by amanda

| Övrigt
I förrgår var både jag och Matilda lediga så vi åkte till Nybyn, la oss på en klippa och solade. På kvällen åkte vi hem till Helena med Hedda där hon, Sofia och Elin var. Lite senare kom även Eje. Vi spelade yatzy, lyssnade på musik och hade en trevlig kväll. Igår blev det fyra timmars jobb och sedan hem för att testa på att göra egen pizza för första gången, det gick bra och den blev faktiskt god! Runt 9 tiden åkte jag och hämtade Matilda och Hedda och sedan åkte vi hem till mig. Kollade på film och bakade kladdkaka. Idag blir det jobb igen, vi hörs!
 
Bilder från när vi var ute och sov i båten, ursäkta för att vissa är suddiga.
Petra

Allt bra med dig i dag?

Melinda Nyrén

Fina bilder!

Gillar den sista bilden väldigt mycket! :(

sandra

sv: det var så lite så :D

Emmie&Fatima

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell! http://hotlikehell.webblogg.se/

anna

Hej imorgon klockan 15: 00 kommer länkningen upp :)

anna

bte vilka härliga bilder :D

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Tack! Åh det ser härligt ut! :D

Anna

Såg det nu <3

Nathalie :)

sv: hihi :D vad gör du? :)

J

sv:
nice :)
nt mkt:D

sv: :)

Karolinafridaa - Foto & Sportgalen tjej.

SV: Jag blev följare 263. Följer du mig nu? :)

BATT

mysiga bilder amanda!

johanna <3 ♫♪

Härliga bilder :))

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Ser riktigt mysigt ut :D

Monika

sv; Tack! :D

Ping Lowhngren

oh tackar thiihi^^

' elin - wild, young, and free.

sv ; hiih vad mysigt det såg ut :D

Petra

sv härligt det e bara bra haft en bra helg?

Petra

Kör nu igång en bloggtävling igen kicka gärna in

Petra

Kör nu igång en bloggtävling igen kicka gärna in

Cajsa Lindahl

ja jag vet! :O

LINN

okej :D vad jobbar du med? =)

jag har bara tagit det lugnt =)

elle

Tack! :D

Hanna Pettersson

Är du awesome? Anmäl dig då till Veckans awesome on my blog!

Kram



Länk: http://ssuddet.blogg.se/2012/august/da-borjar-vi-igen.html#comment


Btw: Väldigt fin blogg!

Ina ♥

Hejsan igen :D

Allt bra?<3

Ina ♥

Härligt :D jodå det är bra här med!<3

Anonym

sv. :) Vad gör du ikväll?

who?

TÄVLING! Kommentera bara jag är med så kanske du blir vinnaren!

Petra

sv den har varit en kanon bra

Ina ♥

Jadå! :)<3

johanna <3 ♫♪

sv, varsågod :)

Cajsa Lindahl

göres?

Sarah Persson

Sv: Jag med, vad har du gjort i veckan? :D

LINNEA

sv tack så mke :)<3

Jasmine

sv;
görs?:D

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Ping Lowhngren

nejmen nu ska jag packa o sen susa hade så bra & sov gött! ;D

Ping Lowhngren

hihi får packa med dig oxo ;D

elsa:D

jaa härliga bilder!:D<3

Anonym

sv. Vad roligt. :) Igår var jag på marknad och sen ät jag middag med vänner och tittade på film.

Cajsa

typ inget. precis vaknat och ska snart dra ner på stan.

Anonym

sv. Ja :)

Ellen

Hemmagjord pizza är så gott :)

Nathalie :)

sv: mysigt! :) jag har varit på stan en stund :)

Anna

OJ det var länge sen ju :P

- behuy -

mysiga bilder :)

Nathalie :)

sv: japp! :) hur är det? :))

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så gott med pizza:)

Petra

sv japp

fina bilder

anna

vad göru :)?

elin stridh

nemas!

gud vad mysigt!

Ellen

Vad händer idag då? :)

MADDISENJ

Härliga bilder

Emelie

Härliga bilder och fin blogg!
allt bra med dig? :)

Alice - bilderbyalice

Hejhej, jag vill bara tipsa om min tävling där du kan vinna valfritt smycket, dirket länk, http://bilderbyalice.se/2012/august/vinn-valfritt-smycke.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!
Allt bra?

Jättefina bilder, så mysigt att vara ute på sjön :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Älskar verkligen sista bilden :D

johanna <3 ♫♪

sv, Gör du idag då? ^^

melissa

härliga bilder!
sv: härligt, jag mår också bra:D

elsa:D

härligt!:)
fina bilder!:D<3

sv: Tack! :)

Anna

Jo förrut vare mer det :) Nu äre mest vuxna och sånt som klär ut sig och leker :P

Anna

Heh :) Har du något tips inför en höstig bloggdesign? :)

patricia

fina bilder! :)

Anna

Okej har ni med regn:)?

Anna

Tråkigt, här öser det ner nu. Och jag måste bege mig ut till advokaten inte kul.

patricia

sv: ingen fara :)

Anna

Tack <3 Rättegången är på torsdag :/

Foxxa

Bloglovinbyte?
Ignorera eller radera kommentaren om du ser den stötande! ;-)

s

görru då? :D <3

Alexics

Reply: Okej, kul!
Jag har inte så mycket planerat mer än att jag ska till min frisör :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: