sån fråga?:)
Sv: Det är bra med mig!:)

celisty

Okejj det funkar bra vi kan göra det om några dagar kram !

danten89

Psykiatri och psykologi är inte samma sak =)
Men vi har pratat mycket om teorier och tillämpningsmetoder osv^^

♫♪ sandra T

svår fråga.. är inte religös men tror på någon sorts högre makt som gud

Carolina

Okej nice :) hur många/Vilka ska du köpa till? :)<3

Carolina

Mys! Iår köper jag bara till mamma, pappa, brorsan, min kille, min lilla Jenny, amandA och tre av mina klasskamrater ;)<3

EVELINA

har du köpt alla julklappar klart för i år? :D

- Caroline

sv; Åh tack :D <3

danten89

Psykiatri handlar mera om psykisk ohälsa i själen och kroppen, psykologi är väl mera läran om själen? :P

danten89

vad vet du inte?=)

- Caroline

sv; Hur har dagen varit då? :) <3

Alice

sv. yes det är dom ;D

Alice

nae de ä ju inte alla som gör det.
vad gillar du då?

Marta

nej det har jag inte vad handlar den om?
och jag har bokat bio nu det blir imrn kl 20 :) juppiiiii :)

Inga-Linn

Hur får de den så att alternativen kommer upp bloggen?:)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Inga-Linn

Sv: Okej, jag testar igen!:)

cassandra gigel

sv; hihi tack sötis :D

Inga-Linn

Sv: Äh, jag ger upp nu, det verkar ändå inte funka för mig:( hehe

Hanna Carlsson

Vilka otroligt fina bilder du tar och lägger upp här på bloggen! Allt bra med dig? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: