by amanda

| Vardag
 
I lördags var det spelning i Simpnäs så hängde där med Hedda, Matte, Helena, Johanna, Elin och Susanna. Sedan drog vi hem till Helena och Christian kom, eller jag hämtade honom. I söndags åkte jag hem till stan, vid tolvslaget träffade jag Filippa, Julia, Olivia, Simon, Rikard och en till kille. Vi sjöng för Filippa på tolvslaget och runt halv 1 gick jag hem. Igår så firades Filippas dag först på resturang och sedan party med massa folk. Kom hem hyfsat tidigt. Nu ska jag ut för att träffa Olivia och Jair. Vi får se vad som händer senare. Puss&Kram
Ina♥

Tackar :D detsamma!

- behuy -

dem bilderna stämmer nästan alltid ;) du får gärna kika in i min blogg för massa tävlingar och skoj !

sv: eller hur! :( <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

åh, gillar de där bilderna :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: jag med :D

patricia

är det okej om jag tar några av bilderna? :)

sv: ingen aning! vi har träning, men vet inte om jag kan vara med, har fått ett skavsår på foten... -.- haha, låter lite åt latsidan där, men det gör lite för ont! haha

patricia

hoppas du fick min kommentar ^^

julia

första bilden är så otroligt sann!
sv: :)
gjort idag?

anna

härligt :D ne ja ska gymma :)

' elin - wild, young, and free.

sv ; som fan att han är! han är kung!

julia

sv; tack så hemskt mycket sötan!

Emelie

sv: Så bra!
det är bra här med!
ha en fortsatt bra dag! kram

Det är rätt coolt hur vi människor påverkas likadant. Det där stämmer nog in på väldigt många. :)

sv: Allt bra med dig? :)

s

jadå :D <3

Ellen

sv: Det var det! Planer för kvällen? :)

sandra

sv: åh tack :)

allt bra med dig?

MADDISENJ

fin abilder

Caroline ♥

sv; tack så mycket :D

Foxxa

Jag blev din nummer 264, säg vilket nummer du blev också :)

sofia

tack :) <3

polkapolka.blogg.se

Fin blogg :)

photosbyannah.blogg.se

Fick dock ny advokat idag 2 dagar innan. Känns skrämmande.

anna

ja vekrligen :D

händer resten av veckan?

photosbyannah.blogg.se

Dom sa bara att det inträffat något ovälkommet för min och att hon inte kommer att närvara under rättegången. Sen att jag fått en ny.. Så får träffa han en halvtimme imorgon och det känns bara inte okej! :/

photosbyannah.blogg.se

Jo hoppas verkligen det <3

anna

härligt :D va jobbar du med?

ne praktik till på fredaq sedan vet ja inte riktigt :)

Alexics

Älskar justgirlythings!
Allt bra? :)

Ina♥

Varsågod :D

photosbyannah.blogg.se

Tack underbara du <3

Caroline ♥

sv; hehe vad gör du ? :D

Ina♥

Skype och musik :D självdå?<3

Alexics

Reply: Härligt! Jo det är bra :)
Vad gör du ?:)

' elin - wild, young, and free.

sv ; ska man hitta bättre än han, får man fan leta länge ;o

Alexics

Reply: Okej, jag kollar på en film :)

Alexics

Reply: Below heter den, den går på tv :)

Alexics

Reply: Mja den är helt okej. Det är en rysare vilket jag egentligen gillar men denna var helt okej :D

Alexics

Reply: Haha, jag skrev att jag gillar sånna ;)
Några planer inför imorgon? :)

Johanna

Vill du ha ett nytt iPhone4 skall som du själv designar?
Då är tävlingen på min blogg något för dig! Du hittar den här:
http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

fotoquie.blogg.se

Älskar sånna bilder ;))

patricia

sv: bra haha :D

fotboll :) men blev en promenad med en vän istället!

Monika

sv; Tack! ;)

Caroline ♥

sv, vad är det ? :) kollar på csi!

amanda

Tyvärr så kommer jag inte ihåg vart jag hittade blusen, det var så längesedan jag gjorde collaget. :/

Caroline ♥

sv; vad är oth ? :)

sofia

aa :D <3

' elin - wild, young, and free.

sv : hihi yeah :D

Ellen

sv: Mysigt, vad blev det för film? :) Jag gjorde samma sak, fast hos en kompis ;)

' elin - wild, young, and free.

sv ; ligger i sängen och kollar på andra avenyn, durå? :)

Caroline ♥

sv; jaha haha åh va dum jag är!

amanda

Ja! Allt bra med dig? :)

kaffehörnan

Vad mysigt du haft de

' elin - wild, young, and free.

sv ; hehe dh ? :p

amanda

Härligt det! Jo, det är bara bra här. :) Vad gör du?

sv: Finns nog många som gör det! ;D

kaffehörnan

De låter kanon

kaffehörnan

Ja mycket, energi läskande

Ina♥

Jaha mysigt :D vad är oth?<3

Michelle W -

Allt bra ?

kaffehörnan

Vad fina bilder du delar med dig

Anonym

sv. Tack :)

Clara

åhh såna roliga coola citatbilder, den första är helt klart bäst och cheers to the teenage years!!

LINN

ha en fin dag :)

sv: lång historia de! <3

Felicia&Hanna♔

allt e super med oss händer i veckan? D:

Felicia&Hanna♔

kuul, vart jobbar dudå? :d

Monika

sv; Hehe, okej :)

kaffehörnan

Ja de är de, ska ha en tävling nattkräm
startar på söndag kväll

sv: det är så mycket.. hon är ju drogare och alkohlist, sen när jag var liten så stack hon från mig och skadade mig i ca ett år tills sociala tog mig och så, sen senaste året ringde hon och kränkte mig och hota o så , så jag valde att säga upp kontakten <3

photosbyannah.blogg.se

Betyder <3 Händer hos dig idag? :)

kaffehörnan

De var skitgott, vad gör du idag
Jag ska duscha sen i stan

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha aah :)

photosbyannah.blogg.se

Vad underbart <3
Ska laga lite mat sen träffa advokaten :)

kaffehörnan

Då får vi mysigt bägge 2

Ina♥

Jaha okej härligt! :D<3

Felicia&Hanna♔

va kuuöl, ha de så bra då :D

Josh Hutcherson fansite

bra bilder :)

Angelina

många härliga och sanna bilder!! :)

EMMAS!

allt bra?:D

sofia

okejj roligt :D Nå har åkt vattenskidor å sen bara chillat :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: