by amanda

| Vardag
 
Festen igår var helt okej. Hade kul till en början men mot "slutet" ville jag hem, sprang för att hinna med bussen men missade den precis. Som tur var, var min syster i närheten så hon skjutsade mig hem. Alldeles strax ska jag åka in till stan och möta Cecilia. Vi ska byta julklappar och äta lunch tillsammans. Någon gång senare på dagen tror jag att vi ska träffa Oliver och Markus också. Vi får se vad som händer, ha en bra dag! ♥
Bysisters

Sv: Vad mysigt! :)<3

Ha en bra dag då sötis! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

vad söt du är :D

cassandra gigel

sv; tack finis :D
ha en bra dag!

Jessica

Fin du är! :)

Sotnosen!

Kul med fest!

God fortsättning! ;-)

Anonym

Hej, har du bestämt vad du ska ha på dig på nyår?
Har det som dagens Q på bloggen :D

zaida

snygg tröja!!

Nathalie

- Jadå, trött som en jag vet inte vad.. haha vgd? kram<3

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Sarah Persson

Jo det hade jag :)

Finis!! <3

fanny

sv: Jag har småfixat och lite sånt till nyår :).
kram

Wendela ♥

Åh fin du är! :) allt bra med dig? kram

Carolina

Javisst :)<3

agnes

fin header!

danten89

Jo allt bra, med dig?=)

anna

va hittar du på då?

Cajsa Lindahl

det funkar med mig...göres?

sandra

sv: haha jaha :D

fin bild :D

Amanda Persson

fin :D

Louise - Fotoblogg

Fin bild!

Frida Eriksson

Hej! Tänker utse en blogg som jag ska skriva ett inlägg om. Väljer såklart den bästa. Det skulle vara kul om du var med. För att delta i tävlingen behöver du bara kommentera det här inlägget: http://tacospanda.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html

ps. Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer

ellinor

sv: jo den har varit bra. Hur mår du :)?

♫♪ sandra T

snygg tröja!

ebba

hoppas du haft en bra dag :)

sofia

fin bild! :D <3

WhoIsThis

trist att det inte var så kul.

Alexis

SV: vi ska hälsa på lite släkt, åka snöskoter och skidor, kolla ishotellet och så vidare :)

Frida G

SV: Jo det är bra! Vad gör du? :)

J o j z y ♛

SV: Eller hur!

vill ha en sån grumpy cat :c

Frida Eriksson

Riktigt fin!

Melinda Nyrén

Det är bra med mig!
Planer inför imorgon?

Alice

sv. spännande :) jag vet inte om jag tror på karma eller inte, lite osäker på den biten faktiskt :P

har en frågestund på bloggen nu, släng gärna in någon eller några frågor du vill ha svar på :)

Jasmine Lundvall

Finis!!

Nathalie Nyrén

Super fin bild! :)

Emelie Bohlin♥

så fin!

Sv; Tack :D

I D A

Fin bild!

Sv: hihi tack! :D

danten89

Gör dudå?=)

Nathalie Nyrén

Så lite så :D Fin tröja också!

danten89

haft det bra?
jag slappar :P

Nathalie Nyrén

Så lite så :D

Hoppas din dag varit bra!

SV; vsg <3

Nathalie Nyrén

Tackar :D

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av NSIC och sedan sooova. G'night!

danten89

Niiice =)

sv; nä <3

sv; sluta luras :') <3

danten89

Tack, och godnatt^^
Nu ska jag nog sova^^

sv; hihi <3

hanna

jätte fin bild på dig ! :D

- Caroline

snygg!

sv; Ja den filmen är helt underbar :D <3

Jessica

Varsågod :D

Ping Lowhngren

INDEED! 8D

il romanista

snyggo!

JUNITJEJ

Ha en trevlig fredag!

Wendela ♡

Jo allt är bra med mig :)
Ska du göra något kul på lovet? :)

danten89

godmorgon =)

emilia

så fin !
Hoppas du får de kul på stan då :)

Kajsa

Fin du är!

SV; åh, tack! :D <3

danten89

sovit gott? :)

Cajsa

inte mycket.... kollar på tv med föräldrarna. :P

Frida G

Sv: jag svarar på kommentarer :) allt bra?

Nathalie & Amanda

- Jag vaknade nyss! allt bra med dig idag? kram<3

Emma - Foto och annat skoj!

Hej!

Dagens fråga är uppe på bloggen, gå gärna in och besvara den genom att skicka en kommentar!

Frågan lyder såhär: Vilken är din favoritlåt?

Ps. Bloglovinbyte?:D

FlizanLizan

sv: händer idag? :D

Fanny & Ellinor

Hur ska du fira nyår? :)

I D A

Sv: Varsågod! :D

Nathalie Nyrén

Ha en bra dag!!

Emilia

fick du vänta länge på nästa buss?

ellinor

Jo allt är bra haft en bra dag igår? :)

Wendela ♥

Ska åka på semester till Costa Rica! :)

Frida Eriksson

Hej! Du deltog i "Veckans blogg" och jag tänkte bara meddela att vinnaren är utsedd.
Tack för att du deltog, kram

Angelica

God fortsättning.. Vad har du för Nyårsplaner? Buuuuh jag hinner nog inte få klänningarna jag beställt :( Får i så fall ha en röd ny som jag aldrig anv, men ville ha en strass/paljettklänning.

Alexis

SV: jodå, vad ska du göra på nyår då ? :)

Jessica

Jag har hunnit gå på stan idag och resten av denna dag så ska jag bara ta det lugnt :D sjdå?

hanna

hehe vill också ha så många grejer fast jag fick också en massa fint :D

Cajsa

fan va bra! :D Du berättade ju att du inte hade någon kamera när vi sågs sist...
btw, vill du komma på våran föreställning i januari? du kan boka på kulturama.se. ;-) kan bjuda in dig på facebook om du vill veta mer. :P

Emilia & Linn ♥

Händer något kul på nyår? ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: