Ett nytt steg i livet

| Vardag
Imorgon börjar skolan igen, gymnasiet. Det känns bra, jag är riktigt taggad trots att jag är nervös. Jag ska börja på Kf gymnasiet på Maria torget, ekonomi linjen. Jag kommer att börja i samma skola som Filippa, Filip, Angelica och Fanny. Jag vet att det är många som tycker att man ska börja ensam men jag håller inte med. Jag känner mig trygg med att ha mina bästavänner i samma skola, kanske till och med i samma klass. Det kommer bli sjukt kul, och vi ska lära känna jätte många nya människor - tillsammans.
 
Jag vill börja gymnasiet, jag vill ta ett steg vidare i livet. Jag vill få nya lärare, en ny skol miljö, nya vänner, nya rutiner och allt som skolan erbjuder. Om jag hade fått välja mellan att gå ett år till i grundskolan eller börja gymnasiet så hade jag valt gymnasiet trots att jag redan saknar allt. Men det här kommer bli bra, det känns bra. Från och med imorgon kommer en hel del förändras, och jag kommer att välkomna det med öppna armar!
Petra

Snygg jacka vart har du köpt den?

Ina♥

Jaa :D<3

tereseflinth - fotoblogg

sv; Hur är det? :)

ella

- okej jo bara bra! :)
vad gör du?

Petra

sv okej häftigt

Caroline ♥

sv; härligt jo det är bra här med :D

Ping Lowhngren

hahhahha joo xDD

F E L I C I A

klart det är tryggare och lättare!! :)

F O T O S B

Ha en bra söndag! :) skulle vara kul om du kunde kommentera mitt senaste inlägg med 2 nya bilder och säga vad du tkr! :)

madde!

sv; absolut! hoppas det går bra imorgon i skolan:)

Caroline ♥

sv; ja :D haft en bra dag?<3

Petra

önskar dig lycka till

Moa-PHOTO&FASHION

Sv: Ja, jag följer dig fortfarande!

Anna med A

vad gör du?:)

Yuki Yoursic

sv: japp :) Kram

Ping Lowhngren

ska nog susa nu så du får slummra så gött nu hörs imorn :D
Kram!

Carro - http://four.blogg.se/

Ha en superbra start på veckan! :D
Kram

Anonym

jag följer dig på bloglovin ja, följer du fortf. mig? :)

ella

- okej, ska bege mig mot skolan nu! :)
allt bra med dig idag`? <3

Sarah

Hoppas du får en jättebra första skoldag på nya skolan! :)

Victoria

sv: ja, klart jag fortfarande följer dig :)♥ tar absolut aldrig bort när man gör bloglovinbyte!

hoppas du får en bra måndag! // V

Tilde Larsson

Joo jag följer dig än:P

Ina♥

Tack ska du ha :D<3

melissa

sv: ja, varsegod:)

Patrizia B

sv; allt bra idag då? :)

Beatrice

Okej, jag heter BeaHedvind på instagram, jag följer dig där så ah följ gärna mig tillbaka! :)

Daniella Book

Absolut!:)

Felicia&Hanna♔

joo allt e bra med oss, själv då? :D va tyckte du om stretch videon? <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; okidoki :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det kommer gå jättebra för dig i skolan, det vet jag:)

ninaa

Hej, vad har du gjort i helgen? :)
Kram!

♫♪ sandra T

lycka till med allt :)

LINN

tack :)))

jos

Skoj!

Fannie

tack:D

' elin - wild, young, and free.

sv ; tack du! :)

evelina, emilia & emma

japp det gör vi :)

FlizanLizan

sv: okok, jag bara chillar idag :P

MADDISENJ

Kul med en nystart. Var första dagen bra?

MH

Hej! Vilken fin blogg! Vad ska du göra idag?

johanna :)

sv: härligt! samma här :)

BATT

sv härligt att du tycker det finis! <3

klara

Sv: Yes det gör jag :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Härligt att höra :) Jo det är sådär :)

sofia

jadå, hur var första dagen i skolan då? :D <3

Sandra

Hej! Ja det gör jag :) Hoppas du haft en fin sommar.

Ellen

Härlig inställning! Det är kul att börja gymnasiet :) Var första dagen bra?

Petra

du få ha en skön måndag kväll :)

ANGELICA.BLOGG.SE

du är så fin :D

SVAR: Alltså jag har verkligen noll koll på bowling, så har ingen aning om vad som är "bra" att få osv. Men han får alltid hur mycket som helst över mig. :(

Ebba

Fin blogg och allt bra? :)

Petra

Sv tack så mkt

Anna med A

visst är dem fina!

Petra

Sv haft en bra skoldag?

Petra

Sv <3

ANGELICA.BLOGG.SE

jag älskar ditt fina hår :D

Petra

Sv ok börjar inte före på torsdag

Anna med A

haha ja :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: haha han visste inte heller :P

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: du är finare :D

Petra

Sv både ja och nej.

emma ♥

hej, allt bra? :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Ja, visst var den smarT? :D

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Oj, det låter ju mycket :O :D duktig du är!

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Haha över 200 är väl typ vad jag får på en hel runda :O

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: ja, ska bli skönt att få en app så man kan blogga när man är ute på vift också :D

Anna med A

Visst är den!

Petra

Sv Tkr det känns konstigt ned bara 2 skoldagar i veckan kunde börjat i dag istället

sofia

okejj roligt, har int börjat ännu, börjar nästa vecka på måndag :D <3

MADDISENJ

tack så mycket :) vad gör du ikväll?

Patrizia B

sv; härligt! Jo det är bra :)

Anna med A

vad gör du?:)

Patrizia B

sv; japp!
Fina bilder! :)

Petra

Sv mm det ju sant

Anna med A

kollar på robinson :)

sofia

joo :) <3

Angelina

en konstig fråga men är skolan nära swedenborgsgatan? :) om du vet vart den ligger :)

Yuki Yoursic

Härligt med gymnasie ^^
Lycka till där ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: