by amanda

| Vardag
Första dagen på jullovet och min stora syster fyller år. Ett stort grattis till dig ♥ Jag har inte gjort någonting speciellt idag, har mest suttit hemma och kollat på Desperate housewives. Men nu är jag hemma hos pappa och inom en timme så kommer det en massa gäster hit. Familjen har gjort så god mat och efterrätt så är riktigt sugen. Ha en fin kväll allesammans ♥
hanna

så fina bilder D:

Tove

Åh bästaste serien!!

sv: åh låter härligt det med! :)

madde!

sv: haha javet!:D

▲SandraKarlsson

svar: tack så mycket! :)

Svea

Nu är intervju tävlingen avslutad! -Är det dig jag ska intervjua? Gå in och kolla upp det på bloggen!

Sotnosen!

Mmmm låter som om det slår våra köttbullar och makaroner med hästlängder... :-)

anna

hoppas du får en bra kväll :)

Cajsa

vad gör du sötnos?

ladies.webblogg.se

sv: tack sötis :*

Lara

fin blogg :)

Wilma

Åh, älskar din blogg! Bloglovin' byte? :)

M A T I L D A ♥

ååhhh stefan !

Grattis till din syster ! :D
KRAM

Inga-Linn

Grattis till din syster!:)
Sv: Ja, precis!:)

- Caroline

sv, Hur har din dag varit då? :D <3

I D A

Sv: :)

danten89

Har du firat att du fått lov då?=)

- Caroline

sv: Vad bra :D Jodå helt okej! <3

LINNEA

ha de super tills vi hörs puss o kram<3

| photo |

Sv; pengar, mobilskal, presentkort, parfym och kläder typ! själv?:)

Ping Lowhngren

OMG the vampier diaries<333

Karolin

Omg, fin design eller vad??
Och snygga bilder på Vampire Diaries också ^^

God jul ❤

Carolina

Jag får jullov idag :)<3

P

Vad åt ni för mumsigt?:)

Nathalie

- De är bra här med! Vad sker idag? kram<3

hanan ebba axelsson

Sv: Härligt att höra! Med mig är det också bra.

God jul!
Fin design :D

Madeleine Jonsson

nu har min kontakt på företaget jag hade tävlingen med dragit en vinnare, den kommer presenteras under eftermiddagen i bloggen ;)

M A T I L D A ♥

sv. va bra :D

Bysisters

Allt bra idag?<3

bexollila.

allt bra med dig idag sötnos :D ?

bexollila.

vad skönt å höra ja de e bra :D

bexollila.

idag blir det nog festligheter sj :D ?

Rebecka

Åh bästa serien!! Vem är din favorit? :D

hanan ebba axelsson

Sv: Hehe, tack! Fast tänkte göra om den lite :)

Louise

Hej, vill du bli dagens blogg?! Kika in på min sida & kommentera " jag är med" så lottar jag ut vinnaren/vinnarna på söndag kväll!!

direktlänk: http://www.nattstad.se/louisemellqvist?id=5790070

bexollila.

hur ska du färga då :D ?

bexollila.

grymt j ska färga mitt rött snart :D

Ella - Hobbyfotograf ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

emma ~ sjufoto! ★

sv: det är bra med mig med, är bara förskyld! :/ Åh älskar bilderna och vampire diaries c; Hur många säsonger har du sett? kram

sv; jaa :') <3

hanna

ja Nina Dobrev är så himla fin tycker jag!:D

Tove

Oja! Vem är du mest för, Damon eller Stefan? :D kram!

hanna

Ja eller hur :D tack så mycket !:)

sv; ja verkligen! :D <3

bexollila.

för ja vill ha de so bad och de e så snyggt :D

ida

Sv: hihi ja verkligen! :D fick du med jullov idag? :D

hanna

hehehe tack :d måste ju visa lite bilder från igår :3

Ella - Hobbyfotograf ♥

Sv, haha tack det är bra :) Var gärna med i Helgens blogg hos mig och få chansen att bli länkad inför mina 500 läsare+!:)

Direktlänk ---> http://elikas.se/2012/december/helgens-blogg.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånnahära kommentarer

amanda

sv: Haha :D
Åh gillar bilderna!

Agnes Eriksson

mm, snygga killar eller vaad?! :D

Jessica

HIhi!<3
Allt bra med dig? :D

Fanny & Ellinor

Sv; Samma här, med familj och släkt :)
Vad händer ikväll?

Alice - bilderbyalice

Nu är lucka 16 avslutad! du hittar vinnaren + en ny tävling där man kan vinna ett snyggt smycke http://bilderbyalice.se/2012/december/lucka-20-2.html#comment.
ha en bra kväll!

Lillablå♥

ja, super nice! :D <3

FlizanLizan

sv: visst e den :D

julia

älskar vampire diaries!

Kaffehörnan

Grattis till din syster

cassandra gigel

snygga människor! :D
sv; tack söt :)

emma ~ sjufoto! ★

sv: ja, jag med! Är du team damon/stefan? c: kram

Tove

Jag tycker precis samma sak! Damon har ändrats så för Elena att det är bara hur gulligt som helst (men jag tycker båda är riktigt snygga hehe.!)!

Wilma

sv: Har lagt till dig nu, säg till när du följer mig! :)

sofia

jaa, nu har jag oxå det :D <3

Rebecka

sv: Oj vet inte själv! eller möjligtvis Stefan, men blir så irriterad på att han ska vara så taskig mot Elena för att skydda henne! Fast han älskar henne.
Fyfan satt och stor grät när dom gjorde slut! :(

Matilda Johansson

Svar. Varsågod :)

Wilma & Sandra

Haft en bra dag? :)

Ellen

Åh, jag vill också ha massa god mat haha :(
sv: Tack! :) Händer i helgen?

anna

göru då :)?

Ping Lowhngren

oh du påminner mig att kolla ikapp nu haha!^^ har missat lite ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: