by amanda

| Vardag
Äntligen lov, och jag känner mig så himla lättad! Det är så sjukt skönt. Jag behöver verkligen det här lovet, inte för att jag har pluggat sönder de senaste veckorna men ändå. Vi fick sluta runt halv 11. Jag och Felix åkte hem till honom, hämtade pengar och åkte sen till donken. Där mötte vi på Tove och Johan av en slump. Så vi åt med dom och sen gick vi runt i stan tillsammans i flera timmar och letade julklappar. Tog sedan en fika på Espresso house. De där människorna är ju för sköna! Sedan åkte jag hem en snabbis och sen tillbaka för att möta Sofia. Vi åkte hem till henne. Har egentligen inte gjort så mycket, hon har packat och jag har softat typ. Kom hem därifrån för ungefär en timme sen. Hoppas ni haft en bra dag ♥
Bilder tagna från några randoms instagram.
bexollila.

aha plugglinjen ;) jag går handel hehe ^^

| photo |

Sv; hehe vad gör du?:)

bexollila.

ja vi hade ju UF i ettan och ska ha det i trean :D så de e grymt !

aha fan va soft !

Tove

Just nu slår jag in massa julklappar och städar (inte alls sent ute...) haha! du själv? :)

| photo |

Sv: Okej, jag har nyss skypat:)

LINNEA

hahhaha bäst den med " stor kuk" hahah ;) <3

| photo |

Sv: Sebbe:D

bexollila.

ja vet vi var den ÄNDA ettan i hela sverige som hade det i ettan förra året ;)

| photo |

SV; Hehe jodå;)

danten89

Det är helt okey :)
Ska inte förneka att jag känner av det emellanåt.

| photo |

Sv: hihi jodå:D

bexollila.

för vi är så jävla grymma :D

Chaterine

Visst var dem! :)

LINNEA

kan du skicka den på kik ? om du har det så skicka till linneaelisabet hihi <3

bexollila.

vi gjorde egna smycken :D

| photo |

Sv: det får jag imorgon 23.00 då julfesten är slut, självdå?:D

bexollila.

ja här finns lite :D

http://www.facebook.com/pages/SmyckrandeUF/277820988948630?fref=ts

| photo |

Sv: hehe ja, jag vet..

så orättvist!:(

LINNEA

sv; hhihi tackar ska kolla nu :D<3

bexollila.

nej vi gör tyvärr inte det :/

bexollila.

tröttnade på en av tjejerna i gruppen det funkar inte då haha!

| photo |

S: haha:)

danten89

Instagram suger :P

Nathalie Nyrén

Tänkte kika in och säga att jag bytt blogg, kika gärna in där också :D kram

SV; du är gumman! <3

Sofia - I THAILAND!

gött med lov :D

M A T I L D A ♥

sv. super gott! :D

Carolina

Sjuk xD <3
Oskar skulle ringa mig efter han duscha så jag märkte att han inte svimmat, he don't ... <3

Matilda Johansson

Svar: Tack :)
Roliga bilder :)

Cajsa Lindahl

God dagens sötnos!

ida

sv: hihi tack så mycket :D

Vendela

Sv; Okej tack så mycket för tipsen!
Vilkea roliga bilder, haha! :) Kram

Elin

gör du?

♫♪ sandra T

haha!

♫♪ sandra T

tack amanda :)

Marlene

Veckans blogg på bloggen! Var gjärna med! :)

bexollila.

japp helt nya företag :D

Nathalie Nyrén

Tack så mycket!!

Fuskis att du redan har lov, jag får det imorgon ^^

Lillablå♥

Precis <3

danten89

Jadu säg det =)

malva

- allt bra med dej?

danten89

Läget?=)

bexollila.

hon är riktigt duktig !

danten89

det är okey =)
vad görs då?

isabella ▲

roliga bilder ;)

Jessica

Taack finis!

Så härligt :D näe:/

bexollila.

älskar hennes röst :D allt bra idag då?

Elin

Samma här, allt bra?

Nikita (FOTO&CITAT)

Ny o fräch blogg. Love it or hate it, but give it a chance! :)
www.lifealanikita.blogg.se

danten89

Nice nice :)
DH?
Jullov nu?
Ska fika lite.

emma ~ sjufoto! ★

fin blogg du har. Är allt bra med dig? c:

Emelie Bohlin♥

Alla har ju fått lov :(

Bysisters

Sv: okej... Allt bra då? Haha roliga bilder... Haha! :)

Anonym

de e bra med mig med :D

Emelie Bohlin♥

Sv: Tycker alla redan har fått lov haha , jag får imorgon :)

CASSANDRA

sv; jaarå :)

sv; vad bra :) <3

WhoIsThis

skönt med lov :D hoppas du får en riktig bra jul

Nathalie

Allt bra med dig sötis? kram<3

Agnes Eriksson

tack fina du.
haha, älskar bilderna! :D

Ellinor

Allt är bara bra här. Vad är dina planer för julafton? :)

KRAM!

Linn

Söt blogg! Har du bra tips på tjejfilmer? Gärna amerikanska tonårsfilmer :)

Lillablå♥

Skit bra! :)

Jag vill oxå ha lov!<3

danten89

Jag är ledig från igår, tills studierna drar igång igen den 14 januari =)
för din del?

HANNA

hahahaha första bilden alltså!
gillar din blogg :D

Emelie

hahaha bilderna!
allt bra med dig? :)

sofia

jadå! :D Åhh så skönt med jullov! :D <3

bexollila.

jag tror inte heller den går under men en liten läskig känsla har man ju i magen ändå^^

Liinn ♥

HAHAHHAHAHHAH! <3 Älskar bilderna x'D

Nathalie

- Jag ska bara ha de allmänt trevligt! Allt bra med dig annars? kram<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: