by amanda

| Vardag
Idag har det nog varit den onödigaste dagen på hela terminen. Vi började halv 12, hade 45 min matte och sen så var lektionen efter det inställd. Nästa lektion skulle börja 2 h och 15 min senare så jag hoppade den för att plugga till provet på måndag istället. Jag, Lisa, Filippa och My gick till Baresso, fikade och pratade och så kom Hanna. Efter någon timme mötte jag Cecilia, vi gick till John Chris Coffee och satt där och pratade vi med. Sen åkte jag hem, åt middag och har sedan dess bara softat hemma och kollat serier. Imorgon är det dags för jobb igen, jippi!
| photo |

Allt bra?:)

Alice

sv. jo det kan va bra att göra det :)

Cajsa Lindahl

nej men alltså...hon verkar ha berättat saker för dem om mitt förflutna och de använder den infon mot mig. Alltså...jag har alltid varit en tillbakadragen tjej och lätt en pushover och folk i B har börjat dra nytta av det. Jag är inte lika mycket en pushover som jag var förr men den delen finns ju fortfarande kvar i mig. Så nu har jag börjat säga nej för jag har upptäckt detta och folk blir så jäääävla sura på mig...för att jag inte vill massera dem till ex. Jag får ju ingen massage tillbaka så tycker inte att de har rätt att bli sura.

| photo |

Sv: Härligt, jo det är super!
Vad gör du?:D

Kaffehörnan

Vad tråkigt. Ha en fin helg

Lillablå♥

Okej awesome :D när slutar du i skolan då? :)
<3

sofia

den 21:a dudå? :) <3

- tack vännen! <3

Lillablå♥

Nice! Jag slutar på fredag :/ suger! På onsdag har jag prov :o <3

Alice

ja det är ju inte direkt en billig hobby, fotograferandet :P

| photo |

Sv: Jodå! okej, jag gör inte något speciellt:)

sofia

åhh vad skönt :D <3

Johanna ♥

Oj det var ju en lite halvt onödig dag i skolan men mysigt med cafe :)

sv: Tack ♥

| photo |

Sv: Haha ja precis!

| photo |

Sv: Tack så mycket!

| photo |

Sv: :D

har du några planer för morgondagen då?

danten89

Händer nu? :D

| photo |

Sv: okej, ska nog mysa med pojkvännen tror jag:)
kram

sv; <3

Cajsa FOTO

TACK Å VARSÅGOD :D

Melinda Nyrén

Jag ska umgås med vänner!

Allt bra med dig? Kram!

I D A

Sv: yes! okej mys det också :)

Alice

haha nope :P

Carolina

Usch... Vad har du då prov i? :(<3

Elin

allt bra?

Juliaa ♥

bara bra.. planer för idag?

M A T I L D A ♥

vilken onödig dag ju :)

Michelle - foto

Fin du är :)

hanna

jag med, så otroligt bra! :D

Cajsa

jo alltså...jag pratar ju med rebecca men vi är lite av the loners i klassen så det jag säger till henne påverkar inget av till klassen.

Bysisters

Riktigt fin bild! :)<3

Julia

Nu är dagens blogg avslutad,kika in om det var du som vann! :)

NICOLE

Tycker såna dagar kan vara sköna ibland :) även om det är
Onödigt!

SV tack!

linnhahne.blogg.se

Förlåt för sent svar.. Många som sa att de inte fungerade men verkar som att de fungerat för massa också ;/ Men man skulle gått in under armband då och sen luxury bracelet.. :)

Sophie "autophoto"

Tack :)

självklart har nämligen varit väldigt mycket under veckan :)

anna

härligt :)

ne gårdagen blev lugn :)

Elin Eriksson Pauna

va fin blogg du har! :)

candy♥

Liken slapp dag:) Allt bra idag??:D

sofia

aarå! :D <3

kaffehörnan

vad gör du idag

Inga-Linn

Åh, det är så jobbigt när man far till skolan typ i onödan!
Sv: i början av oktober det här året!:)

FlizanLizan

sv: ikväll ska jag bara chilla sj? :P

sandra

sv: ja :)

vilken fin bild på dig!

LINNEAA

allt bra idag? :
fin bild<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gillar du inte att jobba?<3

Enya♥

Sv; då är vi två! :D

- Caroline

Snygg :)

sv; Tack så mycket! <3

♫♪ sandra T

fin bild :)

ladies.webblogg.se

Allt bra annars då? :)

Emma Härnqvist

Ha! Löjligt när det blir sådana där dagar :(

~Johanna ♥~

sv: Ja okej :)

NICOLE

Sv jo det är klart, om det är direkt på
Morgonen ;)

hanna

ja as gott :D

Cajsa

hoppas på det ja....vi utbildar oss ju ändå till musikalartister allihopa och det finns inte så många jobb inom det så risken att vi kommer jobba med varandra i framtiden är ganska stor.

Juliaa ♥

Handla julklappar.. och julpysslat.. och varit med kusinen :)

Carolina

Åh vad jobbigt :(<3

Carolina

Jo, faktisk :( fy<3

Julia ♥

Ja.. vad händer imorgon då?

hanna

dock blir man as mätt på några få tuggor haha D: så mäktigt men den som spar han har ;D
har du nå tips på vad jag kan börja blogga om? :D

Cajsa

jo men det får vi se hur det blir med....den tjejen som jag skulle bo med har inte hört av sig på länge nu...

Ella Stork

sjukt fin blogg du har!

danten89

Kollar merlin, varit då? =)

hanna

hehe ja, den här är som tur billigare och större :D

sofia

tack :) <3

hanna

aboslut :D

Cajsa

ja det har jag. men hon är kanske upptagen eller något med jobb eller liknande.

sv; du ska inte säga något vännen! <3

sv; nämen tack :') <3

| photo |

SV: Jadå:)

malva

- fin du är! :)

ALEKSANDRA

sjukt snygg design!

Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.

Snygg blogg, vad ska du göra på julafton?
Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: