Film betyg

| Filmbetyg
4/5 hjärtan
JW - en gång lovande Handelsstudent med för stor hunger efter snabba cash. Nu betalar han priset; fyra år på Norrtäljeanstalten. JW har en plan på hur han ska vända sitt liv tillrätta men en dag förändras allt då en ny livsfarlig fånge kommer till anstalten, en man från JW:s våldsamma förflutna - Mrado Slovovic.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Det står bara vad halva filmen handlar om där uppe. Filmen handlar om flera personer samtidigt vilket gör det smått jobbigt men det var ändå lätt att hänga med. Det var vrickat att alla på något sätt kände varandra. Fast det hade varit ännu konstigare om de inte hade gjort det. Jag gillade inte första filmen, men den här var ganska bra. Joel Kinnaman är så sjukt snygg, hehe. Jag hade hellre sett den här på datorn än betalat så mycket för den. Vad tycker ni? :)
Bild lånad från google
Enander

Sv: Tack =)

ANGELICA.BLOGG.SE

Efter era önskemål, har jag nu gjort om Veckans blogg, till dagens blogg (på en prövotid - får se hur länge det går. Ni får gärna säga era önskemål, tips och så vidare om tävlingen för att den ska passa er så bra som möjligt)

Dagens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.

DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Anonym

ja :)

Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Tack!

Undra om jag sett den...

Matilda Johansson

Svar: Ja, håller med! :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

Mathilda

sv; Åh, men det var verkligen super snyggt!
Allt bra med dig? :)

Frida G

SV: jo det är bra :)
vad gör du? :D

♫♪ sandra T

åh joel är så snygg!

minabrun - photo

sv: tack så mycket! :)

♫♪ sandra T

det var det också :)

Anna med A

Ja:)

Anna med A

Ja verkligen:)

Elin

Bra tack!

Kajsa

Hej va gärna med i min veckans grymmaste blogg.

BATT

nicee!

s

jadå :D <3

Isabella

Oj, då får jag ta och se den!
Följ min resa och flytt till England, Londonområdet. Kram!

sv: eller hur! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: super kul :D

LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET

SV: Ja, det är kul! Men svårt :)

johanna <3 ♫♪

sv, Ja verkligen ^^

Mergimtare ♡

jag blev nummer 264 :)

Emmy

sv;
Gillar nog det mesta haha! :D Men favoritingredienser på är ju iaf champinjoner, räkor och musslor :) Mmmmm.

myralarsson.blogg.se

Åh, ska se den i helgen, har riktigt höga förväntningar faktiskt! :D

evelinaochemilia

hej, jätte fin blogg! :)
kolla gärna in på våran blogg :)

kram<3

jos

Härligt!

M I C H A E L A

Joel är läskigt lik min pappa!

- Sådär, har åkt på värsta förkylningen. Hur är det med dig då? :D

Anonym

Allt bra? :)

Agnes

sv: hihi :D

Emmy

Oj, jag har inte ens sett första Snabba Cash än hehe.

Sv; Tack så mycket! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra :D

MADDISENJ

vill också se den :D

Emmy

sv: härligt!<3

Emmy

Sv; kanske borde det, alltid velat se den men aldrig blivit av typ hihi :)

Emmy

sv: jag ska egentligen gå första året på gymnasiet nu men jag skolkade väldigt mycket i åttan och nian pga olika anledningar så nu går jag på en speciell skola för att ta igen de jag har missat :)<3

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh, nu vet jag en TILL film jag vill se, haha vi kanske ska gå på bio i helgen. Och det finns ju många bra filmer just nu :O

Emmy

Sv; Haha jaså? Är den inge bra? ;o

LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET

SV: Tusen tack, vad glad jag blir :) <3

Emmy

sv: jag vet inte kommer inte ihåg :P<3

Emmy

Sv; haha okej, får ta och ladda ner den iaf. Skadar ju inte precis att kolla på den så ^^

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Jo, det har du ju rätt i :) och mysigt att välja lite olika fik också :D

MADDISENJ

hehe ja jag ska väl försöka göra det någon gång. vet bara inte när jag ska ha tid att gå på bio :p

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: jag kommer inte ihåg vad de heter, men har fått massa tips från andra bloggar som sett massa filmer :O någon kärleksfilm bland annat :D

Emmy

Sv; Haha japp :)

Caroline ♥

sv; trevligt :) jag sitter och kollar igenom mina läxor :/

Emmy

sv: ja, jag kände att de va dax att ta tag i skolan<3

Emmy

Sv; Haha bara att börja köpa ;)

Ping Lowhngren

aw tyckte jag med hihi!^^ :D

Emmy

sv: jo precis<3

Emmy

Sv; Aha okej :/

Emmy

sv: jo jag mår jätte bra sj?<3

Ping Lowhngren

thahaha jaa^^, jag gillar faktiskt svens musik O.o knstigt nog Hahah^^

Emmy

Sv; Joo men håller med dig, kan bli lite väl finklätt ibland men man får försöka matcha rätt och så, då brukar det gå bra hihi :)

Emmy

sv: härligt :D<3

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Precis, speciellt när man har biobiljetter så biobesöket blir gratis :D

Caroline ♥

sv; ja verkligen :( har du haft en bra torsdag då? <3

Caroline ♥

sv; vad bra :D jodå helt okej! <3

Emmy

sv: tycker jag me!

maya lundberg

Fin blogg! Vill du följas via bloglovin?:-)

Emmy

sv: haha<3

Emmy

sv: tack<3

Caroline ♥

sv; ja, nästan iallafall :D hur är det med dig då? <3

maya lundberg

hur många läsare har du? Är du sugen på att länka varandras bloggar?:-)

Caroline ♥

sv; ja! vad härligt att höra :D <3

Emmy

Sv; Haha, övning ger färdighet ;)

Emelie

Sv: Japp! Det tar för mig ungefär 55 minuter :P Jaaa det har dom, så himla kul :D Slippa geografi och ha bowling istället :D

Caroline ♥

sv; i helgen blir det nog fest o sådär :d själv? <3

sv; klart :)

Cajsa Lindahl

hahaha jag vet inte..xD de sa att det hette så, så.. :P

Emmy

Sv; Ja verkligen! :)

♥ Sojka ♥

Tack! :)

Mannen är faktiskt och ser den filmen! :)

Caroline ♥

sv, härligt! vad ska du jobba med? :)<3

eallo - mode, träning&hälsa

hehe okejj :) några planer för helgen? :p

- elin

Älska filmen! Så jävla grym!

sv; tack så mycket!

Amanda

kika gärna in min bloppis!

emma

han är så sjukt snygg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: