by amanda

| Vardag


På måndagar slutar vi vanligtvis klockan 14, men idag så blev det inte riktigt så. Halv 2  åkte hela klassen till Laserfortet, som är som fångarna på fortet. Vi sprang runt i lag, i olika rum och hade en viss tid på att klara de olika grenarna. Vi samlade poäng och jag tror att mitt lag kom 2a. Det var kul, efteråt tog jag och Filippa en chai latte på Espresso house. Sen åkte vi hem till Olivia där hon, Julia och Olivas kompis var. Vi satt och pratade, jag kom hem för en liten stund sedan och har precis ätit. Ska kanske möta alla tjejer snart igen för att prata om saker som hänt, tror det är nyttigt för oss! Ha en fin kväll ♥
♫♪ sandra T

ha en fin kväll :)

M A T I L D A ♥

åh, fina du !

Sofie

heej, fin blogg! allt bra? :) kram

sofia

tack :) <3

Bysisters

Sv: Samma ;)<3 VIllken serie ser du på då?<3

EVELINA

fin! :D

Tove

Okej tack så mycket för tipset i alla fall! :) Om du har något bra tips på någon bra bok eller någon film till jul så får du jättegärna kommentera min blogg! Om det blir tillräckligt många lägger jag in alla i ett inlägg med länkar till era bloggar! Kram! :)

▲ J0Z

Kikar in och hoppas du haft en bra dag (:

SiriL

Hej! Nu är det bloggtävling, du vinner ett presentkort från hööks laddat med 500kr! http://sirilindblomz.blogg.se/2012/december/bloggtavling.html

jonna

jadå :) Det hade jag! Gjorde du något speciellt? :)

Emma Härnqvist

Vad roligt, kul att släppa loss lite :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh så kul det där lät:)

Alice - bilderbyalice

Vinnaren i lucka 9 är nu utsedd, du hittar den + en ny awesome tävling i detta inlägg: http://bilderbyalice.se/2012/december/lucka-16.html#comment

kaffehörnan

Tack
Vad trevligt de låter

patriciac.blogg.se

Hoppas du får en fin dag idag raring:)

kaffehörnan

Skönt vi är 2 annars vill alla ha snö

Bysisters

Sv: Den serien är ju grymm! Följer du någon annan serie förutom den?<3

sofia

jadåå! :D <3

Svea

Just nu så har jag en tävling på min blogg!
-Skulle du vilja bli intervjuad av mig? ↓↓↓↓↓↓
http://maviedesvea.blogg.se/2012/december/lucka-nummer-18.html#comment

LEDSEN OM DU INTE GILLAR SÅNNAHÄRA KOMMENTARER!

Madeleine - I always do it my way!♥

Hejsan, vi har tidigare gjort ett bloglovin'byte & jag tänkte höra om du fortfarande följer mig?
Har nämligen märkt att många tar bort från bloglovin. Så hör av dig tillbaka, om jag inte får nå svar tillbaka så tar jag det som att du har slutat följa & då gör jag det också! kram!

hanna

för att vi bråkade :C men nu är allt bra!

Madeleine Jonsson

vilken fin bild

ladies.webblogg.se

så bra! jag har blivit otroligt förkyld bara :( men annars är det bra!

hanna

ja men det känns så mycket bättre att vara tillsammans :D

Liinn ♥

Åh så gott med cahi latte <3
Och super fin bild också ju! Och verkar skit kul det där som var som fångarna på fortet :D

♫♪ sandra T

men tack fina du :)

Madeleine - I always do it my way!♥

Sv; Så bra! :D
kram!

Lillablå♥

Att man inte får vara pepparkaksgubbe i lucia tåg + knappt tomtar.. Och isf bör man ta bort stjärngossen för dem påminner om KKK snubbarna... + att folk slutar sälja pepparkakor i butikerna.. <3

danten89

Jaaa =D
vad tyckte du? =D

sv; eller hur! :) <3

ebba

sv; på torsdag :)

Agnes Eriksson

åh jag med :D

M A T I L D A ♥

sv. hihi lugnt ! :D

ebba

sv; ja :)

hanna

fick höra det idag hur det ligger till mellan oss :d äntligen typ haha killar!

fina du!

sv; idag har jag inte gjort så mycket, vad har du gjort? :) <3

Agnes Eriksson

åh jag med...

sv; najs! :) <3

Tove

Jag med! Sötaste filmen, jag var ett stort fan när jag var liten! Hur är det med dig? Har julstressen nått dig än? :) kram!

sofia

haha :D <3

hanna

jaaa verkligen!:D

SV; <3

Kaffehörnan

Nu ska smita från datan och slappa i soffan, ha en fin kväll

sofia

att jag inte har ngt prov nå mer innan jul :) <3

Tove

Allt är helt okej, lite stressad bara men vem är inte det inför jul? :)

Tove

Jag tror alla är det... :/ Synd, för annars är julen ungefär världens mysigaste tid på året tycker jag!

ebba

tack din med! :D

EMMAS!

fin du är:D

cassandra gigel

fina du!
sv; tack sötis! :D

Lillablå♥

Nej... Inte det isånnafall. Jag hörde att det är rasistiskt m.m och en i en affär jag gick in sa att det var rasistiskt att sälja pepparkaker :o <3

Cajsa

hahaha men jag kan ju inte baka varje dag precis..xD

Vendela

Åh vilken bra låt! Allt bra? :) Kram

LINNEA

sv; jaha va gött :)

sv; vi får lov imorgonkväll, dudå?:) <3

| photo |

Sv: härligt:)

Vendela

Ja det är bara bra! Jag undrar en grej, du är ju säkert bra på kameror och så. Har du något tips på en bra nybörjar kamera? System alltså :) Kram

Inga-Linn

Åh, vad roligt att klassen gjorde det. Vi gjorde något liknade med fotbollslaget och det var sjukt kul!:)

annie

kul det låter! :)

Sv. ; ingen fara :)
Hur har din dag varit? Börjar du känna att det är nära jul nu? :)

danten89

Gör du nu ikväll? =)
kram

Lillablå♥

Vet jag väll<3

Tove

Ja precis, det är bara att hålla ut ! :)

jonna

jag menade om du gjorde något speciellt i helgen? :)

Malva Nyström

- allt bra? =)

Cajsa

hehehe...xD
haft en bra dag annars?

- Caroline

fin!

sv; åh tack så mycket :D

~Johanna ♥~

sv: Tack, hoppas du får en bra kväll :)

EVELINA

sv: så lite så :D

malva

- allt bra? :D

Cajsa

hihi jo då. :)

Jennifer

fiin du e!! <333

PUSS & KRAM!!<333

danten89

helt okey =)
gör dudå?

danten89

Var alltid alla till lags..
Bloggen.. skolan.. plus att man hade allt att göra hemma osv. allting i livet liksom..
Allt skapar stress.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: