Let's move on

| Djupt
Jag behöver skriva av mig och nu tänker jag göra det. Ni vet känslan när man känner att man kan offra precis vad som helst för en person? Det var inte så jag kände, men jag visste att jag skulle försöka om du bara låtit mig. Det var aldrig meningen att det skulle bli vi två, för om det var meningen så hade det hänt för länge sen. Du ville inte släppa in mig i ditt liv och i din vardag. Pågrund av det så behandlade du mig fel, på ett sätt som jag inte kunde acceptera. Det var inte rättvist. Jag ångrar fortfarande saker som hände för ungefär 4 månader sedan trots att jag inte ångrar det som hänt mellan oss. Jag behövde en förändring mellan oss men den kom aldrig. Och nu är det bäst såhär, det är såhär jag mår bäst. Och jag hoppas att det är såhär du mår bäst, för det är pågrund av dig vi står här idag. Jag har spenderat mycket tid och energi på dig men det är slut nu. Jag hoppas att du får det bra och att du en dag hittar den person som du vill och vågar släppa in i ditt liv. För det var uppbarligen inte mig.
Inlägget skulle ha publicerats förra veckan.
Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg, aha okej :)
Önskar dig en superbra start på den nya veckan! :D
Kram

josefine

okej vad bra, Helgen har varit kanon :)
Allt bra idag ?

- elin

sv; så lite så :) Vad har du för planer för idag då? :)

SANDIS - tro på dig själv.

hejhej fin blogg allt bra?

LindaViola - mamma till två!

sv; tack :)

ingalinn

Sv: För att jag hatar att flyga;]

sv; skoj :) <3

It's just moi!

fin bild!

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

Jenny

sv; jaadå (: !

Fin text! Hoppas det löser sig, för sådana situationer är jobbiga. :/

sv: allt är bara bra med mig :)

MADDISENJ

för min del blev det jobb hela helgen :p hur mår du idag?

P

Idag så fyller en person.. Om du kollar på min blogg så får du veta! ;)

sofia

Vad äre som har hänt? <3

julia

allt bra? :)

sv; tack fina du! <3

Ina♥

Cool bild :D<3

ingalinn

Sv; Har problem med öronen så jag får alltid jättejätteont i dom + att jag börjar må illa!:(

Ping Lowhngren

eller hur hihi? ;D

SANDIS - tro på dig själv.

sv: jag mår bra fysikt men inte psykist just nu.. eller är lite osäker om jag mår bra fysiskt med så ska boka tid hos vårdcentralen imorgon.

- elin

sv; Skönt :) Skola, plugga och träning :)

sandra

- förlåt för sent svar men har varit upptagen :) allt bra med dig?

M I C H A E L A

- Brabra ;D

Hoppas du fått en toppen start på veckan tjejen!!

johanna <3 ♫♪

sv, ja ^^

Nathalie Nyrén

Ah :D

Ha en bra kväll sötnos!

Anonym

:)

Frida G

SV: Jag svarar på kommentarer & skypar :)

sofia

okejj, de är alltid tråkigt när de händer ngt inom kärlek.. <3

Caroline ♥

sv; vad bra, jo jag med :) <3

sandra

sv: tackar! :)

vad har du för dig?

F E L I C I A

otroligt häftig bild, och väldigt fin blogg!

sandra

sv: okej :D

jag lyssnar på sportradion, hammarby spelar ju ikväll ^^

F E L I C I A

tack! :)
allt bra?

BATT

taack! :D<3

Nathalie Nyrén

Tack snälla :D

Gillar bilden!

Ping Lowhngren

oh! ahhaa tack så mkt! :D

MADDISENJ

vad gör du nu då?

Nathalie Nyrén

Så lite så :D

Har du haft en bra dag då?

julia

det är superbra :)

sandra

sv: ja helt okej ^^

sandra

sv: ja alltså de hoppar ju emellan olika matcher så det är lite jobbigt och lyssna på :P

sandra

SV: fast vi leder i alla fall så det är något och glädjas åt :D

btw du spelade i hellas va? :)

Nathalie Nyrén

Härligt! Jo den har varit bra :D

MADDISENJ

Jag ska lägga mig i soffan och zappa lite på tv:n :p

Viktkamp

klokt skrivet =)

Kajsa

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in och se om du vann, annars är det bara att anmäla sig igen.

Ina♥

Varsågod ;) fint du fixat med bloggen oxå :D Liiiina liikie :D <3

Emma Eriksson

Hej sötis allt bra med dig? :D

Matilda Johansson

Svar: Helt ok, sj?

Åhh vilken fin bild! :D

Cajsa

oj då! här var det nytt! ^^

sandra

sv: min pojkvän spelade mot Joanna i en tävling i lördags :)

Cajsa Lindahl

stilrent och superfint! :D älskar stilrena bloggar.. ;-)

Ping Lowhngren

thihih^^

Matilda Johansson

Svar: Vad skönt! :D

Emma julia

fiiint, kolla gärna våran blogg :*

Ina♥

Varsågod :D<3

sv: tack :)

ingalinn

Sv: Ja, det är inte alls roligt!:(

Ina♥

Tackar! :)<3

Ping Lowhngren

höhö tar en pause från pluggandet :3

Nathalie Nyrén

Jaa :D!

sv; :) <3

ingalinn

Sv: Tyck du om att flyga?:)

Ping Lowhngren

hahah drf min kompis ringde på skype xD

sjukt fin design!!

Anna | Lauana

Fin blogg!

Nathalie Nyrén

Tack snälla! :)

ingalinn

Sv: Okej!:) lock för öronen tror jag dom flesta får!;/

sv; så lite <3

Anna | Lauana

SV; Tack så mycket! Skulle va sjukt kul om du ville rösta på min bild :)

ingalinn

Sv: ah, så är det!

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh vännen <3

clara

fin bild!

Max Larsson

Vem var detta om?
Du kan alltid prata med mig om du behöver det glöm inte det.
Jag har tystnads plikt och säger inte saker vidare



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: