by amanda

| Vardag
Hej vänner! Förlåt för uppdatering men det blir tyvärr så under julen. Men på julaftons morgon så kom släkten runt 11 hem till oss. Vi åt en mysig lunch, fikade och efter ett tag blev det paket öppning. Kollade på Kalle Anka och sedan kom mamma. Hon hämtade mig och syster och vi åkte vidare till våra kusiner. Där vi också åt god mat, fikade, öppnade julklappar, spelade kort och sådär. Kom hem runt 23 tiden igen. 
 
Igår så träffade jag Jair, vi gjorde inte så mycket men det var kul ändå! Runt halv 5 mötte jag min kusin, vi gick och åt på Pizza hut och sedan på bio. Vi såg på mammas pojkar som för övrigt var ganska dålig.. Vi åkte hem till mig efter den, kollade på två till filmer och åt jul godis. Hon sov hos mig.
 
Idag har jag varit inne i stan med Lisa och kollat på mellandagsrean. Vi mötte även Tess och Sandra, åt lunch på Tacobar med de och sedan kollade vi resten av butikerna tillsammans. Jag är hemma nu och ska snart börja fixa mig. Ska möta upp tjejerna igen runt 20-20.30 för att åka på fest i Sköndal. Hoppas ni får en bra kväll ♥
Elin

allt bra?

Melinda Nyrén

Jag firade först med pappas sida och idag med mammas sida!
Vad fick du för julklappar då?

♫♪ sandra T

mysigt!

Cajsa

de har fan inget på mellandagsreorna längre. :( det suger. :(

Cajsa

men men....what to do what to do. :P

fanny

sv: Jag fick en iphone 5, så är nöjd!
Hoppas du får en fin kväll.

Cajsa

nej men precis... :(
ska du göra i morgon då?

Cajsa

mysigt! :D jag ska inte göra något vad jag vet men vi får se. :/ kanske kommer på något att göra. :P

Nathalie

- Ska faktist lägga mig och se film snart! :) hehe tips? kram

fanny

Vad har du gjort idag då?
kram

Cajsa

fast jag har inga pengar i alla fall och då är det inte lika kul. :P

sofia

tack :D <3

danten89

Samma här =D
Inte dåligt med julklappar där :)
allt till dig? ;)

anna

åh härliga bilder :D!

Agnes Eriksson

Så lite så :D

M A T I L D A ♥

låter som att du hade en bra julafton iaf ! :D
KRAM

FlizanLizan

sv: jaha okej, jag lyssnar på musik :D

Lillablå♥

Vad gör du? :) <3

~Johanna ♥~

sv: Varsågod :)

A M A N D A - The L.A dream!

allt bra? :)

Nathalie

-TACK :D hehe, vgd ? kram

- Caroline

sv; a walk to remember :) <3

J o j z y ♛

SV: int mycket faktiskt...
kommer nog bara chilla med film :3
och sen sova, så blir det förmodligen en dag på stan imorgon :3

själv då?

Frida G

SV: Jag gör inget speciellt :)
allt bra? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)
Ser ut som en bra jul!

I D A

Mysiga bilder!

Sv: Hihi tack så jätte mycket :D

Emma - my blog, my life

grymt fin blogg!

Melinda Nyrén

Jag fick ett par converse, två blusar, en GANT tröja, massa pengar, lite presentkort, smink osv! Du ser en exakt bild på inlägget du kommenterade!
Allt bra med dig?

Nathalie Nyrén

Okej det låter ju super :D Jag fick två par skor, kläder, pengar och småsaker :D

Fina bilder! <3

danten89

väldans intresserad ;DDD

Nathalie Nyrén

Jadå!

Härliga julbilder :D

danten89

nej men alltid kul att se^^

Nathalie Nyrén

Så lite så :D

Nathalie Nyrén

Tack snälla :D

Ska nog ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon, nattinatti!

Jessica

Härliga bilder :D

danten89

godnatt så länge=)

danten89

tack :PÖ

Alice

sv. det var inte dåligt de :)
haft en bra dag?

Alice

sv. hehe jadå, haft en helt ok dag :)
vad gör du vaken såhär sent då? :P

sv; så lite så :) <3

danten89

för godnatten^^

Alice

sv. haha när jag kommer hem från fester är jag allt annat än pigg :P

Jag kan inte sova, tycker du jag är fjantig om jag säger att ett spöke tog tag i min fot när jag var på väg att somna förut? ;)

Alice

sv. just därför jag frågade, de som är skeptiska brukar tycka andra är"fåniga" men jag tror på andar, har sett dem också :)
får jag fråga hur du inte kan tro på spöken? ;D

isabella ▲

mysig julafton! ♥

danten89

Hur mår du idag? :D

M A T I L D A ♥

sv. åh vilken tur ! :D

EVELINA

sv: ja det var den :)

I D A

Sv: Varsågod! :D

Agnes Eriksson

tack fina du :D

WhoIsThis

dålig uppdatering här också :P

Cajsa

allt bra med dig idag? :)

Carolina

Mys :) jag försöker få upp min kille genom att sätta på pizza x) <3

Nathalie

- chillar bara ;) haha allt bra? Kram ❤

emilia

vilka underbara bilder ! :)

Sarah

Vilka fina julbilder! Hade du en bra jul? :)

sv; just nu gör jag inte så mycket, vad gör du? :) <3

FlizanLizan

sv: yesbox ;)
vad görs? :D

Sophie "autophoto"

Vad konstigt men tror inte det är något jag kan styra :/

sv; vad roligt! :D <3

sv; jaa :D <3

sv; idag ska jag träffa felix&anton en stund tror jag! dudå? :) <3

Bysisters

Sv: AW TACK! :)<3

Allt bra?<3

Bysisters

Sv: Samma här! :)<3

Vad gör du just nu då sötis?<3

Bysisters

Sv: Okej vad kul! Vad hade du tänkt att köpa då?<3

Ja ska mest packa och ta det lugnt! :)<3

Bysisters

Sv: Aha okej! :)<3 Vad ska du göra med dina vänner då?<3

Elin

allt bra?

Elin

Det är inte speciellt bra, gör du?

Matilda Johansson

Svar: :)

Lovisa

fina bilder!

Olivia

Fin julgran, hihi :D

- Caroline

sv; så lite så :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: