by amanda

| Övrigt
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
Hej! Idag åkte jag och mamma till Länna och kollade lite i butiker, sen blev jag skjutsad till farmor där hon färgade mitt hår. Så nu har jag mörk brunt igen :D Kom hem, gjorde tacos och Lisa kom. Så vi har ätit och nu sitter vi och filosoferar över kvällen. Tjing
Inga-Linn

Vilka fina bilder!:)

Nathalie

- Jag ska tävla:) hehe, allt väl med dig annars? kramis

Nathalie Nyrén

Hur ska du fira julen då? :D

Melinda Nyrén

Det är bra med mig!
Planer inför jul?

EMMAS!

åh fina bilder:D

jonna

okej, så bra :)
fint håret blev!

| photo |

Sv: Okej!:)

Angelica

Nu har jag beställt Nyårskläder, hoppas att jag hinner att få de. Vilket av de tycker du att jag ska ha? Råd och tips uppskattas alltid.

~Johanna ♥~

Nice med att ha färgat håret :).

- Caroline

sv, ja :/ men nu har jag lov så nu är det awesome! <3

M A T I L D A ♥

sv. taack så mycket fina du !
KRAM

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ingen fara :)

Cajsa

inget...sitter mest bara och tar det lugnt. :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: roligt att du är med i julkalendern, hoppas allt är bra! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härligt att få håret färgat såhär innan julafton:)

madde!

sv: tack. jag håller med. tack så jättemycket♥

Nina~

Hej! :) Fin blogg ♥
Vart ska du fira jul iår? :)

johanna,

Fin blogg!
Allt bra med dig ? :)

WhoIsThis

finisar

hanan ebba axelsson

Vilka är det på bilden? Söta iallafall :)

Nina~

sv: imorgon ska jag få lite julklappar hemma hos farmor eftersom jag ska åka till mamma på julafton.

Nina~

sv: hihi, jaa :) hur många unika har du per dag? <

Cajsa Lindahl

hehe jo. :P

Nina~

sv: undrade bara :3

Kelly & Ella

Vad snygg blogg du har! Allt bra? Kolla gärna in våran blogg, kanske blir en ny favorit! Kram :)

MISSLE

snygg du har blivit säkert =)

cassandra gigel

sv; på donken, du?:D

Wilma & Sandra

sv: japp! :D
Några planer inför julen? :)

danten89

Har du några julkänslor än då? =D
kram

Maria

jag köper alltid rosa bandet och då tycker jag att jag kan köpa blå också. :)

danten89

Jag med =D
görs då?

sofia

tack :) <3

Anonym

Sv; Härligt! Japp det är bra med oss också! Kram :D

danten89

tack :P
vad gör du?

Kelly & Ella

Sv; Aha okej. Vad konstigt :o

Marika

Kikar in och önskar GOD JUL :)

fina bilder!

sv;

Maria

hehehe...xD

Wilma & Sandra

sv: Vad kul! Ska fira hemma med släkt och familj :)

Agnes Eriksson

tack fina du :D

Maria

gör det! :D Kontakta prostatacanserförbundet. :) de kostar lika mycket som rosa bandet så tycker att köper man det kan man lika bra köpa ett blått också. ;-) Egentligen tycker jag nästan att man hellre köper ett blått..rosa har redan flera miljarder till forskning medan blå bandet bara får in några få tusen varje år.

Marika

Sv: Tackar :)

Cajsa

googla på dem så kommer du till deras sida så kan du maila dem. :)

Cajsa

hehe ingen fara.. ^^

Wilma & Sandra

Gullig bild :)
sv: Ja verkligen! :D

Carolina

Varit på IKEA :) själv?<3

I D A

sv: aha (:

sofia

fina bilder! :D <3

danten89

Blev dem bra? :D

cassandra gigel

sv; jaha mysigt :)

Nathalie

- de är okej! Förskyld bara. :) vad sker idag? Kram

hanna

åh så sött :D

Kajsa Johansson

fina bilder!

- Caroline

sv; Hihi tack :D <3

Amanda Persson

söta! :D

Alice - bilderbyalice

sv: tack sötis!
allt bra med dig idag?

Marika Saarenpää

SV: =) Allt bra idag då?

ebba

hoppas du får ett bra avslut på denna vecka :)
ska du göra något speciellt idag ? :)

Beatrice

God jul min fina vän om vi inte hörs<3

Beatrice Jakobsson (foto)

Sv: Roligt att du är med och tävlar i min julkalender. Hoppas allt är bra med dig! :)

Vinner du inte kan jag säga att början av 2013 kommer det finnas många tävlingar i bloggen. Missa inte dom och glöm inte bort min blogg!

Frida G

SV: Jo det är toppen! Vad gör du? :)

Nathalie Nyrén

Okej vad mysigt :)

Min farmor bor här så jag firar julen här med henne och släkten på pappa sida då. Sedan på onsdag åker vi hem igen och firar med mammas sida :D
Ha en bra dag!!

johanna,

Sv; Det är bra !
Lust å göra ett bloglovinbyte? :)

Jessica

Härligt att höra! Joo, men samma här :)

Ella - Hobbyfotograf ♥

Sv, tack detsamma :D Var gärna med i Helgens blogg hos mig och få chansen att bli länkad inför mina 500 läsare+!:)

Direktlänk ---> http://elikas.se/2012/december/helgens-blogg.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånnahära kommentarer

sv; vsg :)

sandra

sv: det är bra med mig med :9

har du gått och skaffat pojkvän? :D

FlizanLizan

sv: idag så¨är det bara chill som gäller sj? :P

Agnes Eriksson

fina bilder :D

Alice

hur är läget idag?

Wilma

sv: Vad har du önskat dig då? :)

Tove

Jo men visst blir hon! jag tycker hela serien förändras på ett visst sätt då! allt bra med dig annars? :)

fanny

Sv: Jag ska fixa lite till julafton imorgon :).
Ha en fortsatt bra söndag!

a

härligt :)

ä de du på den första bilden? (du får ursäkta men ser inte de)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fina! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: