by amanda

| Vardag
 
Godkväll! När jag slutade skolan idag runt halv 4 så åkte jag till Farsta centrum där jag mötte mamma. Vi köpte julklappar och kollade i affärer. Kom hem runt 18 tiden, såg på söndagens avsnitt av Gossip Girl och nu håller jag på att kolla på Desperate housewives.
 
Imorgon får jag jullov!
tereseflinth

sv; Aaa :)

hanna

hehe ja härliga bilder D:

danten89

Och jag ser vilken serie ;)
Haha.
Jag ska väl snart slagga i säng :D
haft en bra dag?

danten89

wiiie =)
nice.
ja men okey dag :)
lugnt annars?

cassandra gigel

men gud! känner du sofia? :o :D

- Caroline

åh själv får man inte lov förrens på fredag...

sv; så lite så :D <3

| photo |

Sv: ja eller hur! du har också en, eller?:)

Ping Lowhngren

thihi jaa! :D

Cajsa

gör du sötnos? jag kan inte sova. :(

Carolina

Yep! :)<3

Okej, ingenting skall mot bussen ! :)

Händer idag? ;D

Agnes Eriksson

näe... Inte än D:

Tove

Nu är jag i skolan och lägger i sista växeln och kör på nu de sista dagarna. Har du själv fått jullov än? :)

Elin

Allt bra?

Elin

Tack!

Gör du?

ida

Sv: taack finis! :D

hanna

gud så skönt med jullov! D:

Matilda Johansson

Svar: Bra! :)
Vad skönt med jullov! :D

WhoIsThis

niiiceeee :D låter som en bra dag

Iris

Tack sötis! <3 själv har du fina bilder :)

Lydia & Emelie

hej! jätte fin blogg! är allt bra med dig?

Jessica

Varsågod :D

Beatrice Jakobsson (foto)

Sv: vad roligt att du är med och tävlar! :)

ebba

sv; varsegod! :)

SV; najs :) <3

Bysisters

Sv: Oj det va många :)<3

JAg följer PLL, Degrassi, akward typ :)<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gött med jullov:)

FlizanLizan

sv: haha yeah :P

Frida G

SV: hehe! allt bra? :D

Inga-Linn

Åh, jag får jullov på fredag!

J U L I E T T E

sv: tack :)

EMMAS!

fina :D

EVELINA

sv: tack! :D

M A T I L D A ♥

sv. det är lätt rätt faktiskt, själv är jag inte så duktig på det heller :(

Hon till höger på flrsta bilden har sjukt fint leende! Är det du?

fanny

Cool blogg!
Allt bra idag? :)

sofia

okejj häärligt :D <3

anna

tackar :D!

åh härliga bilder :)

Angelica

Nu är Nyår bokad, gött. Blir 3rätters, skumpa, vin med ett gäng vänner på en väns restaurang (Oakleys showrestaurang http://oakleys.se/). Vad ska du hitta på?

ebba

frågestund på bloggen ställ gärna en fråga :)
http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/december/fragestund.html#comment

sandra

sv: det var så lite så :) allt bra idag?

MADDISENJ

fina bilder

Amanda Persson

blev du vinnaren av lucka 16?
http://amandaperssons.se/2012/december/julkalender-lucka-16.html#comment

Anmäl dig gärna till dagens lucka!
http://amandaperssons.se/2012/december/julkalender-lucka-19.html#comment

elin

fina bilder :)

Jessica

åh, men tackar! :D

Cajsa

inget...tänkte sova snart. Vad tycker du om vårat lilla performance då? :P

Jessica

Hihi:D Haft en bra dag idag då? :)

Cajsa

hehe tackar...Xd vi hade skitkul.. :P jag är inte så stolt över mitt framträdande dock men som sagt var..vi hade skitkul! xD Samt att denna låt ska inte låta så bra...vi ska inte vara "duktig sångerska" liksom...xD vi går ju in i en roll..

| photo |

Sv: min med typ, haha!

jonna

okej :) trevligt. Hur gick tävlingen?
Jag firade lite jul i förtid och så blev det lite fest :)

LINNEA

sv; härligt o höra ! :)

bexollila.

hej sötnos, det var inte igår man såg dig & din blogg! :D allt bra med dig?

LINNEA

sv; tack due snygg amanda ! :*

Nicco

Vill du och din blogg bli julens bästa blogg? Var då med och delta i julens bästa blogg, jag väljer ut tre vinnare på julafton som får varsin fet länk i min blogg!
http://lifeofnicco.blogg.se/2012/december/julens-basta-blogg.html

bexollila.

blev jätte glad när jag hitta din blogg hehe :D ja jag är taggad för mitt jullov jag får imorgon ^^

- Caroline

sv; åh tack sötis! <3

Tove

Åh jag får lov imorgon! Det ska bli så grymt härligt, jag tror nästan alla är i behov av lite ledighet! :)

cassandra gigel

sv; men gud jaha! :D vänta, vart bor du?:p

bexollila.

ja vi snacka hela tiden innan så kände att ja var tvungen att slänga iväg en kommentar :D
på lovet adu... inte planerat ngt spec hehe sj?

Ping Lowhngren

oh hahha tack ska du ha! :D

bexollila.

då tkr ja att vi ska lägga till varandra på fb :D ,men som tur är kom ja ju tillbaka hehe ^^

danten89

Varför sitter du på bloggen då med då?=)
Bättre att fokusera ;)
Jag sitter bara här.

bexollila.

har lagt till dig nu :D

danten89

Har med ALLTID gjort massor saker samtidigt, det har gett mig stresskropp och gav mig sån ångest i höstas.
Inget kul när man når maxpunkten..

bexollila.

det är bra med mig :D sj?
jag är 95a hehe du då?

bexollila.

grymt :D
asså vilken linje går du :D ?

Tove

Ja det ska verkligen bli härligt! :)

| photo |

Sv; haha ja, de är klart;)

cassandra gigel

sV; hihi jaha! :D jasså okej ;D världen är liten ibland ;)

Malva Nyström

- det är super! :)
är ju i ett varmt miami! :D

emilia

så du har köpt alla julklappar nu ? :)

Hannah

Jätte fin blogg, gillar headern :)

Wilma & Sandra

Awesome blogg! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: