by amanda

| Vardag

Vampire Diaries ♥
 
Idag har dagen spenderats på Fryshusets gymnasium. Vi kollade på lucia, hade spökbollstunering och fick se på en konsert när eleverna uppträdde. Det hände lite grejer mot slutet av dagen som var otroligt tråkiga, så vi drog därifrån och jag mötte Filip i Gullmarsplan. Vi två plus Robin och Lisa gick och åt lite sen åkte jag och Filip till bowling träningen. Efter den hämtade pappa oss, vi åt på Abbes grill och sedan dess har jag kollat på Desperate housewives och så. Men nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar halv 12 imorgon :D Puss&Kram
Alice

Aha, standard objektivet, fck du med det när du köpte kameran? :) gillar inte det objektivet så mkt, ger mig inte det jag vill ha :)

hehe surt med autofokusen, du får lämna in den på lagnin :P

t

Hej!
Följ min blogg under denna perioden som jag är i USA i text och massa bilder! Ha det bra!

Kram!

tereseflinth

sv; Härligt! Jo det är bra!

Händer idag?

NICOLE

Sv okej :) vad tävlar du i? :)

Handla julklappar är målet.. Annars träna :)

SARAH CARLSTEN

Ha en grym dag! :)

Jessica

Tack så jättemycket :D

Agnes Eriksson

åh tack sötis :D

hanna

haha gud jag har totalt glömt bort!
åååh VD! :D

LINNEAA

sv; skiiiit gott har du ätit den? :) <3

MADDISENJ-vinn valfria ray ban!

snygga bilder


Idag är sista dagen att anmäla sig i tävlingen om att vinna ett par Ray Ban solglasögon till ett värde av 1000kr så har du inte anmält dig in och gör det på länken nedan:

http://maddisenj.se/2012/december/vinn-valfria-ray-bans.html

anna

tackar :)!

JENNY

Åh dem killarna är så sjukt fina! Hoppas att det gick bra för er på turneringen :)

Nathalie

Allt bra med dig finis? kram <3

Inga-Linn

Sv: Ja, det var lite synd!:(

FlizanLizan

sv: jaha skoj :D

celisty

Hejj söta du !
Har frågestund i min blogg så skulle du kunna ställa några frågor så blir jag glad!
Kram:)

WhoIsThis

kul dag

sofia

skönt och ha lång sovmorron, själv började man idag vid halv tio men måste åka till skolan vid åtta typ..! :D

Julia ♥

tack.. allt bra?

Enya♥

Sv; ohja! :)

så jävla snygga killar de där!

FlizanLizan

sv: visst e den :D

sofia

har ingen annan skjuts..:) <3

sofia

bor typ en mil utanför haparanda så lite svårt :D <3

sofia

jo men den går först typ vid kvart i tio :) <3

sofia

typ tre.. :) <3

sv, najs :) <3

sofia

haha jaa :D <3

Luìza Lolita

Omg, Jag älskar T.V.D :)

danten89

Är inte ett dugg arg och alla bilder på nya frippan togs igår.

Nina~

Hej, allt bra? :)
Kramis!

Nina~

sv; Det är bra med mig också :] Gör du länkbyten? :D

sv; åh tack! men det känns som jag aldrig kommer bli frisk igen. :( <3

Alice

men inte säkert du får med en 18-55 i den nya kameran du köper, är ju lite olika från olika modeller ;) vad har du för kamera då?

♫♪ sandra T

åhh michael trevino är såå snygg!

Nathalie

- De är bra här! vgd? kram <3

danten89

vad ska du göra ikväll?=)

Cajsa

god kväll sötnos! hur är läget? Skönt med helg?

M A T I L D A ♥

åhhhhh, Paul och Ian är såååå äckligt snygga ju! :o

Agnes Eriksson

snygga bilder :D

Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :)

Kram!

Lillablå♥

Min kompis uppträde igår på fryshuset ;) Rebecka! :)) <3

Näääär börjar vampire diaries igen? :/<3

Lillablå♥

Rebecka Ekström? :)

Vaaaaaaaaaa? :o vänta va? På 6an?<3

Malin Wallin

sv: Härligt, jodå allt är fint :)

danten89

Samma här :)
Gör du nu hemma då?

Nina~

Ska vi göra ett länkbyte då? :)

I D A

Sv: Varsågod! :D

Nina~

sv; Vad roligt att du vill! :) Du kan ju skriva när :3 <3

Cajsa

Jag mår väl sådär....det händer lite för mycket i mitt huvud just nu som inte får hända....men det är som vanligt nästan...börjar bli vardag att mitt huvud fuckar upp mitt liv. :(

Agnes Eriksson

hihi aah :D

danten89

ska fika lite :P

sofia

händer i helgen då? :D <3

I D A

Sv: Mys med mamma och syster! Själv? :D

M A T I L D A ♥

sv. längtar så när det börjar igen i Januari :)

Alice

jag kör på nikon, har en d7000 och en d3000, men använder bara d7000 :)

aha, i skolan jag gick körde de på canon, och de hade 1000d och 2 superkameror, 5d och 7d eller vad de heter, super bra kameror. Men peronligen gillar jag nikons bildkvalite bättre :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Lät ju som om början av din luciadag var bra i alla fall:) Vad var det som hände?:/

Olivia

Gud så fin blogg! :O

Melinda Nyrén

Det är bra med mig!
Planer inför helgen?

Lillablå♥

Hehe okej :) jag var inte där, men vare bara hon som sjöng eller vare fler personer? :)

Jaha okej :) men vilken tid ? :) <3

Bysisters

Fin blogg allt bra?<3

Alice

lite onödigt att byta också om man redan har stuff till ett annat kameramärke ;) inte alltid de passar till en annan kameramodell. inge fel på canon, det är som aftonbladet och expressen, alla föredrar olika ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

men vad dåligt. Då hade jag också gått haha

Cajsa

det är en lång historia men för att göra en lång historia kort och inte med all info så kan jag säga så här...en gamla barndomsmobbare till mig går i samma klass som mig nu på kulturama (och har gjort sedan första dagen) och hon har inte förändrats ett dugg sedan grundskolan. Lika omogen och mobbare nu som då.

Lillablå♥

Hehe okej :D var det många personer där?

Vad heter dem? :)<3

Cajsa

ja till och börja med så är alla fel som blir i våran produktion mitt fel enligt henne. Hon hälsar inte i korridoren, jag passar bara till att prata med för att få information om vad som händer, eller om jag har bakat eller för att få massage av. Hon är allmänt taskig och har noll respekt!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Förstår dig!

Lillablå♥

Jaha okej :D jag skulle dit, men jag orkade inte! Min bror och våra kompisar fick gå själva :) missade jag något?

Tack så hemskt mycket, sötnos ! :) <3

Cajsa

jag har gjort det sedan vi började i höstas men det är bara det att hon har börjat få med sig massa folk i klassen (speiellt i B klassen och jag går i A) på hennes sida...

sofia

okejj roligt :D plugga och chilla :) <3

Inga-Linn

Sv: Tack så mycket jag är supernöjd!:)

NICOLE

SV Åh vad kul att tävla i bowling :D

jaa ,jag med ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så lite så raring

anna

händer idag då?

- det är sant <3

Agnes Eriksson

Härligt :D

Ping Lowhngren

Ahh omg jag vet inte sjukt svårt xD

Jessica

Planer för helgen då? :)

danten89

Vad åt ni då? =)

SHF

Bästa serien med de snyggaste killarna! :D Vem tycker du mest om?

linda

Åh vampires diaries är så sjukt bra! :D

fin blogg du har! :)

Emilia

Men wow vilka bilder! Dem är ju bara för snygga :)

Vendela

Åh jag älskar vampire diaries, synd att dom har ett uppehåll nu.. Damon och Stefan är sååå snygga!! Kram

Isadora

ÄLSKAR Vampire Diaries!!

amanda

Åh VD! Är typ käääääär i Damon <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: