by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Idag efter skolan så åkte jag och Filippa till Skanstull, Ringen en liten stund. Stötte på Annie, Linn, Fanny och Elin. Sen åkte jag och Filippa vidare till Södersjukhuset. Vi skulle hälsa på Filippas mamma, hoppas hon kommer hem imorgon! Sen hämtade pappa mig, vi åkte till Nacka forum och letade julklappar. Åt på Tacobar och åkte vidare till Sickla köpcentrum för att se om det fanns bättre lycka där. Icke sa nicke så vi åkte och hämtade mamma och rullade hem till mormor. Där hjälpte pappa henne med hennes dörr och så fikade vi lite.
 
Jag kom hem ganska nyligen och har chattat med lite vänner på facebook. Jag ska strax lägga mig i sängen. Imorgon ska dagen spenderas på Fryshusets gymnasium där vi ska kolla på lucia tåg och sen ha spökbolls tunering. Hoppas alla haft och får en fin morgon dag! 
Alice

okej :) har också ett 70-300..fast favoriten är ju 50mm :)

- Caroline

sv, härligt! jo här med :D <3

Carolina

I breaking dawn 2 ? :o <3

danten89

Kul :)
Allt bra idag?

Agnes Eriksson

åh, fin bild :D

WhoIsThis

oh skanstull? bor du nära där? :D

LindaViola - mamma till två!

sv; japp :)

Linnea

sv: Ja, det var verkligen hur mysigt som helst!! :)

Celisty

Fin blogg !
Kika gärna in i min och släng också en kommentar :)
Kram

I D A

Sv: Varsågod! :)

Enya♥

Sv, okej tack för hjälpen! (:

Jessica

Haha, jaa det är dom verkligen!

LINNEAA

sv; jo får vi hoppas ! :)
kommer dock typ dö.. eller lite smått kommer inte kunna använda mobilen, internet osv hehe :( kram<3

sv; tacktack! :) <3

hanna

Nej det finns ingenstans i närheten att kolla ;/

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska du göra något julgodis?:)

danten89

Helt okey :)
Görs då? )

sofia

joo :) <3

fin bild! <3

Beatrice

Ja de va mys! :)
Planer för helgen? kram

sandra

sv: ja men har ändå inga planer till nyår så vet inte varför jag sitter och glor på klänningar :P

sandra

sv: hehe aa :D

Beatrice

Vad för tävling?
Jag ska på min pojkväns farfars 90 års fest :D hihi kram

olivia

har du haft en bra dag? :D

sandra

sv: tack för frågan, svaren kommer upp om någon dag :)

Carolina

Edward och Bella cullens har ett barn, right?? <3

olivia

sv; samma här, eller det har väll varit bra :D

sandra

sv: vad gör du då? :)

- vsg :) <3

sv; jaa :D <3

sandra

sv: ja okej :) jag gör inte så mycket faktiskt :P tar det mest lugnt

anna

haha de är illa :P

Ebba

Fin bild :)

Carolina

Jag visste inte att vi pratat om lol xD <3

sv; yes, det är det! :) <3

sofia

tack :) <3

Carolina

Jaha!! :) <3 now i get it!

NICOLE

SV Jaa håller helt med :D
Händer något kul i helgen? :)

tereseflinth

sv; Tack så mycket!

Allt ok?

- Caroline

sv, Haha nej askblond/ljusbrun :) <3

Moa och Anna

Hej!
Vilken fin blogg du har och du har verkligen en fin design. Just nu ska vi ha en frågestund på våran blogg men hitills är det inte alls många som frågat. Imorgon kommer vi ha svaren på frågorna i en videoblogg så kommentera gärna frågor!
Detta inlägg hittar ni här:
http://annaochmoas.blogg.se/2012/december/fragestund-svar-pa-fredag-forlat-for-ful-bild-men-han-inte-fixa-battre.html#comment

Kram!

danten89

Jag kvällsfikar )
själv? :)

Jättefin bild :D

martina

JULKALENDER - LUCKA 13
titta vad som finns under den!
sponsrad av mestore.se
http://martinaolsson.myshowroom.se/25527/julkalender-lucka-13/

en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00, hela december.

martina

sv; tack! :)

Linnea

sv: Tack snälla :) hihi

Kajsa Johansson

Hoppas att hennes mamma får komma hem imorgon!
Fin bild :)

danten89

Blev det dem desperata husfruarna eller? ;)

jonna

ja, absolut :)
allt bra idag?

sv; haha vad bra ;) <3

I D A

Fin bild!

Sv: Åh tack snälla :)

SV; haha okej ;D <3

danten89

Görru nu då? :P

I D A

Sv: Varsågod :)

Agnes Eriksson

hihi ja verkligen :D

sv; varit med i luciagrejen, varit på skolan, bakat osv.. dudå? :) <3

- Caroline

sv, Haha ja på bilderna är det nog sant att det ser blondt ut :) <3

danten89

Kollar debatt ;P
Är avsnittet bra då? :)

Carolina

Jadå :)<3

danten89

Sova snart då eller?^^

celisty

Hejj, fin blogg!
Har frågestund i min blogg det skulle va jätte snällt om du kunde ställa några frågor! :)
Kram

LINNEAA

sv; åker 21 kommer hem 30 :) <3

- Caroline

sv, Haha ja det är mer brunt med lite blonda slinger i, i verkligheten :) <3

Carolina

Ja :') min och Oskars låt :D<3

danten89

sov så gott då :)

emilia

sv ;då får jag göra det :)

ida

Vilken fin bild!

Sv: Ja visst är de fina, pappa som tagit dem! :D

Cajsa FOTO

Ja de är gott med llussebullar .:D

fin bild :) gillart

Louise

Frågestund på min blogg just NU! Avslutas 19.00! PASSA PÅ ATT FRÅGA

Agnes Eriksson

Tack sötis :D

danten89

Samma här, har precis klätt gran :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: